Через корпоративну пошту та з офісу Tesla більше не можна заходити до соціальної мережі Blind.
Blind — анонімна соцмережа, створена для технічних фахівців. На форумах співробітники можуть поскаржитися на роботодавця і розповісти про порушення на робочому місці: анонімно, але після авторизації через корпоративну пошту. Пошта необхідна для підтвердження того, що користувач дійсно працює в цій компанії.
Як пише Verdict з посиланням на представників Blind і декількох співробітників Tesla, компанія почала блокувати доступ своїм співробітникам до цієї соціальної мережі: заборонила авторизацію через корпоративну пошту та закрила доступ до сайту Blind через Wi-Fi в своєму офісі.
Керівництво соцмережі перевірило і підтвердило факт блокування, у самій Tesla запити ігнорують і коментувати ситуацію відмовляються.
У травні 2019 року Tesla розіслала співробітникам листи, в яких попереджала про наслідки за витік будь-якої інформації, що становить комерційну таємницю, писало CNBC. Зокрема, компанія погрожувала звільненням або судом.
За даними Blind, зараз в соцмережі зареєстровано 2,1 тисячі співробітників Tesla, а також понад 55 тисяч користувачів з Microsoft, 38 тисяч — з Amazon, 16 тисяч — з Google, 13 тисяч — з Facebook, 11 тисяч — з Uber і 10 тисяч співробітників Apple.
Втім, Tesla не перша компанія, яка не дозволяє ділитися анонімними враженнями про роботу в себе. У 2017 році доступ до Blind у внутрішній мережі компанії заблокував Uber. Це сталося після того, як колишня співробітниця публічно розповіла про сексуальні домагання на роботі.
Джерело: vc.ru