Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

10 вакансій у сфері фінансів: до fint8, ОККО, Superhumans Center і не тільки

01.04.24 Новини 7 хв читання

Сьогоднішня добірка — для фахівців у сфері фінансів різного професійного рівня. Дивіться, кого шукають компанії та некомерційні організації.

1. Молодший фінансовий менеджер до fint8


Команда фінансистів fint8 шукає молодшого фінансового менеджера / менеджерку, що розуміє значення та структуру основних форм звітності баланс, PL і cash flow та має бажання й готовність вчитися у більш досвідчених колег. Він / вона допомагатиме у підготовці фінансових звітів; формуватиме аналітичні записки до звітності; перевірятиме правильність проведення документів; оброблятиме дані для аналізу тощо. fint8 пропонує можливість кар’єрного росту, віддалену роботу та навчання коштом компанії.

Як працюється у fint8?

Дізнайтеся про цінності компанії та роботу в команді

Читати

2. Chief Accountant at Mate academy


EdTech стартап Mate academy шукає Chief Accountant. До його / її обов’язків входитиме: щоденний облік операцій у системі бухгалтерського обліку; здійснення повсякденних фінансових операцій; перевірка нарахування заробітної плати; податкова звітність; щомісячне закриття локальних рахунків; контроль за якістю та наявністю первинних документів; участь у щорічному аудиті тощо. Серед вимог — досвід роботи бухгалтером від 5 років; володіння Excel/Google Sheets; відмінні комунікативні навички; знання бухгалтерського та податкового обліку податкового законодавства України та інші.

3. Фандрейзер/Фандрейзерка до INSCIENCE


Організація INSCIENCE шукає фандрейзера/ку. Ідеальний кандидат / кандидатка має досвід роботи у фандрейзингу від двох років; має теплі контакти у фондах та розуміння як вони працюють; має високий рівень англійської (С1+); вміє налагоджувати довгострокові стратегічні співпраці; пише та розмовляє грамотною та простою українською мовою, вживає фемінітиви в комунікації. Основними завданнями фандрейзера/ки буде залучення грантових коштів на проєкти; моніторинг грантових пропозицій; участь у галузевих конференціях тощо.

4. Бухгалтер до ОККО


ОККО шукає бухгалтера / бухгалтерку. Потрібно буде здійснювати документальне оформлення господарських операцій; проводити господарські операції в обліковій системі; здійснювати дослідження бухгалтерського та податкового законодавства з необхідних питань. Від кандидатів очікують: знання бухгалтерського та податкового обліку; знання програм MS Office, 1С Підприємство; досвіду ведення бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві; високої концентрації уваги, комунікабельності, уважності, вміння планувати свою роботу.

Як працюється в ОККО?

Дізнайтеся про цінності компанії та роботу в команді

Читати

5. Donations Manager at The Kyiv Independent


Найбільше в Україні англомовне видання The Kyiv Independent шукає Donations Manager. Людина на цій позиції буде оптимізувати стратегію пожертвувань у The Kyiv Independent; брати на себе ініціативу з написання грантів і створення пропозицій; виявляти та розширювати нові можливості для пожертвувань. Серед вимог — 1-3 роки досвіду управління індивідуальними та корпоративними пожертвуваннями / фандрейзинговими програмами; досвід роботи в медіа та/або благодійному секторі буде плюсом; гарне володіння англійською мовою; знання Hubspot CRM та інструментів пошуку та інші.

6. Молодший фахівець напрямку фінансів (облік та звітність, казначейство) до Credit Agricole


Credit Agricole Bank шукає молодшого фахівця / фахівчиню напрямку фінансів. Вимоги до кандидатів: фінансова освіта, аналітичні здібності, впевнене знання Excel, навички роботи з презентаціями, бажання працювати в команді та розвиватись, мінімальні знання глобальних ринків. Готові брати студентів та випускників ВНЗ за спеціальністю галузі економіки/маркетинг/фінансів/аудиту/IT, без досвіду або з не великим досвідом роботи, зі знанням англійської мови не нижче intermediate.

7. Асистент бухгалтера до медіа ШоТам


Медіа ШоТам шукає асистента / асистентку бухгалтера. До обов’язків на цій посаді входитиме участь у проведенні тендерних процедур, документальне оформлення тендерів; реєстрація господарських операцій в бухгалтерській програмі BAS; участь у складанні первинних бухгалтерських документів та іншої внутрішньої документації організації; виконання інших окремих доручень керівника тощо. Кандидатам бажано мати освіту рівня «Бакалавр» і вище у сфері бухгалтерського обліку, фінансів чи суміжних; досвід роботи від 2 років; навички роботи з ПЗ BAS, ПЗ MS Office. 

8. Грантовий менеджер/менеджерка до Superhumans Center 


Благодійна організація Superhumans Center шукає грантового менеджера/менеджерку. Потрібно буде моніторити ринок партнерів та їх грантових програм; готувати й подавати грантові заявки, вести переговори з потенційними партнерами; звітувати партнерам відповідно до наданих термінів; формувати довгострокові партнерські взаємовідносини. Від кандидатів очікують досвіду роботи з грантами та отримання фінансування; володіння ПК (Microsoft Office Word, Excel); володіння англійською мовою для ефективної комунікації з міжнародними партнерами; високих організаційних та комунікаційних навичок.

9. Бухгалтер до Благодійного фонду «Голоси дітей»


Український благодійний фонд «Голоси дітей» запрошує до співпраці бухгалтера / бухгалтерку. До його / її обов’язків входитиме контроль одержання оригіналів первинної документації, систематизація та архівація документів; своєчасне відображення документів в обліковій системі BAS Бухгалтерія; внесення рахунків на оплату в систему погодження платежів Smartsheet; виписка довіреностей на отримання ТМЦ тощо. Вимоги: досвід роботи на позиції бухгалтера від 2 років; досвід роботи з 1С 8.3 (редакція 2.0.), BAS Бухгалтерія, Medoc, Вчасно; знання вимог до оформлення первинних документів; відповідальність за власну ділянку роботи, уважність до деталей, дисциплінованість.

10. Фінансовий/а менеджер/ка до PinchukArtCentre


PinchukArtCentre шукає фінансового менеджера / менеджерку. Основними обов’язками будуть бюджетування, робота з платежами, формування та ведення грантових угод, розрахунок витрат на відрядження, підготовка звітності щодо використання бюджетних коштів, участь у проведенні щорічного аудиту. Шукають людину, яка має вищу бухгалтерську або економічну освіту; розуміється на принципах бюджетування, веденні грантових угод; має досвід роботи від 3-х років економістом чи фінансовим менеджером; впевнено користується ПК та має відмінні знання MS Excel та 1С 8.3; володіє англійською мовою на рівні вище середнього.

Не знайшли свою вакансію?

Маємо десятки інших пропозицій від топових компаній з різних сфер. Для зручного пошуку користуйтеся фільтрами

Переглянути

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Дякуємо!

Тепер редактори знають.