Нативні матеріали та спецпроєкти на Happy Monday
Достукайтесь до проактивних, креативних, вмотивованих, щоб представити ваш бренд та продукти
Чим розміщення на Нappy Мonday відрізняється від інших платформ?
Понад 450 000 читачів на місяць
Та більш ніж 170 000 аудиторії в соцмережах.
Висока репутація сервісу
І тільки перевірені компанії, яким довіряють пошукачі.
Свідома аудиторія професіоналів
Які розвиваються у digital-сфері та яким не все одно, де працювати.
Екосистема продуктів
Для комплексного розвитку та просування бренду роботодавця.
Хто наша аудиторія
Яким може бути рекламний матеріал на Happy Monday?
Завантажте наш медіакіт, щоб дізнатися деталі про формати, ціни та побачити приклади наших публікацій Завантажити медіакітПриклади нативних матеріалів
Englishdom запрошує на безкоштовну конференцію про корпоративне навчання
Ольга Чуловська
Як підтримувати команду та розвивати таланти у складні часи: досвід Credit Agricole
Ольга Чуловська
SQUAD та КПІ впровадили нову сертифікатну програму для студентів та відкрили лабораторію
Ганна Ковпак
Від джуна до синьйора: як професійно зростати в IT, розповідають співробітники Precoro
Ольга Чуловська
Як українській IT-компанії відкрити філіал в Польщі: досвід Brightech
Brightech IT
У пошуках ідеального подарунка: що придбати своїм колегам
Ганна Ковпак
Приклади спецпроєктів
Більше ніж просто бізнес: як цінності формують корпоративну культуру компанії «Делойт» в Україні
Ольга Чуловська
Скільки заробляють HR та рекрутери: результати дослідження
Редакція
Філантропія незалежності. 32 організації, що вплинули на розвиток українського суспільства
Редакція
Від інтерна до партнера: як збудувати успішну кар’єру в компанії «Великої четвірки»
Ольга Чуловська
Хто такий фахівець з технологічних ризиків та як ним стати: екскурс у професію
Ольга Чуловська
Хто такий фахівець з бухгалтерського обліку та як ним стати: екскурс у професію
Ольга Чуловська
Кейси наших клієнтів
Давайте знайомитися та робити разом хороші проєкти
Часті питання щодо рекламних матеріалів
- Які формати нативних матеріалів у вас є?
Наші основні формати:
- новина або анонс вашої події;
- PR-матеріал;
- редакційний матеріал;
- інтерактивний матеріал;
- організація івенту;
- комплексний спецпроєкт.
Але радимо вам переглянути медіакіт та знайти те, що підходить саме вам.
До кожного запиту ми маємо індивідуальний підхід, за потреби комбінуємо формати та пропонуємо ідеї, які якомога краще задовольняють запит. Щоб ми вже почали генерувати ідеї для вас, надсилайте запит до нашої сейлз-команди [email protected]
- Чи розробляєте ви проєкти під ключ?
Звісно. Будемо раді допомогти вирішити ваш запит та запропонувати ідеї. Для цього пишіть нам на [email protected].
- Який термін роботи над нативними матеріалами?
Термін роботи над спецпроєктом залежить від обраного формату.
Наприклад, новину чи анонс ми можемо підготувати за декілька днів.
Готову PR-статтю за вашим текстом відредагуємо та опублікуємо протягом 5 днів після оплати.
А от повноцінний редакційний матеріал чи спецпроєкт із кількох матеріалів будемо виготовляти впродовж тривалого терміну. Наприклад, написання статті у форматі інтерв’ю може зайняти близько двох тижнів. Проте ми обговорюємо терміни після з’ясування всіх деталей. З радістю познайомимося з вами та обговоримо усі деталі вашого запиту, пишіть нам на [email protected].
- Чи є у вас обмеження щодо компаній, з якими співпрацюєте?
Ми не співпрацюємо з такими компаніями:
- які продовжують вести бізнес на території російської федерації та республіки білорусь або наймають на роботу громадян цих країн;
- політичні партії і релігійні організації, рухи або персоналії, а також будь-які продукти та послуги, пов’язані з політикою та релігією;
- мікрофінансові послуги, Форекс, колекторські агентства;
- гомеопатія, БАДи та ліки без доказової ефективності;
- служби знайомств, шлюбні агенції, ескорт-послуги;
- компанії та організації, що пропонують сезонні роботи, роботу, пов’язану виключно з фізичною працею, чи роботу за кордоном;
- компанії, репутація яких може завдати шкоди репутації НМ;
- продукти та послуги, що заборонені законодавством України.
Актуальний список завжди доступний в правилах роботи над нативними матеріалами.
Зв'язатися з нами
Зв’язатися зі службою турботи та технічних питань можна за поштою [email protected]