Нативні матеріали та спецпроєкти на Happy Monday
Достукайтесь до проактивних, креативних, вмотивованих, щоб представити ваш бренд та продукти
Чим розміщення на Нappy Мonday відрізняється від інших платформ?
Понад 450 000 читачів на місяць
Та більш ніж 170 000 аудиторії в соцмережах.
Висока репутація сервісу
І тільки перевірені компанії, яким довіряють пошукачі.
Свідома аудиторія професіоналів
Які розвиваються у digital-сфері та яким не все одно, де працювати.
Екосистема продуктів
Для комплексного розвитку та просування бренду роботодавця.
Хто наша аудиторія
Більше актуальних даних — на Дашборді Happy Monday
Яким може бути рекламний матеріал на Happy Monday?
Завантажте наш медіакіт, щоб дізнатися деталі про формати, ціни та побачити приклади наших публікацій Завантажити медіакітПриклади нативних матеріалів
Корпоративне волонтерство у «Київстар»: до яких проєктів допомоги долучилися працівники у 2024 році
Анастасія Рибенко
Щоб в Україні було більше сонця: фахівці галузі відновлюваної енергетики — про свою роботу
Atmosfera
Як утримувати людей у команді якнайдовше? Досвід Green Country
Green Country
Smartass пропонує компаніям організувати новорічний корпоратив у фітнес-форматі
Анастасія Рибенко
Факапи в оцінці навичок: рекрутерів і менеджерів запрошують на івент від Savvy
Анастасія Рибенко
Інсайти форуму «PRO майбутнє»: як Farmak допомагає студентам прокачати мислення зростання
Анастасія Рибенко
Приклади спецпроєктів
На одній хвилі: як обрати компанію, з якою буде ідеальний метч
Любов Куйбіда
Як під час навчання у виші закласти основу успішної кар’єри: гайд для студентів
Світлана Васильченко
Визнавати цінність кожного та кожної: уроки інклюзивності від «Делойт» в Україні
Ольга Чуловська
Внутрішній драйв Uklon: про нетехнічні команди в продуктовій IT-компанії
Ольга Чуловська
Корисні перекуси, мікроперерви та медитація: як дбати про своє здоров’я на робочому місці
Ольга Чуловська
Садотерапія, руханка та медичні чекапи: як роботодавці дбають про здоровʼя працівників
Ольга Чуловська
Кейси наших клієнтів
Давайте знайомитися та робити разом хороші проєкти
Часті питання щодо рекламних матеріалів
- Які формати нативних матеріалів у вас є?
Наші основні формати:
- новина або анонс вашої події;
- PR-матеріал;
- редакційний матеріал;
- інтерактивний матеріал;
- організація івенту;
- комплексний спецпроєкт.
Але радимо вам переглянути медіакіт та знайти те, що підходить саме вам.
До кожного запиту ми маємо індивідуальний підхід, за потреби комбінуємо формати та пропонуємо ідеї, які якомога краще задовольняють запит. Щоб ми вже почали генерувати ідеї для вас, надсилайте запит до нашої сейлз-команди [email protected]
- Чи розробляєте ви проєкти під ключ?
Звісно. Будемо раді допомогти вирішити ваш запит та запропонувати ідеї. Для цього пишіть нам на [email protected].
- Який термін роботи над нативними матеріалами?
Термін роботи над спецпроєктом залежить від обраного формату.
Наприклад, новину чи анонс ми можемо підготувати за декілька днів.
Готову PR-статтю за вашим текстом відредагуємо та опублікуємо протягом 5 днів після оплати.
А от повноцінний редакційний матеріал чи спецпроєкт із кількох матеріалів будемо виготовляти впродовж тривалого терміну. Наприклад, написання статті у форматі інтерв’ю може зайняти близько двох тижнів. Проте ми обговорюємо терміни після з’ясування всіх деталей. З радістю познайомимося з вами та обговоримо усі деталі вашого запиту, пишіть нам на [email protected].
- Чи є у вас обмеження щодо компаній, з якими співпрацюєте?
Ми не співпрацюємо з такими компаніями:
- які продовжують вести бізнес на території російської федерації та республіки білорусь або наймають на роботу громадян цих країн;
- політичні партії і релігійні організації, рухи або персоналії, а також будь-які продукти та послуги, пов’язані з політикою та релігією;
- мікрофінансові послуги, Форекс, колекторські агентства;
- гомеопатія, БАДи та ліки без доказової ефективності;
- служби знайомств, шлюбні агенції, ескорт-послуги;
- компанії та організації, що пропонують сезонні роботи, роботу, пов’язану виключно з фізичною працею, чи роботу за кордоном;
- компанії, репутація яких може завдати шкоди репутації НМ;
- продукти та послуги, що заборонені законодавством України.
Актуальний список завжди доступний в правилах роботи над нативними матеріалами.
Зв'язатися з нами
Давайте знайомитися, щоб краще зрозуміти, як ми можемо вам допомогти.
Для зв'язку з підтримкою – пишіть на [email protected]
Напишіть нашій Sales Manager Юлії на [email protected] і ми підберемо найкращі пропозиції саме для вас.
Розсилка від CEO Happy Monday з головними новинами ринку найму та бренду роботодавця, а також оглядом головних оновлень платформи для роботодавців.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.