Promodo

Агенції
Харків
Перевірена
Вирізняйся!

Promodo — найбільша агенція диджитал-маркетингу в Україні, заснована у 2004 році. В штаті понад 450 фахівців у 5 офісах по всьому світу (Україна, США, Велика Британія). Основні напрями роботи: performance-маркетинг, медійна реклама, бренд та креатив, дослідження та стратегія. Четвертий рік поспіль Promodo визнана агенцією №1 з перформанс-маркетингу за версією IAB Ukraine.

450+людей у команді
5 офісівв Україні та інших країнах
3000+реалізованих проєктів
з 2004року на ринку

Ключ до успіху Promodo — фокус на команді та клієнтоорієнтованість

Засновник Promodo Олександр Колб став підприємцем здебільшого завдяки збігу обставин. Він пов'язав своє життя з маркетингом, хоча змалку мріяв про кар'єру стоматолога. А безпосередньо до інтернет-маркетингу прийшов, працюючи в банку з необмеженим доступом до інтернету (на той момент це було дорогим задоволенням). Promodo створив у 2004 році, тоді це був невеликий стартап.

За майже двадцять років компанія виросла з невеликого стартапу до найбільшої агенції на українському ринку та співпрацює з провідними світовими компаніями в B2B та B2С сегментах. Також Promodo входить до трійки найкращих агенцій з диджитал-маркетингу в світі за версією clutch.co.

Входить до рейтингу найкращих медіа агенцій VRK (Всеукраїнської рекламної коаліції). З 2023 року є членом Альянсу диджитал-агенцій Східної та Центральної Європи CEEDA.

Антон Поліщук,
Executive Director
«На запитання “Що таке Promodo?” навіть зовнішні клієнти відповідають, що Promodo — це люди. На ринку є багато інших гравців, але нас вирізняє насамперед наша команда. Небайдужі, амбітні, сміливі та відкриті — це точно до нас».

Які послуги надає агенція?

Performance

  • PPC (реклама в Google, Facebook, Instagram, Spotify, Twitter, LinkedIn)
  • SEO та контент-маркетинг
  • Mobile App Marketing
  • Retention Marketing (email, SMS, Viber-розсилки, налаштування чатботів, гейміфікація)
  • Analytics (налаштування Google Analytics, BI-звіти, крос-аналітика, прогнозування)
  • UX/UI (дизайн сайтів та мобільних застосунків, CRO)

Медійна реклама

  • Реклама на телебаченні
  • Digital Media (Facebook, YouTube, GDN, Programmatic)

Brand & Content

  • SMM
  • Influence Marketing
  • Photo & Video Production
  • Розробка логотипа та фірмового стилю

Стратегії та дослідження

  • Маркетингові стратегії
  • Комунікаційні стратегії
  • Маркетингові дослідження

Клієнти Promodo

Якщо ти з Promodo — вирізняйся!

Понад десять років тому в агенції з’явився власний слоган — «Вирізняйся!». Тоді в компанії зрозуміли, що червоною ниткою крізь усі проєкти проходить їхня готовність відступати від шаблонів — і зробили це своєю фішкою.

«Вирізняйся!» давно перестало бути просто закликом — сьогодні це ключовий принцип, за яким живе компанія та команда.

Залишатися гнучкими попри 450+ співробітників. Бути небайдужими до кожного клієнта. Вести нетипову комунікацію, задавати тренди на ринку. Створювати не офіс, а креативний простір, який поєднує бізнес та культуру.

Сьогодні агенцію Promodo як своє місце роботи вибирають з різних причин. Ми зібрали 7 ключових аргументів на користь роботи в компанії, хоча впевнені, що їх набагато більше.

7 причин працювати в Promodo

№1. Драйвова команда та демократична атмосфера

В агенції дуже виважено підходять до формування команди: майбутніх співробітників обирають не лише за досвідом чи навичками. Важливо, щоб людина поділяла цінності та культуру компанії. Тут цінують любов до своєї справи, вміння працювати в команді та підтримувати інших, а також бажання пробувати нестандартні підходи. Якщо вас драйвують виклики — вам у Promodo.

Максим Копильченко,
Head of Performance Marketing
«Тут завжди підтримують твої ідеї, навіть якщо вони вибиваються із загальної картини. У нас багато колег, які реалізували дійсно круті проєкти та досягли відмінних результатів просто тому, що вміли подивитися на ситуацію з іншого боку, не боялися пробувати нове — і компанія максимально відкрита до цього».

Середній вік у команді — 30 років, ​​тривалість роботи в компанії в середньому — 7 років. Атмосфера панує відкрита й доволі демократична. Тут заведено завжди вітатись одне з одним — не важливо, знайомі ви особисто чи бачилися один раз у Zoom. А ще у компанії звертаються на «ти» і до джуна, який прийшов на роботу кілька днів тому, і до CEO.

Ще один маркер — рівні можливості для працівників та підтримка їхніх ініціатив. Наприклад, є стартап-інкубатор, у рамках якого кожен член команди може поділитися своєю бізнес-ідеєю та отримати інвестиції на її реалізацію. Таким чином усередині компанії вже створили кілька нових проєктів, які успішно стартували на українському та західних ринках.

№2. Прозора комунікація та підтримка у будь-якій ситуації

У Promodo розвинута традиція відкритої комунікації з топменеджментом. Тут роблять усе, аби кожен співробітник був почутим, розумів, що саме робить та як це впливає на зміни в компанії. СЕО агенції Олександр Колб регулярно читає лекції для новачків і відповідає на їхні запитання. У всіх відділах проходять свої планові зустрічі, а раз на рік в Promodo проводять загальну зустріч, де підбивають підсумки попереднього періоду та діляться планами на майбутнє.

Олександр Колб,
CEO
«2022 був непростим роком для кожного українця. І після нашої щорічної зустрічі я був неймовірно вражений. Я очікував падіння показників настрою, NPS, eNPS, але побачив зовсім іншу картину. За всіма показниками ми лише виросли. Чи можна було таке уявити? Я не міг. В умовах війни, під час обстрілів і без світла. Коли емоційно гойдало так, що неможливо було уявити, — український бізнес робив неймовірне, наша команда робила неймовірне. Від спогадів минулого року впродовж двох днів репорту я бачив сльози на очах колег та сам ледве стримував емоції. Ми обовʼязково разом відсвяткуємо ці результати! І обовʼязково переможемо!»

Promodo продовжує підтримувати колег, які зараз у відпустці за мобілізацією: від придбання необхідного спорядження до евакуації членів їхніх родин. А також робить все можливе, щоб команда могла працювати у максимально комфортних та безпечних умовах.

Світлана Близнюк,
фінансистка
«Від початку повномасштабного вторгнення Promodo підтримувала мою родину в дуже складних ситуаціях. У березні 2022 колеги фактично врятували мене з дітьми та допомогли евакуюватися до більш безпечного місця. Компанія жодного дня не залишила своїх співробітників без засобів до існування. Ми всім колективом робили все можливе, щоб продовжувати роботу, підтримувати наших клієнтів і допомагати одне одному».

№3. Гібридний формат роботи та гнучкий графік

Співробітники компанії мають можливість працювати віддалено або в одному з відкритих офісів компанії (Київ, Львів, Харків). Також у Promodo не ставлять жорстких робочих рамок: немає чіткого графіка з 9 до 18. Тут цінують результат роботи, а не час, коли ти приходиш чи йдеш.

Звичайно ж, в умовах війни безпека колективу стоїть на першому місці. Тож відсутність звʼязку під час повітряної тривоги або додаткова відпустка для переїзду до більш безпечного регіону — речі, які прийняті в компанії за замовчуванням.

№4. Постійний розвиток та навчання

Для професійного розвитку співробітники компанії мають доступ до великої кількості навчальних матеріалів. Але головна фішка для апгрейду своїх знань — це Promodo Academy. Курси академії верифіковані асоціацією IAB, а незабаром на їх основі стартує підготовка диджитал-фахівців до проходження міжнародної сертифікації. З іншого боку академія дає можливість досвідченим спеціалістам ділитися своєю експертизою та напрацюваннями.

Студентами Promodo Academy можуть стати як співробітники компанії, так і зовнішні фахівці, які хочуть поглибити свою експертизу й отримати можливість приєднатися до команди Promodo.

Ірина Перець,
фахівчиня з відділу Mobile-маркетингу
«Я щаслива, що агенція Promodo з'явилася в моєму житті. Я потрапила сюди завдяки безплатній програмі Digital Lift з PPC. Охочих було багато, ми проходили відбіркові співбесіди, але після всіх хвилювань мене все ж запросили на заняття. Процес навчання був максимально насиченим і корисним, без води. Наприкінці на нас чекав захист проєктів, де кожен мав змогу показати себе. І ось у мене вийшло — мене запросили в команду Mobile. Спочатку мені було дуже страшно, оскільки на курсах я готувалася трохи до іншого. Але я вже закохалася в Promodo і на той момент готова була вчитися та працювати якомога більше. Зараз я є частиною команди мрії, і займаюся тим, що подобається».

№5. Карʼєрне зростання та дбайливі «плюшки»

Завдяки академії в агенції є приклади, коли співробітники опановують нові професії й успішно переходять в інші відділи. Зростати в агенції можна і вертикально. В компанії щорічно проводиться assessment center та performance review для підвищення грейдів, перегляду задач і рівня винагороди.

Зараз в агенції майже 40% співробітників планово та позапланово підвищують свій грейд протягом року.

Крім того, завдяки чітко сформованим критеріям оцінки, вони мають змогу передбачити перспективи свого кар'єрного зростання.

Олеся Головко,
контент-менеджерка
«Я вважаю нашу систему грейдів таким собі безперервним лагідним поштовхом. Вона мотивує розвиватися і не дає падати в прокрастинацію. Ти впевнений у тому, що будь-які покращення твоїх навичок будуть помічені й відзначені з точки зору зарплати. Це особливо важливо зараз, бо хоча б тут ти маєш певний острів стабільності».

Також в агенції традиційно перед пошуком зовнішнього кандидата на керівну посаду спочатку проводять внутрішній конкурс. Як результат, більшість нинішніх керівників — це джуни, які прийшли до Promodo 4-7 років тому.

Артем Мудрак,
Head of Product PPC
«Я прийшов до Promodo, коли в компанії працювало приблизно 30 людей. Тоді я взагалі не розумів, що таке PPC або SEO, і пройшов пліч-о-пліч із компанією довгий шлях, спотикаючись і пробуючи нове. За 14 років я виріс до керівника PPC-продукту. Що буде завтра? Подивимось 🙂».

Інші дбайливі «плюшки»

  1. Курси англійської. У Promodo пішли нестандартним шляхом: тут коштом компанії навчають мови тих, кого важливо навчити для розвитку бізнесу, а всім, хто хоче вивчати англійську для себе, організовують можливість напряму спілкуватися з носіями мови у форматі Speaking Club.
  2. Спорт. Співробітники агенції займаються йогою онлайн з будь-якої точки світу, бігають марафони, беруть участь у «Гонці націй» тощо. Тут також є баскетбольна та дві футбольні команди.
  3. Корпоративна бібліотека. Агенція має власну «промодотеку» з бізнес-літературою. І до війни щомісяця проводили книжковий клуб, де учасники обговорювали прочитані книги. Після перемоги цю традицію планують відновити.
  4. Подарунки для команди. Promodo дарує подарунки майже на будь-яку подію в житті співробітника. Напередодні новорічних свят та 1 червня HR-команда готує подарункові набори для дітей колег. А ще в компанії є внутрішній магазин, де за валюту, зароблену на проєктах корпоративної гейміфікації, можна придбати унікальний брендований одяг, техніку чи аксесуари.

Незмінними залишаються і базові речі: прозоре оформлення відносин з роботодавцем та соціальні гарантії, як-то компенсація відпустки, лікарняного тощо.

№6. Можливість робити світ кращим

У Promodo небайдужі не лише до своїх клієнтів та бізнес-цілей, а й до соціальних ініціатив. Вже багато років компанія реалізовує проєкт Save heart. З його допомогою промодівці збирають гроші для лікування дітей із вадами серця, а також допомагають оснащувати сучасною апаратурою кардіологічні та кардіохірургічні відділення. З початком повномасштабного вторгнення основний фокус змістили на допомогу українським військовим. Багато співробітників брали участь у розборі завалів після обстрілів, допомагали переселенцям.

Олександр Колб,
CEO
«З 2014 року ми в Promodo започаткували благодійний «Фонд 14» для допомоги військовим. Інформацію про нього не афішували, але щомісяця допомагали, купували інвентар для військових».

№7. Затишні офісні простори та тимбілдинги, що об'єднують

Promodo — завжди була компанією з офісною культурою. Попри свою спеціалізацію, тут цінують офлайн-комунікацію. Але для команди агенції офіси — це не просто кабінети та робочі місця. Це Простір (так, з великої літери!), де тобі добре та куди хочеться приходити.

Центральний офіс компанії знаходиться у Харкові та об'єднує сам офісний простір, майданчик для івентів та освітній центр Promodo Academy. Концепт простору — це місто: тут багато деталей, присвячених відомим місцям Харкова, а на стінах — витвори сучасного мистецтва. Також компанія має офіси в Києві та Львові й представництва у Великій Британії та Казахстані.

На сьогодні офіси компанії в Україні відкриті. На початку війни харківський слугував укриттям для команди та членів їхніх родин, а згодом разом з київським і львівським перетворився на пункт незламності з генераторами та інтернетом від Starlink.

Зараз частина співробітників продовжує працювати в улюблених просторах, або ж зустрічається тут з нагоди виходу нової людини чи свята. Агенція потроху відновлює традицію корпоративних заходів, щоб члени команди з різних куточків України мали привід зустрітися та трохи відпочити. Адже промодівці люблять проводити час разом, і йдеться не лише про корпоративи. Колеги з різних відділів часто самоорганізовуються навіть для спільних подорожей чи волонтерських ініціатив.

Хочете працювати в Promodo? Розповідаємо, як потрапити до команди

У Promodo чекають як досвідчених спеціалістів, так і новачків в інтернет-маркетингу. Якщо співробітників шукають для швидкого масштабування підрозділу або під реалізацію складного проєкту, ставку роблять на досвідчених професіоналів, які зможуть майже відразу підхопити всі завдання.

Але компанія дбає і про майбутнє, тому активно розвиває, а іноді й формує ринок нових професій у диджиталі. З цією метою в Promodo Academy запустили Digital Lift — безплатний освітній проєкт, у рамках якого молоді фахівці та ті, хто замислюється про зміну професії, занурюються у світ диджитал-маркетингу.

Навчання на проєкті доволі серйозне — з глибокими теоретичними знаннями та практичними завданнями, регулярними тестами й захистом власного проєкту. Натомість найкращі випускники можуть отримати оффер на джуніор-позицію в Promodo.

Євгенія Петрук,
HR Director
«Ще кілька років тому ми обрали стратегію, згідно якої софтові навички є максимально пріоритетними у процесі формування команди. Як показує практика, софти розвиваються значно довше та складніше, ніж хард скіли, тому під час вибору кандидатів ми здебільшого робимо ставку саме на софт скіли. Звісно, відповідний рівень професійної експертизи має бути, але ми завжди віддамо перевагу кандидату, що має більш розвинений рівень софт скілів. Як показує динаміка розвитку Promodo, — ми обрали правильний шлях».

Як проходить адаптація в Promodo?

Аби зробити адаптацію максимально комфортною та якісною, її розбили на кілька етапів. У перший робочий день новачка зустрічає HR People Partner, який організовує навчання та знайомить із внутрішньою культурою.

Протягом першого місяця співробітник потрапляє на серію welcome-зустрічей із CEO, де Олександр Колб розповідає про історію агенції, її цінності, клієнтів і стратегічні плани. Паралельно з першими завданнями йде навчання, яке допомагає розібратися з продуктами та внутрішніми сервісами.

Випробувальний період може тривати від 2 до 3 місяців. Усе залежить від рівня посади. Наприкінці цього періоду кожен співробітник обовʼязково отримує розгорнутий фідбек та план свого подальшого розвитку.

Готові підкорювати нові вершини?

Тоді вибирайте відповідну вакансію в Promodo

Поскаржитися на компанію
Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: