Happy Monday

Медіа
Київ
Remote-first компанія
Перевірена
Ми віримо, що робота має бути улюбленою, а понеділки — щасливими!

Happy Monday — платформа з розвитку карʼєри, де зустрічаються сучасні й інноваційні компанії та свідомі мотивовані кандидати. Ми допомагаємо талантам будувати власний свідомий шлях професійного зростання, а компаніям — розвивати бренд роботодавця та знаходити «своїх» кандидатів.

6років щастя
25фанів понеділків
450тисяч відвідувачів щомісяця
1200+ компаній, які з нами працюють

Наша місія — бути помічниками й провідниками у розвитку карʼєри

Ми не просто медіа чи портал із вакансіями, ми — платформа з розвитку карʼєри, де зустрічаються сучасні й інноваційні компанії та свідомі мотивовані кандидати. Ми допомагаємо талантам будувати власний свідомий шлях професійного зростання, а компаніям — розвивати бренд роботодавця та знаходити «своїх» кандидатів. 

Які в нас є для цього інструменти?

  • Вакансії. Ми публікуємо креативні й диджитал-вакансії в перевірених компаніях: віддалені, в офісі або гнучкому форматі, в Україні чи за кордоном. А ще в нас є система персоналізованих рекомендацій, що підбирає найбільш релевантні пропозиції. 
  • Профілі компаній. Ми знайомимо кандидатів, яким важливо, де та з ким працювати, з компаніями, які відповідають нашим цінностям і вимогам сучасності. Для цього розповідаємо про їхні процеси, продукти, культуру, команду та принципи найму. 
  • Медіа. Ми створюємо контент на тему пошуку роботи, побудови кар’єри, професійного та саморозвитку для фахівців усіх рівнів: від студентів і джунів до лідерів компаній чи власників бізнесу. Тримаємо в курсі новин, розповідаємо історії та ділимося думками експертів. 
  • Проєкти для кандидатів і компаній. Ми створюємо ініціативи, які є відповіддю на соціальні потреби та виклики у суспільстві. Завдяки їм наша команда підтримує різні аудиторії українців (зокрема вразливі категорії населення) у професійному зростанні, працевлаштуванні та побудові кар'єри через співпрацю з компаніями. Тільки під час повномасштабного вторгнення ми організували вебінари про працевлаштування за кордоном та роботу на фрилансі, запустили кар’єрні проєкти для молоді, ВПО та жінок, а зараз плануємо активно працювати над працевлаштуванням ветеранів.

А ще ми постійно думаємо, як зробити цей світ трішечки кращим. Вакансії НДО, благодійних та соціальних проєктів публікуємо безкоштовно, щоб допомогти їм знайти своїх людей.

Коли почалася пандемія, ми запустили проєкт безкоштовних експертних консультацій «Антикризова кар’єрна допомога» для тих, хто потрапив у професійну халепу. 

До ідеї створити кар'єрний портал Анну Мазур підштовхнув власний негативний досвід: свого часу їй бракувало подібного ресурсу, де можна було б дізнатися про компанії більше, перш ніж надсилати резюме. А ще — стійке переконання, що кожна людина має талант, який варто відкрити в собі та реалізувати.

«Коли в дитинстві мене запитували, ким я буду, коли виросту, то спочатку я відповідала, що астрономом або перекладачем. Але років у 14 уявлення про майбутнє змінилося: я не знала, ким хочу стати, але в мене з'явився божевільний страх, що я не реалізую ті можливості, таланти й час, які в мене є. Мені була важлива не стільки сфера, скільки можливість реалізувати мій потенціал.

Моя улюблена цитата: “Усі ми генії, але якщо змусити рибу дертися по дереву, то вона проживе все життя, думаючи, що вона дурепа”. Прагнення дати кожній людині можливість реалізувати себе — те, що мною рухає. Я щиро вірю, що кожен має чимало енергії, таланту та можливостей. І моя особиста мотивація — знайти застосування цьому таланту, не зарити його в землю».

Анна Мазур,
засновниця та СЕО

За п’ять років Happy Monday з нішевого проєкту на основі HR-експертизи перетворився на технологічний онлайн-продукт із потужним міжнародним потенціалом. Ми зібрали сотні тисяч проактивних і свідомих кандидатів та запартнерилися з топовими українськими та міжнародними компаніями. Сьогодні нам є що запропонувати широкій аудиторії талантів, і не лише в Україні, тож ми бачимо себе гідними конкурентами світовим сервісам, якими раніше могли лише надихатись.

Працюємо віддалено та в зручний для себе час

Перша співробітниця Дар’я від самого початку працювала віддалено з Дніпра. Решта команди встигла попрацювати в кафе на Воздвиженці, трьох коворкінгах та власному офісі біля метро «Палац Спорту». Втім, справжніми офісними працівниками нам довелося побути недовго — лише рік. Потім сталася пандемія, а згодом розпочалася повномасштабна війна, тож наразі Happy Monday — fully remote компанія.

Завдяки ремоуту графік роботи досить гнучкий: комусь у команді зручно розпочати роботу о 8-й ранку, а комусь — о 10-й. Усі разом ми намагаємося бути на зв’язку в будні з 10:30 до 17:00, а решту часу розподіляємо на власний розсуд.

«Моя робота в Happy Monday — щасливий життєвий поворот, якому я дуже вдячна 🙂 Я шукала роботу, коли моїй доньці було лише 9 місяців, і знайти щось підхоже було дуже важко. Подруга поділилася зі мною публікацією Анни Мазур у фейсбуці, і я зрозуміла: це те, що мені потрібно. Я довго готувала резюме, дуже хвилювалася й була дуже щаслива, коли отримала заповітний лист, що мене обрали. Спочатку моя зайнятість складала дві-три години на день, а з ростом команди та компанії зростали й мої обов'язки.

Графік і формат роботи — одна з найголовніших цінностей для мене. Я працюю з іншого міста з моменту заснування Happy Monday і дуже ціную, що зі мною вибудували віддалений формат роботи, хоч це й було складніше. До того ж я мама, і для мене дуже важливо, що я можу відволіктися від роботи чи почати робочий день трохи пізніше, щоб приділити час доньці».

Дар'я Васьковська,
Product/QA Manager

«Попри те, що я працюю в Happy Monday понад три роки, я й досі звикаю до нашого графіку. Коли вихожу прогулятися в традиційно робочі години, мені незручно так, ніби я винесла з чиєїсь хати телевізор. Але в нас неважливо, коли й скільки ти працюєш, поки з тобою можна вийти на зв’язок і ти якісно виконуєш свої задачі. Це не відрізняє кардинально мою, наприклад, роботу від багатьох інших — я працюю плюс-мінус стандартну кількість годин у плюс-мінус стандартний проміжок часу. Але різниця криється в деталях — у можливості почати роботу об 11-й і нікому про це не звітувати чи вийти вдень по своїх справах і не просити на це дозвіл, а просто попередити колег. Буває, я працюю на вихідних, але це виключно моє рішення і мій графік, за який я несу відповідальність сама».

Настя Пасенко,
головна редакторка

У нас у команді діє принцип довіри й самостійності, немає тотального контролю чи прискіпливих перевірок. Кожен працює у своєму темпі, але на спільний результат. Комусь може здаватися, що подібна свобода дій призводить до байдикування, але це зовсім не так. Навпаки, у нас кожен сам ставить перед собою завдання зробити максимум для команди і досягнення цілей компанії.

Оплачувані лікарняні в Happy Monday надаються без жодних довідок, а відпустку можна брати без обмежень кількості днів на рік. Тільки перед тим, як вирушати на відпочинок, переконайтеся, що вас є кому замінити, дедлайни не палають, а командний результат не постраждає від вашої відсутності.

«У нас рідко хто йде у відпустку довше, ніж на тиждень: мабуть, тому що дуже сильно любимо свою роботу і до того ж не хочемо навантажувати своїми обов’язками колег. Але я, пропрацювавши пів року, пішла у відпустку на три тижні. Це була моя давня мрія — пройти Шлях святого Якова з Португалії в Іспанію. Швидше б я просто не встигла. Звісно, намагалася якісь справи закінчити до поїздки, але на такий тривалий термін поставити все на паузу неможливо.

Круто працювати у команді, де завжди готові піти назустріч і підтримати, коли йдеться про реалізацію давньої мрії, лікарняний чи потребу перезавантажитись».

Анна Гріньова,
контент-менеджерка
Анна Мазур,
засновниця та СЕО
Я — не той тип лідера, якому цікаво вибудовувати залізну дисципліну. У нас у команді немає чітко закріплених обов'язків, жорсткої організаційної структури і якихось постулатів, але є прозорість, простота, чесність та особиста відповідальність. Через це з деякими людьми ми прощаємося на етапі випробувального терміну. До свободи теж треба бути готовими. Наприклад, на співбесідах на SMM-ника часто запитували: «Хто затверджуватиме мій контент-план?» Ніхто. Ти його пишеш, ти його публікуєш і ти несеш за нього відповідальність.

Ключові принципи Happy Monday

  1. Якщо хочеш взяти на себе додаткову відповідальність — заяви про це і дій. Ми поважаємо ініціативних та сміливих.
  2. Якщо бачиш, що щось працює не так, — виправ або запропонуй рішення. Навіть якщо йдеться не про твій напрям роботи.
  3. Якщо потрібна допомога — попроси. І якщо просять про допомогу тебе — не відмовляй, адже в нас у всіх одна спільна справа (якщо це не на шкоду твоїм завданням і зонам відповідальності).
  4. Якщо це твоя відповідальність — виконай. Вчасно і без нагадувань. Ми не чекаємо на розпорядження згори, натхнення чи що хтось інший прийде та вирішить.
  5. Якщо потрібен відпочинок — скажи. Ми віримо, що робота повинна бути улюбленою. Але також знаємо, що робота — лише один зі складників життя, нехай і важливий. Ми цінуємо вільний час наших колег, їхні захоплення, родини та потребу в часі без роботи.

Як ми працюємо

У нас є три інструменти, які допомагають нам бути командою на відстані.

Slack — робочий месенджер для оперативного вирішення всіх питань. Щоб бути в курсі роботи інших членів команди та поточних проєктів, ми створили окремий канал #remote_control, де пишемо про свої плани на день — робочі та не дуже, — щоб усі знали, коли ми на зв’язку, а коли ні. Також є окремі канали для неробочих теревенів, обговорення книжок, музики та навіть мемів.

Zoom — інструмент для відеоконференцій. Залежно від посади, члени команди спілкуються по відео щонайменше один раз на тиждень, а як максимум — весь робочий день проводять на зідзвонах. У нас є два типи регулярних зустрічей.

  1. Щотижневі збори для різних відділів. На них команди діляться новинами про проєкти, досягненнями за тиждень, планами й ініціативами, з якими потрібна допомога. Намагаємося робити їх короткими, але іноді любимо і про приватне розповісти.
  2. Щомісячні збори. Тут кожен розповідає про свою роботу за минулий місяць і плани на наступний.

Решта зустрічей не такі регулярні та призначаються в разі потреби: з клієнтом, керівником або тими, хто залучений до конкретного проєкту.

Notion — інструмент для спільної роботи. Тут кожен прописує свої робочі завдання у зручному для себе вигляді. Так будь-хто з колег може зазирнути у ваші робочі процеси та поставити вам завдання, якщо треба. Також у Notion у нас є таблиця з цілями й планами на наступний квартал, різноманітні робочі інструкції та інші важливі документи.

У Happy Monday немає KPI для кожного співробітника — є ключові цілі кожного відділу та всієї команди. А далі кожен робить усе від нього залежне, щоб перетворити цілі на результати.

Настя Пасенко,
редакторка
«Люблю нашу команду за майже однакове ставлення до роботи. Знаєте цей мем про підготовку групових проєктів в університеті, де з чотирьох людей одна робить 90% роботи, одна каже, що допоможе, і не допомагає, одна не розуміє, що відбувається, а ще одна зникає на початку й повертається тільки під кінець? Так от — це не про Happy Monday. У нас усі надзвичайно залучені не лише у свої безпосередні обов’язки, а в усе, що стосується компанії».

Ключова якість кожного з нас — небайдужість

Команда Happy Monday — це люди, які обожнюють свою роботу. Важко оцінювати себе зі сторони, але нас точно багато що об’єднує.

  • Максимальна небайдужість до результату роботи. Ми постійно моніторимо перегляди статей, кількість реєстрацій на івент, уважно читаємо ваші коментарі та розбираємося в ситуації, коли ви надсилаєте скаргу на вакансію.
  • Безмежна любов до нашого продукту та стійке переконання, що ми робимо дуже важливу справу.
  • Професійна зрілість, готовність самостійно приймати рішення і брати за них відповідальність.
  • Світоглядна схожість і спільність інтересів. Саме тому нам завжди є що обговорити, крім роботи, і немає через що сваритися чи дратувати одне одного.

«У мене ніколи не було мети створити бізнес, але завжди була жага разом з однодумцями робити те, у що я вірю. На щастя чи на жаль, такого готового середовища для себе я не знайшла, тому довелося створити його самостійно.

Зараз я щаслива, що можу працювати з тими людьми, у тому колективі та в тій культурі, яка мені особисто підходить. Це про прозорість, довіру, відсутність жорсткого контролю та можливість дати людям свободу реалізації в тому напрямі, яким вони займаються. І нехай вони зроблять мільйон помилок, але будуть готові рости і брати на себе відповідальність тоді, коли ніхто не бачить і не контролює».

Анна Мазур,
засновниця та CEO

Щасливі понеділки в Happy Monday будуть у того, кому подобається те, що ми робимо, і хто відгукнувся на вакансію тому, що хоче працювати саме з нами, а не тому, що розсилає резюме на всі пропозиції підряд. Наш продукт — відображення нас самих. Сподобався він — сподобаємось і ми.

Наталія Трофімова,
головна редакторка
«У нашої керівниці Ані є багато талантів, один із них — підбирати людей у команду. Якщо ви хочете відчути, як це — працювати разом із мегавідповідальними, креативними, вмотивованими людьми, які вболівають за спільну справу та завжди готові допомогти колезі — вам треба до Happy Monday :)»

Ми постійно збираємося на каву. Ну то й що, що лише в онлайні?

Щоб не втрачати зв’язок на ремоуті, ми використовуємо всі можливості онлайну: п’ємо вино у зумі, влаштовуємо онлайн-корпоративи та залучаємо ботів, які підкинуть нам ідеї для спілкування.

Наприклад, watercooler_bot у Slack пропонує теми для неробочих теревенів, а virtualcoffee_bot кожні два тижні розбиває нас на пари для неформальної кави у зумі.

Наталія Трофімова,
головна редакторка
«Оскільки ми працюємо віддалено, то всі заходи в нас відбуваються онлайн. Наприклад, раз на два тижні кожен п'є віртуальну каву з колегою, якого обирає наш слак-бот. Щоразу після такої розмови я дивуюся, які глибокі та цікаві люди працюють поряд, і шкодую, що ми не можемо бачитися офлайн та наговоритися досхочу за обідом чи реальною кавою».

Для публічної подяки ми використовуємо ще одну функцію Slack — тако-бот. Віртуальні тако у спільних чатах роздаємо колегам, яким хочемо подякувати за круту роботу.

Ми любимо навчатися та ділитися знаннями одне з одним

У нас є внутрішня онлайн-бібліотека книг і перелік рекомендацій з різних напрямів: від загального розвитку до психології та маркетингу. У Slack ми маємо окремий чат для обміну корисними статтями, курсами та робочими інструментами.

Для нас найкращий понеділок — той, що починається з навчання. Тому ми запровадили понеділкові освітні івенти Thank God It's Monday, на яких колеги діляться одне з одним знаннями та навичками з різних сфер.

А ще раз на два тижні ми збираємось на командний розмовний клуб англійською мовою.

Ольга Чуловська,
журналістка, менеджерка контент-проєктів
«Happy Monday — це місце, де ти не боїшся проявляти ініціативу, адже знаєш, що у 99% випадків тебе підтримають. Так сталось і з моєю пропозицією організувати спікінг клаб для команди. За освітою я викладачка англійської мови і, хоч дуже люблю працювати з текстами, часом шкодую, що ніяк не використовую свій педагогічний потенціал. Тому дуже зраділа, коли колеги виявили бажання відвідувати зустрічі розмовного клубу.
Тепер що два тижні ми починаємо ранок середи з натхненних розмов англійською. Щоразу я намагаюсь підібрати тему, яка не залишить нікого байдужим, бо для колег наш клуб — це можливість не лише прокачати свою англійську, а й краще пізнати одне одного».

Оскільки Happy Monday виступає партнером багатьох подій для професійного розвитку, нашій команді часто пропонують безкоштовні квитки на заходи. Тут головне — першим встигнути відгукнутися у робочому чаті, що квиток потрібен саме вам, бо часом кількість таких запрошень обмежена і перемагають найспритніші. 

Ми шукаємо не просто хороших фахівців, а справжніх фанатів понеділків

Ми дуже прискіпливо підходимо до відбору в команду, щоб знайти «свою» людину з відповідними цінностями, великим потенціалом і готовністю викладатися на повну. У нас можна не лише професійно зростати, а й пробувати себе в різних ролях і навіть міксувати посади. Головне — справді горіти тим, що робиш.

«Моя робота в Happy Monday — приклад і несподіваних кар’єрних поворотів, і професійного росту. Я подавалася у компанію на вакансію редакторки в журнал, взяли мене на посаду SMM-ниці (чому я була дуже рада, бо на той час не була готова відповідати за медіа). Мої обов’язки були вкрай різноманітні: SMM, таргетинг, email-маркетинг, копірайтинг та редагування. А коли через рік із Нappy Monday пішла головна редакторка журналу, мені запропонували  взяти медіа на себе. Не можу сказати, що я була до цього готова більше, ніж рік тому. Я навіть попереджала, що, можливо, краще взяти когось більш досвідченого, але команда повірила в мене і дала можливість набути впевненості в собі на практиці. Вже два роки я відповідаю за контент у медіа в якості головної редакторки.

А взагалі моя історія з Happy Monday схожа на стосунки Роса й Рейчел із “Друзів”. Змінювалися посади, обов’язки, формати роботи, ми розходилися і сходилися (так, у нас була ПЕРЕРВА), але ніколи не переставали любити й поважати одне одного».

Настя Пасенко,
головна редакторка
Катерина Жученя,
керівниця проєктного відділу
«У Happy Monday підтримують не на словах, а на ділі, особливо в кар'єрних поворотах всередині компанії. У мене їх було чи не найбільше 🙂 За понад три роки роботи в Happy Monday я спробувала себе в різних ролях та змінила кілька позицій. Прийшла на посаду адміністраторки, а вже за пів року паралельно пробувала себе в SMM, розвиваючи нашу інстаграм-сторінку. На другий рік змінила SMM на більш цікаві та комфортні для мене копірайтинг і журналістику, які я поєднувала з адмініструванням. Третій рік роботи я зустрічала вже в ролі проєктної менеджерки, а згодом очолила проєктний відділ».

У Happy Monday у співробітниках цінують розвинений емоційний інтелект, професійну зрілість, готовність самостійно приймати рішення, самодисципліну, вміння комунікувати, чути позицію інших та знаходити компроміси. Не приживаються в нас несамостійні, пасивні люди та ті, хто виходить із позиції, що існує лише дві думки — їхня і неправильна.

Як потрапити до нас у команду?

Зараз Happy Monday активно розвивається. Ми маємо амбітні плани з покращення платформи та виходу на міжнародний ринок, тому шукаємо багато талантів у команду. Розповідаємо, як проходить відбір і на що ми звертаємо особливу увагу в заявках.

  1. Подача резюме та супровідного листа. Так, супровідний лист має бути обов’язково. Ще до відкриття резюме про вас багато чого розкажуть тема листа, текст супровідного та назва файлу з резюме. У самому резюме найважливішими пунктами є досвід, досягнення та хобі. А от що не має майже жодного значення, то це освіта, конкретні назви компаній та брендів і блок «Особисті якості».
  2. Тестове завдання. Ми — фанати тестових. Для нас важливо переконатися в компетентності людини, а для кандидата тестове завдання — це можливість зрозуміти на конкретному прикладі, що його чекає під час роботи.
  3. Інтерв’ю з СOО (Chief Operating Officer) Юлею та представником майбутньої команди, на якому обов’язково запитають про вашу мотивацію та очікування від роботи, розкажуть про робочі процеси й дадуть фідбек щодо тестового.
  4. Запрошення стати частиною команди понеділкових фанів 🙂

У нас є інструкції не лише до робочих процесів, а й до нас самих

Ми розуміємо, що новим членам команди складно входити у курс справ віддалено. Але за час карантину та понад рік повномасштабної війни ми вже прокачалися в мистецтві віддаленої адаптації.

Нові члени команди можуть розрахувати на безліч письмових інструкцій, відеодзвінки з будь-ким із команди, якщо треба щось пояснити, і, звісно, на оперативні відповіді у чатах. А ще в нашому Notion можна знайти інструкції… до нас самих. Саме так: кожен член команди відверто розповів, у яку частину доби він найбільш ефективний, в яких умовах любить працювати, що його бісить і якому стилю комунікації віддає перевагу. Тож новачкам не доведеться ламати голову над тим, чи крапка наприкінці речення замість смайлика — це пасивна агресія, чи цей колега просто не любить смайлики.

Антон Єременко,
Head of Communications
«Такої інтенсивної та органічної адаптації, як у Happy Monday, у мене ще ніде не було. З будь-якого питання можна звернутися до колег та миттєво отримати пораду й підтримку. При цьому неважливо, чи порада потрібна суто професійна, чи це творче завдання для всіх, хто готовий долучитись. Також сильною стороною команди є глибоке розуміння продукту та філософії Happy Monday, тому завжди можна отримати щиру оцінку своєї роботи та її відповідності платформі загалом.
Для мене перевага Happy Monday у єдності. І не тільки між колегами, а й з аудиторією, для якої працює кожен із нас».

«Мені подобається, що у Happy Monday кожен може швидко та професійно допомогти тобі з будь-якого питання та підтримати, коли необхідно. 

На початку роботи я дуже боялась зробити помилки у листуванні з партнерами, адже не листувалася доволі давно. Тому перші місяці я часто просила про допомогу, навіть дуже часто. Думаю, що сильно дратувала команду і відволікала від роботи. Але завдяки золотому терпінню колег я увійшла в курс справ, і тепер питань вже майже нуль 🙂

Можливо, у фізичному офісі адаптація пройшла би швидше, але наразі я найбільш віддалений член команди і працюю з самого Риму :)».

Алла Вавілова,
комунікаційна менеджерка

Навіть якщо зараз у команді Happy Monday немає відкритих вакансій — ми працюємо над тим, щоб ваші понеділки стали щасливими 🙂

Поскаржитися на компанію
Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: