Хакатони як формат залучення персоналу та роботи з ним останнім часом стають усе популярніші. 4-5 червня 2019 року внутрішній хакатон для своїх стажерів провела міжнародна група компаній Metinvest. Організатором і партнером хакатону «HR Стажер» для Metinvest виступила команда кар’єрного порталу Happy Monday.
Що за хакатон такий?
Формат хакатону передбачає, що учасники, розподілені по командам, працюють над вирішенням певної проблеми впродовж 30 годин поспіль (!), а потім захищають свої ідеї перед журі.
Хакатон «HR Стажер» від Metinvest не став виключенням із правил — 50 стажерів з підприємств групи компанії з усієї України зібралися у Києві, щоб за 30 годин виконати завдання HR-відділу Metinvest — запропонувати конкретні заходи / комплекс заходів, спрямованих на залучення і утримання персоналу групи компаній і підвищення лояльності до бренду Metinvest як роботодавця.
Кейс презентували представники HR-відділу Metinvest на чолі з Олександром Пімкіним — керівником управління дирекції з персоналу. Учасників розподілили на N команд, надали усі необхідні дані та настанови, але на цьому допомога не закінчилась — на додаткові питання готові були відповісти 6 досвідчених менторів.
Як усе відбувалося?
Після презентації кейсів почалася активна робота над завданням. Щоб забезпечити команди усією необхідною інформацією, у рамках хакатону пройшла менторська сесія, під час якої стажери могли консультуватись із кожним ментором. Також для учасників було організовано тренінги від зовнішніх експертів — бізнес-тренер Олександр Сударкін розповів, як на повну використати можливість стажування, а СЕО компанії-організатора хакатону Happy Monday Анна Мазур провела тренінг на тему ефективної презентації та захисту своїх ідей.
Впродовж усіх 30 годин для учасників було створено комфортні умови — сніданок, обіди і вечеря, безлімітні кава, чай і печиво, а також зручні місця для роботи й відпочинку. Хакатон передбачає 30-годинну роботу без жартів — учасники дійсно працювали над кейсом до пізньої ночі (а дехто взагалі не лягав) — графік екстремальний, але ідеї, що народились у результаті, того точно варті!
Як проходив захист ідей?
Пітчинг ідей — найбільш хвилюючий етап усього хакатону, адже команди мають представити свої доробки і переконати журі, що саме їхні ідеї варто імплементувати в життя.
Оцінки виставляли ментори команд, а також керівник управління дирекції з персоналу. Журі під час виступів оцінювало інноваційність ідей, їхню економічну обґрунтованість, простоту реалізації та якість самого виступу, після якого усі присутні могли поставити команді додаткові питання.
У результаті запеклої боротьби перемогу отримала команда Innovation Steel Youth (учасники — Горбатенко Софія, Трюхан Дмитро, Пожидаєва Анастасія, Чорна Катерина, Грабіліна Валерія, Перепелиця Ольга), яка запропонували цілий комплекс ідей для розбудови HR-бренду компанії, зниження витрат на залучення персоналу та збільшення кількості потенційних працівників.
Усі стажери отримали сертифікати про участь і фірмові наплічники з логотипом Metinvest, а учасники команди-переможниці — ще й подарункові сертифікати Concert.ua.
Що у результаті?
Головний критерії успішності хакатону — це готовність компанії-ініціатора втілювати ідеї учасників у життя. Судячи з відгуків представників Metinvest, HR-відділ узяв на озброєння ідеї не лише переможців, а й інших учасників, тож хакатон «HR-стажер» досяг бажаного результату.
Стажери отримали цінний досвід спілкування із топами та занурення у проблематику компанії, а ще — можливість проявити себе і шанс залишитись на роботу після стажування.
Група компаній Metinvest отримала фідбек від молодого покоління та свіжі ідеї для вдосконалення роботи HR-відділу.
Ну а кар’єрний портал Happy Monday — організатор хакатону для Metinvest — отримав задоволення від нереально крутої атмосфери, інноваційних ідей та натхненної роботи учасників! Самі переконайтеся — все було саме так 🙂
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.