Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

OKKO: «На Happy Monday ми розширюємо сприйняття бренду на ринку праці». Як ми допомагаємо компаніям?

27.03.23 Happy HR 4 хв читання

ОККО — флагман холдингу OKKO GROUP. До складу компанії, окрім мережі автозаправних комплексів, входять нафтобази, стаціонарні та мобільні лабораторії контролю якості нафтопродуктів і найбільша в Україні мережа закладів харчування в дорозі. Компанія також займається постачанням природного газу та електроенергії. До нас звернулася з наступним запитом: розширити сприйняття компанії як роботодавця, щоб кандидати розуміли — в OKKO наймають не лише працівників АЗК.

Ми створили для OKKO профіль, розмістили вакансії та статті: окремі публікації під цілі компанії та коментарі експертів для редакційних матеріалів. Також представники OKKO долучались до серії вебінарів у рамках проєктів Happy Monday.

Сфера: продаж нафтопродуктів, реалізація товарів, громадське харчування 

Кількість працівників: 10+ тис.

На ринку: 23 роки 

Запит: розширити сприйняття компанії як роботодавця, щоб кандидати розуміли — в OKKO наймають не лише працівників АЗК.

Чи допомогло це компанії реалізувати її завдання? Розповідає Олена Кіріченко, менеджерка з розвитку бренду роботодавця ОККО.


Чому вирішили робити профіль?


Свого часу ми стикнулися з тим, що українці знають про OKKO, але думають, що ми наймаємо тільки працівників автозаправних комплексів. Тобто в кандидатів немає розуміння, що в нас є інші напрями бізнесу, є 11 офісів по Україні та понад 1200 офісних працівників. Наприклад, департамент ІТ у нас за розміром як середня ІТ-компанія. ОККО — великий гравець на ринку праці та надійний роботодавець: компанія офіційно працевлаштовує кожного працівника й забезпечує співробітників медичним страхуванням; у нас побудована система навчання та розвитку команди; ми за кар’єрний ліфт, і багато наших керівників виросли всередині компанії. Тому ми побачили для себе зону розвитку в тому, щоб розширювати сприйняття нашого бренду на ринку праці.

Для цього ми часто залучаємо нові інструменти, зокрема співпрацюємо з різними медіамайданчиками. Так, півтора року тому виникла ідея створити профіль на Happy Monday. 


«Профіль на Happy Monday зазвичай отримує найвищу оцінку»

За допомогою профілю на Happy Monday ми розширюємо сприйняття компанії на ринку праці та популяризуємо через цей ресурс маркетингові, піар, ейчар і фінансові вакансії серед кандидатів, які раніше, можливо, не задумувались, що таку роботу можна знайти на ОККО.  

Ми періодично досліджуємо зворотний зв’язок від нових працівників компанії щодо нашої представленості на джоб-порталах. Профіль на Happy Monday зазвичай отримує найвищу оцінку: якщо порівнювати його, наприклад, із ворк юа, де є тільки основні факти про компанію через обмеження у 4000 символів, то, звісно, на Happy Monday є багато інформації для тих, хто її потребує.

Важливо, що ця інформація активно використовується: наприклад, розміщені на сайті вакансії потрапляють у фейсбук, телеграм та інші канали просування, які теж дають відгук. І це працює, бо після серії таких публікацій люди бачать вакансії і відгукуються активніше, ніж раніше.

Який вигляд має профіль компанії на Happy Monday? Дивіться на прикладі OKKO 👉

Профіль


Про процес співпраці


З погляду конструктивності співпраця точно була на найвищому рівні. Можу зазначити дуже оперативну взаємодію та швидку реакцію на корективи, зауваження й запитання.  

У Happy Monday одна з найяскравіших соціальних позицій на ринку (робота для ВПО, ветеранів). Круто, що вони не лише лупають скалу в цьому напрямі, а й долучають до цього роботодавців. Добре, коли в перевірених підрядників є такі можливості. На мою думку, це дуже цінно для ринку праці, бо підсилює ту довіру, яка вже є. Тому хочеться й надалі долучатися до таких активностей, пробувати нові формати співпраці та залучати додаткові канали для просування.


Кому порадили б профіль на Happy Monday?


Технічним та освітнім компаніям, у яких велика потреба в наймі креативних фахівців, маркетингових експертів, піарників, проджектів. А також компаніям із великим бек-офісом (на кшталт «ДТЕК», «Метінвест», «Сільпо»), бо часто пошукачам не очевидно, що такі роботодавці мають великі команди офісних працівників, і через це компанії можуть втрачати кандидатів на першому ж етапі воронки рекрутингу. І саме на альтернативних майданчиках можна попрацювати над цим завданням.

Приклади статей за участі OKKO

Українські компанії продовжують найм: яких спеціалістів шукає ОККО

Дідухи та подарунки ЗСУ: як цьогоріч компанії (не)святкують Новий рік

Цікавить профіль компанії на Happy Monday?

Дізнайтеся більше та приверніть увагу топових талантів до своєї компанії!

Деталі
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: