Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Як Happy Monday змінює сприйняття бренду ОККО на ринку праці

27.03.23 Happy HR 3 хв читання

ОККО — флагман холдингу OKKO GROUP. До складу компанії, окрім мережі автозаправних комплексів, входять нафтобази, стаціонарні та мобільні лабораторії контролю якості нафтопродуктів і найбільша в Україні мережа закладів харчування в дорозі. Компанія також займається постачанням природного газу та електроенергії.

Кількість працівників: 10+ тис.


Запит


Розширити сприйняття компанії як роботодавця, щоб кандидати розуміли — в OKKO наймають не лише працівників АЗК.

Українці знають про OKKO, але думають, що ми наймаємо тільки працівників автозаправних комплексів. Тобто в кандидатів немає розуміння, що в нас є інші напрями бізнесу, є 11 офісів по Україні та понад 1200 офісних працівників. Наприклад, департамент ІТ у нас за розміром як середня ІТ-компанія. ОККО — великий гравець на ринку праці та надійний роботодавець: компанія офіційно працевлаштовує кожного працівника й забезпечує співробітників медичним страхуванням; у нас побудована система навчання та розвитку команди; ми за кар’єрний ліфт, і багато наших керівників виросли всередині компанії. Тому ми побачили для себе зону розвитку в тому, щоб розширювати сприйняття нашого бренду на ринку праці.

Олена Кіріченко, менеджерка з розвитку бренду роботодавця ОККО


Рішення


OKKO співпрацює з Happy Monday з 2020 року. На початку співпраці компанія створила на нашій платформі профіль компанії, який почав змінювати сприйняття компанії серед кандидатів на ринку. Компанія почала і продовжує публікувати вакансії та отримувати проактивних кандидатів з Happy Monday. Серія статей в Happy Monday Media підсилила загальну маркетингову компанію та закріпила головні повідомлення та можливості від бренду OKKO.

Happy Monday допомагає нам розширювати сприйняття компанії на ринку праці та популяризуємо через цей ресурс маркетингові, піар, ейчар і фінансові вакансії серед кандидатів, які раніше, можливо, не задумувались, що таку роботу можна знайти на ОККО.

Олена Кіріченко, менеджерка з розвитку бренду роботодавця ОККО


Результат


На грудень 2023 року:

  • Створено профіль про компанію, який має найвищу оцінку на ринку.
  • Проведено маркетингову кампанію, яка змінила сприйняття бренду серед кандидатів.
    • перегляди профілю на сайті: 32 293 контактів
    • загальне охоплення кампанії: 99 667 контактів

Ми періодично досліджуємо зворотний зв’язок від нових працівників компанії щодо нашої представленості на джоб-порталах. Профіль на Happy Monday зазвичай отримує найвищу оцінку: якщо порівнювати його, наприклад, із ворк юа, де є тільки основні факти про компанію через обмеження у 4000 символів, то, звісно, на Happy Monday є багато інформації для тих, хто її потребує. І важливо, що ця інформація активно використовується: наприклад, розміщені на сайті вакансії потрапляють у фейсбук, телеграм та інші канали просування, які теж дають відгук. І це працює, бо після серії таких публікацій люди бачать вакансії і відгукуються активніше, ніж раніше.

Олена Кіріченко, менеджерка з розвитку бренду роботодавця ОККО


Відгук компанії про співпрацю


Співпраця точно була на найвищому рівні. Можу зазначити дуже оперативну взаємодію та швидку реакцію на корективи, зауваження й запитання.  У Happy Monday одна з найяскравіших соціальних позицій на ринку (робота для ВПО, ветеранів). Круто, що вони не лише лупають скалу в цьому напрямі, а й долучають до цього роботодавців. На мою думку, це дуже цінно для ринку праці, бо підсилює ту довіру, яка вже є. Тому хочеться й надалі долучатися до таких активностей, пробувати нові формати співпраці та залучати додаткові канали для просування.


Кому порадили б співпрацю з Happy Monday?


Технічним та освітнім компаніям, у яких велика потреба в наймі креативних фахівців, маркетингових експертів, піарників, проджектів. А також компаніям із великим бек-офісом (на кшталт «ДТЕК», «Метінвест», «Сільпо»), бо часто пошукачам не очевидно, що такі роботодавці мають великі команди офісних працівників, і через це компанії можуть втрачати кандидатів на першому ж етапі воронки рекрутингу. І саме на альтернативних майданчиках можна попрацювати над цим завданням.

Цікавить профіль компанії на Happy Monday?

Дізнайтеся більше та приверніть увагу топових талантів до своєї компанії!

Деталі
Розсилка для компаній-роботодавців від CEO Happy Monday

Розсилка з головними новинами ринку найму та бренду роботодавця, а також оглядом головних оновлень платформи для роботодавців.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!