Нещодавно Serpstat опублікували рейтинг зарплати інтернет-маркетологів – SEO-, PPC-, SMM-спеціалістів та контент-маркетологів. Тепер компанія провела ще одне опитування та виявила нові інсайти про роботу інтернет-спеціалістів.
Де заробляють більше — в агентствi чи in-house?
Опитування Serpstat показало, що співробітники в in-house команді заробляють більше, ніж спеціалісти в агентствах.
Середній рівень зарплати інтернет-маркетологів, які працюють in-house, крім SMM, вище зарплати спеціалістів в агентствах приблизно на 200-300 у.е.
Джерело: Serpstat
Джерело: Serpstat
Хоча in-house спеціалісти й отримують більше, така робота має не лише плюси, але й мінуси. На основі розширених відповідей респондентів Serpstat сформували основні інсайти про роботу in-house.
Переваги роботи in-house
- Повноцінне занурення в одну тематику, проект / продукт та ринок.
- Можливість впливати на стратегію розвитку бренду.
- Краще налагоджені бізнес-процеси та комунікація.
- Більша свобода дій та можливості для реалізації своїх ідей.
- Стабільність бюджетів.
Недоліки роботи in-house
- Робота в одній ніші може знизити експертність у цілому.
- Зазвичай спеціалісти виконують не лише свої прямі обов’язки.
- Компанія не готова платити вище домовленої суми.
- Відсутність можливості ділитися досвідом, якщо ти один такий в команді.
- Високий рівень відповідальності кожного співробітника за результат.
Читайте також у рубриці «Новини»: Результати опитування Serpstat про зарплати інтернет-маркетологів
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.