7 роківстворюємо цінність для читачів та компаній
200+спецпроєктів створено в медіа
5 млнунікальної аудиторії за останні 12 місяців
5600+унікальних статей та розсилка, яку обожнюють

Чим розміщення на Нappy Мonday відрізняється від інших платформ?

picking user window
Понад 450 000 читачів на місяць

Та більш ніж 170 000 аудиторії в соцмережах.

reputation
Висока репутація сервісу

І тільки перевірені компанії, яким довіряють пошукачі.

megaphone hiring
Свідома аудиторія професіоналів

Які розвиваються у digital-сфері та яким не все одно, де працювати.

browser window with
Екосистема продуктів

Для комплексного розвитку та просування бренду роботодавця.

Хто наша аудиторія

target happy 1 target happy mob 1

Яким може бути рекламний матеріал на Happy Monday?

Завантажте наш медіакіт, щоб дізнатися деталі про формати, ціни та побачити приклади наших публікацій Завантажити медіакіт

Приклади нативних матеріалів

Приклади спецпроєктів

Кейси наших клієнтів

«Отримали дуже позитивний результат. За допомогою профілю на Happy Monday ми розширюємо сприйняття компанії на ринку праці. І це працює, бо після таких публікацій люди бачать вакансії і відгукуються активніше, ніж раніше.»
Olena Kirichenko OKKO 1
Олена Кіріченко
Brand Manager у OKKO
Переглянути кейс left
«Половина кандидатів, з якими ми працюємо після відгуку та яких наймаємо, приходять саме від Happy Monday.»
Oksana Molochko Projector 1
Оксана Молочко
HR-директорка в Projector
Переглянути кейс left
«Завдяки сторінці на Happy Monday компанія стала виглядати для кандидатів більш привабливо. І з відгуків ми бачимо, що кандидатів стало більше.»
Valeriya Korolenko Brainstack 1
Валерія Короленко
Employer Brand Manager в Brainstack_
Переглянути кейс left
«Happy Monday для нас — ресурс, де ми шукаємо проактивних кандидатів. Ми вперше робили подібний матеріал і тепер, працюючи над спецпроєктами з іншими ресурсами, ми показуємо профіль на Happy Monday як приклад того, що в нас уже є. Профіль працює на впізнаваність нашого бренду на кількох рівнях.»
readdle 1
Єлизавета Максимець
Employer Brand Manager в Readdle
Переглянути кейс left

Давайте знайомитися та робити разом 
хороші проєкти

Часті питання щодо 
рекламних матеріалів

  • Які формати нативних матеріалів у вас є?

    Наші основні формати:

    • новина або анонс вашої події;
    • PR-матеріал;
    • редакційний матеріал;
    • інтерактивний матеріал;
    • організація івенту;
    • комплексний спецпроєкт.

    Але радимо вам переглянути медіакіт та знайти те, що підходить саме вам.

    До кожного запиту ми маємо індивідуальний підхід, за потреби комбінуємо формати та пропонуємо ідеї, які якомога краще задовольняють запит. Щоб ми вже почали генерувати ідеї для вас, надсилайте запит до нашої сейлз-команди [email protected]

  • Чи розробляєте ви проєкти під ключ?

    Звісно. Будемо раді допомогти вирішити ваш запит та запропонувати ідеї. Для цього пишіть нам на [email protected].

  • Який термін роботи над нативними матеріалами?

    Термін роботи над спецпроєктом залежить від обраного формату.

    Наприклад, новину чи анонс ми можемо підготувати за декілька днів.

    Готову PR-статтю за вашим текстом відредагуємо та опублікуємо протягом 5 днів після оплати. 

    А от повноцінний редакційний матеріал чи спецпроєкт із кількох матеріалів будемо виготовляти впродовж тривалого терміну. Наприклад, написання статті у форматі інтерв’ю може зайняти близько двох тижнів. Проте ми обговорюємо терміни після з’ясування всіх деталей. З радістю познайомимося з вами та обговоримо усі деталі вашого запиту, пишіть нам на [email protected].

  • Чи є у вас обмеження щодо компаній, з якими співпрацюєте?

    Ми не співпрацюємо з такими компаніями:

    • які продовжують вести бізнес на території російської федерації та республіки білорусь або наймають на роботу громадян цих країн;
    • політичні партії і релігійні організації, рухи або персоналії, а також будь-які продукти та послуги, пов’язані з політикою та релігією;
    • мікрофінансові послуги, Форекс, колекторські агентства;
    • гомеопатія, БАДи та ліки без доказової ефективності;
    • служби знайомств, шлюбні агенції, ескорт-послуги;
    • компанії та організації, що пропонують сезонні роботи, роботу, пов’язану виключно з фізичною працею, чи роботу за кордоном;
    • компанії, репутація яких може завдати шкоди репутації НМ;
    • продукти та послуги, що заборонені законодавством України.

    Актуальний список завжди доступний в правилах роботи над нативними матеріалами.

Зв'язатися з нами

Давайте знайомитися, щоб краще зрозуміти, як ми можемо вам допомогти.
Для зв'язку з підтримкою – пишіть на [email protected]

B2B-розсилка для компаній-роботодавців

Розсилка від CEO Happy Monday з головними новинами ринку найму та бренду роботодавця, а також оглядом головних оновлень платформи для роботодавців.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.