Фонд Східна Європа та Veteran Hub створили соціальну рекламу «Робота є робота». Три відеоролики підкреслюють важливість військового досвіду ветеранів у мирних професіях.
Військовий досвід як перевага у резюме
7 з 10 військових після служби повертаються до роботи за наймом. Половина контрактників змушена шукати нове місце роботи після повернення. Фонд Східна Європа за підтримки Посольства Великої Британії в Україні реалізує проєкт «All4One: комплексна програма психологічної та менторської підтримки ветеранів». У рамках цього проєкту спільно з VeteranHub було записано три соціальні ролики, покликані подолати дискримінацію військових на ринку праці.
Часто рекрутери мають стереотипне розуміння того, що таке військова кар’єра, і не вважають такий досвід цінним у мирних професіях. У свою чергу ветерани не зазначають військовий досвід у резюме, вважаючи, що це відлякує потенційних роботодавців.
Натомість служба за військовим контрактом – це теж досвід роботи: із завданнями, дедлайнами, документами та величезною відповідальністю. Участь у війні — це досвід роботи, як і будь-який інший. Ветеранам треба вміти описати його у резюме, щоб влучити в ціль та отримати посаду. HR-ам треба вивчати та шукати такий досвід, щоб не проґавити талановитого співробітника.
Навідник стає далекобійником, розвідник — су-шефом, а командир роти — виконробом
Мета соціальних роликів — показати, що робота є робота, де б ти не був.
Партнерами у зніманні роликів виступили дружні до ветеранів роботодавці: «Нова пошта», Ресторани Гусовських та ПБГ «Ковальська», які безкоштовно надали свої майданчики.
Автори проєкту сподіваються, що ветерани почнуть зазначати військовий досвід у резюме, а рекрутери — сприймати таку інформацію як додаткову цінність кандидата.