Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Спить три години та уникає зустрічей «сам на сам»: правила успіху Дженсена Хуанга

07.01.25 Розвиток 6 хв читання

Дженсен Хуанг, засновник та генеральний директор Nvidia, є одним із найуспішніших керівників у сфері технологій та одним із найбагатших людей у світі. Під його управлінням компанія стала третьою в історії, чия ринкова вартість перевищила три трильйони доларів — після Microsoft та Apple. В цій статті розповідаємо про правила успіху Дженсена Хуанга та його погляди на управління командою та бізнесом.


Хуанг відомий своїми високими стандартами, перфекціонізмом і вимогливістю, що дозволило Nvidia залишитися на вершині навіть у складні періоди: зокрема, коли компанія була на межі банкрутства наприкінці 1990-х. Попит на чіпи Nvidia, критично важливі для розвитку штучного інтелекту, став рушієм стрімкого зростання компанії у 2023 році. Сам Дженсен зазначає, що бути успішним — це величезний тиск та відповідальність. Тому він вже не перший рік дотримується ряду принципів.


Спить три години на добу

Дженсен Хуанг прокидається о 4 ранку, щоб тренуватися і проводити час із сім’єю. А тоді розпочинає свій типовий 14-годинний робочий день.

«Я працюю з моменту, як прокидаюся, до моменту, коли лягаю спати. Я працюю сім днів на тиждень. Я сиджу в кінотеатрі, але не пам’ятаю фільму, бо думаю про роботу», — каже Хуанг.

Він також часто розповідає про те, що боротьба та біль формують характер. Наприклад, не погоджується з думкою деяких людей, що «найкраща робота — це та, яка завжди приносить щастя»: на його думку, потрібні страждання та боротьба, щоб «справді оцінити те, що ти зробив».


Має 60 прямих підлеглих


Хуанг вважає, що генеральним директорам потрібно більше прямих підлеглих, ніж будь-кому іншому в компанії, тому що вони можуть «вести інших людей до досягнення величі, надихати, розширювати їхні можливості». Він особисто керує шістдесятьма людьми, що дає змогу зменшити кількість управлінських рівнів і сприяє більшій прозорості в організації.

Менеджмент має «служити іншим працівникам компанії», каже він: «Я не вірю в культуру, в середовище, де владу над іншими вам дає інформація, якою ви володієте».

Він також заохочує всіх працівників надсилати йому інсайти, які спадають їм на думку.


Спілкується коротко та з усіма одночасно


Хуанг надсилає своїм співробітникам сотні електронних листів на день, багато з яких містять лише кілька слів. І очікує, що вони будуть так само лаконічними з ним.

Колишній працівник Nvidia зізнався виданню Business Insider, що якщо надіслати шефу надто довгий електронний лист, то «у вас будуть проблеми». «Ідея полягала в тому, щоб коротко сформулювати те, що ви маєте сказати, і надіслати це. І якщо йому [Хуангу] буде потрібна додаткова інформація, то це буде розмова, а не черговий електронний лист», — сказав колишній “nvidian”.

Крім того, Хуанг не проводить зустрічей «сам на сам» зі своїми численними підлеглими. «Майже все, що я говорю, я говорю всім одночасно. Я не вірю, що є якась інформація, яку повинні почути лише одна чи дві людини», — каже він.

Зворотний зв’язок Хуанг теж надає публічно. На його думку, навчання на чужих помилках — це «найкращий спосіб вчитися».

Читайте також: Як Google, Apple та інші технологічні гіганти називають своїх працівників


Їсть у кафетерії компанії разом з працівниками


Хуан знаходить час, щоб поспілкуватися з персоналом серед дня: «Люди дивуються, скільки часу я проводжу в кафетерії — за обідом чи вечерею — та на зустрічах усіх видів з усіма співробітниками». Це дозволяє йому повернутися до своєї головної ролі — бути «охоронцем культури». 

На відміну від багатьох керівників технологічних гігантів, Хуанг вважає, що це важко зробити, якщо ви постійно спілкуєтеся з пресою. «Якщо ви хочете бути охоронцем культури, ви не можете робити це через CNN або через статті Forbes», — каже він.

Читайте також: Керівники Uber, Starbucks та Airbnb працювали у своїх компаніях «під прикриттям» та виявили проблеми


Розчищає календар, щоб повернути собі час


Виступаючи перед студентами Стенфордського університету у 2003 році, керівник Nvidia сказав, що намагається присвятити свій час тим сферам, які, на його думку, матимуть тривалий вплив на компанію. Наприклад, його захоплює планування продукту та стратегії.

«Якщо ви генеральний директор, ваш час не завжди належить вам, тому потрібна дисципліна, щоб зробити його своїм», — сказав Хуанг.

Колись його хвилювало, що на все не вистачить часу. Проте він зрозумів, що головне — мислити стратегічно та зосередитися на найважливіших речах, які потребують уваги на роботі та вдома. Тому Хуанг часто просить свого адміністратора звільнити його календар.

«Розставте пріоритети у своєму житті. Йдіть на жертви. Не дозволяйте [Microsoft] Outlook контролювати те, що ви робите щодня», — каже він.

Працівників Nvidia просять наслідувати його приклад й щотижня записувати свої пріоритети в електронних листах до керівників, щоб покращити свою концентрацію та продуктивність.

Втім, на виступі перед студентами Хуанг пожартував, що завжди можна викроїти більше часу, якщо пропустити сон.

Читайте також про правила успіху:

Шукаєте роботу?

У нас на сайті багато вакансій від крутих українських та міжнародних компаній 👉

Вакансії
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Дякуємо!

Тепер редактори знають.