Все статьи Новости Поиск работы Истории Карьера Развитие Happy HR

Що спільного мають ефективні LinkedIn-профілі?

20.12.18 Карьера 2 min reading

Яким має бути профіль у LinkedIn, щоб привернути увагу потенційних роботодавців, партнерів чи клієнтів? Ефективні профілі мають ці 6 спільних характеристик. 

1. Заповненість

Профіль, у якому відсутня важлива інформація, говорить про вашу недбалість або (що ще гірше) про те, що вам є що приховувати. Не шкодуйте часу на заповнення усіх розділів, особливо тих, що стосуються вашого досвіду роботи та навичок. 

2. Узгодженість

Усі розділи вашого профілю повинні узгоджуватись між собою як змістовно, так і візуально, аби посилити ваш персональний бренд. Якщо ви чітко та зрозуміло структуруєте інформацію, люди легше і швидше зрозуміють вас і ваші цілі.

3. Перспективність

Перегляд профілю дає тільки поверхове розуміння, що ви за людина, але він має одразу зацікавити, щоб про вас захотіли дізнатися більше. Заголовок та перші речення у розділах про вас і ваш досвід повинні привертати увагу і змушувати дізнатись про вас більше.

4. Візуальне оформлення

LinkedIn дозволяє публікувати мультимедійний контент у власному профілі. Ось де його обов’язково варто використовувати, щоб зацікавити відвідувачів вашої сторінки:

• фонове фото — оскільки це перше, що бачать люди, коли переходять на сторінку; не обов’язково додавати власне фото, можна використати графічне зображення, щоб підкреслити вашу індивідуальність.

резюме та досвід — LinkedIn не показує одразу повне резюме та досвід (треба клікнути «Читати далі»), зате у ці розділи можна додати відео, зображення або технічні документи.

останні повідомлення та статті відображаються із відповідними зображеннями у верхній частині екрану — це додає візуального різноманіття профілю та показує, що ви активний користувач.

5. Індивідуальність

Люди завжди спілкуються один з одним на особистісному рівні, тому їх обов’язково зацікавить не тільки ваш досвід та успіхи, а й індивідуальні якості. Додайте у відповідні розділи власні цінності, зацікавлення — усе, що говорить про вас не тільки як про професіонала, а і як особистість.

6. Актуальність

Більшість профілів, навіть щойностворені, виглядають застарілими — там публікують фото із зачісками, популярними ще у 90-ті, або пишуть про прагнення початкового рівня, а потім забувають оновити інформацію. LinkedIn створений для професіоналів, які продають власний бренд, тому тут дійсно важливо слідкувати за актуальністю вашого профіля.

Пам’ятайте: як тільки ви створите привабливий та аутентичний профіль у LinkedIn, підтримувати його у належному стані буде набагато легше. 

Джерело: Forbes


28 важливих порад дизайнерам

Newsletter that develops your career

Subscribe to Happy Monday's weekly newsletter, prepared by our editor-in-chief, with a selection of the most exciting content, news, and career opportunities.

Больше
More More for companies
Job seekers
For companies
Войти
Have idea!

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: