Яким має бути профіль у LinkedIn, щоб привернути увагу потенційних роботодавців, партнерів чи клієнтів? Ефективні профілі мають ці 6 спільних характеристик.
1. Заповненість
Профіль, у якому відсутня важлива інформація, говорить про вашу недбалість або (що ще гірше) про те, що вам є що приховувати. Не шкодуйте часу на заповнення усіх розділів, особливо тих, що стосуються вашого досвіду роботи та навичок.
2. Узгодженість
Усі розділи вашого профілю повинні узгоджуватись між собою як змістовно, так і візуально, аби посилити ваш персональний бренд. Якщо ви чітко та зрозуміло структуруєте інформацію, люди легше і швидше зрозуміють вас і ваші цілі.
3. Перспективність
Перегляд профілю дає тільки поверхове розуміння, що ви за людина, але він має одразу зацікавити, щоб про вас захотіли дізнатися більше. Заголовок та перші речення у розділах про вас і ваш досвід повинні привертати увагу і змушувати дізнатись про вас більше.
4. Візуальне оформлення
LinkedIn дозволяє публікувати мультимедійний контент у власному профілі. Ось де його обов’язково варто використовувати, щоб зацікавити відвідувачів вашої сторінки:
• фонове фото — оскільки це перше, що бачать люди, коли переходять на сторінку; не обов’язково додавати власне фото, можна використати графічне зображення, щоб підкреслити вашу індивідуальність.
• резюме та досвід — LinkedIn не показує одразу повне резюме та досвід (треба клікнути «Читати далі»), зате у ці розділи можна додати відео, зображення або технічні документи.
• останні повідомлення та статті відображаються із відповідними зображеннями у верхній частині екрану — це додає візуального різноманіття профілю та показує, що ви активний користувач.
5. Індивідуальність
Люди завжди спілкуються один з одним на особистісному рівні, тому їх обов’язково зацікавить не тільки ваш досвід та успіхи, а й індивідуальні якості. Додайте у відповідні розділи власні цінності, зацікавлення — усе, що говорить про вас не тільки як про професіонала, а і як особистість.
6. Актуальність
Більшість профілів, навіть щойностворені, виглядають застарілими — там публікують фото із зачісками, популярними ще у 90-ті, або пишуть про прагнення початкового рівня, а потім забувають оновити інформацію. LinkedIn створений для професіоналів, які продають власний бренд, тому тут дійсно важливо слідкувати за актуальністю вашого профіля.
Пам’ятайте: як тільки ви створите привабливий та аутентичний профіль у LinkedIn, підтримувати його у належному стані буде набагато легше.
Джерело: Forbes