fbpx

ОККО

  • Львів
  • Групи компаній
Працювати на ОККО — завжди гарна ідея

ОККО — одна з найбільших в Україні мереж автозаправних комплексів, яка також займається продажем, зберіганням і транспортуванням нафтопродуктів та реалізацією товарів через магазини на АЗК. А ще у структурі компанії діє найбільша мережа закладів харчування в дорозі.

Сьогодні ОККО входить у ТОП найкращих роботодавців країни. У компанії працює понад 10 000 працівників. Приєднуйся до нашої команди та досягай крутих результатів!

ОККО
22роки на ринку
11офісів: центральний у Львові та 10 регіональних
10000+співробітників

Що ви уявляєте, коли чуєте про ОККО?

Б’ємося об заклад — найперше на думку спадають автозаправки. Навіть якщо ви не маєте власної автівки, ви напевне бачили АЗК цієї мережі по всій Україні. 

Але ОККО насправді — це набагато більше. Це: 

  • 10 нафтобаз і 19 лабораторій контролю якості нафтопродуктів;
  • реалізація товарів через магазини на АЗК;
  • продаж, зберігання та транспортування нафтопродуктів;
  • найбільша мережа закладів харчування в дорозі400+ кафе та 30 ресторанів A la minute, Pasta mia та Meiwei;
  • ну і, звісно, це 400+ автозаправних комплексів.

З урахуванням такого широкого функціоналу, робота на ОККО — це робота для фахівців різного профілю: операторів АЗК, ІТ-спеціалістів, маркетологів, кухарів, бухгалтерів, продавців, дизайнерів, аналітиків... Словом — для кожного.  

У січні 2021 року ОККО увійшла до списку 50 найкращих роботодавців України за рейтингом журналу Forbes.

Чому ж працювати тут — гарна ідея?

  • Тут усе офіційно — працевлаштування, своєчасні зарплати, оплачувані відпустки та лікарняні й медичне страхування.
  • Тут поважають час співробітників і пропонують їм зручний графік.
  • Тут вірять у людей — дослухаються до їхніх ідей, допомагають і підтримують.
  • Тут ви зможете досягти більшого, бо ставити амбітні цілі — це частина культури ОККО.
  • Тут завжди тепла атмосфера і роблять усе, аби ваше перебування на роботі було щасливим.

Умови роботи: офіс, графік тощо

У компанії є центральний офіс у Львові та 10 регіональних офісів. Дизайн центрального офісу розроблений у стилі high-tech. У ньому є оупенспейси та окремі кабінети зі скляними стінами, переговорні кімнати, літня тераса, лаунж-зона. 

Співробітники завжди можуть випити кави/чаю, перекусити круасанами або печивом, розслабитись спостерігаючи за рибками в акваріумі чи граючи в настільний теніс або Playstation під час перерви.

«Якщо потрібно зосереджено попрацювати, щоб ніхто не відволікав, то ідеальне місце — конференц-зал. Лише на нашому поверсі їх аж п’ять.

А під час обідньої перерви мені найбільше подобається проводити час у релакс-зоні, де можна пограти в SonyPlaystation з колегами 😎 Це хороший спосіб перемкнутися з робочого процесу, перезавантажити свій мозок і поповнити запас енергії».

Наталія Онищук,
експертка з оцінки персоналу

У центральний офіс час від часу приїжджають фахівці з інших регіонів для розв'язання робочих питань. Практикується і релокейт: якщо потрібний фахівець живе в іншому місці, але компанія хоче, аби він працював разом із командою у Львові — йому можуть допомогти з релокацією. 

В офісних співробітників графік традиційний — з 9-ї до 18-ї, але його можна коригувати під себе. Хтось працює з 8-ї до 17-ї, хтось — з 10-ї до 19-ї, кому як зручніше. Працівники АЗК працюють позмінно і таким чином можуть поєднувати роботу, наприклад, із навчанням або батьківством.

«На посаду операторки АЗК я влаштувалася за рекомендацією знайомих. Вакансія передбачала зручний для мене графік роботи — я щойно вийшла з декретної відпустки, це була моя перша робота. 

За 1,5 року я перейшла на посаду товарознавиці АЗК, оскільки мала велике бажання рухатися далі і хотіла застосувати знання та навички, здобуті безпосередньо на АЗК, в іншому напрямі. Зараз я працюю фахівчинею з категорійного менеджменту».

Юлія Плахотнюк,
фахівчиня з категорійного менеджменту

Кожен працівник може розраховувати на «плюшки» з першого дня роботи. 

Це корпоративні подарунки на Новий рік, знижки на продукти компанії — пальне та харчування в ресторанах, компенсація витрат на мобільний зв'язок, а для членів профспілки — вигідні ціни на абонементи у спортзал, квитки у театр чи на концерт, а також знижки на відпочинок, наприклад у Карпатах.

Абсолютно всі працівники ОККО офіційно працевлаштовані та мають вихідні, лікарняні й відпустки згідно з чинним законодавством. А ще — медичне страхування.

ОККО — одна з небагатьох компаній на роздрібному ринку, яка забезпечує страхування всіх працівників: від працівника АЗК до топменеджера. А також проводить піар-кампанію на підтримку вакцинації від COVID-19 і за можливості організовує вакцинацію в офісах. 

Місія й цінності

Аби визначити цінності компанії, в ОККО проводили численні дослідження, зокрема серед власних працівників — як вони спілкуються з клієнтами, що допомагає їм бути ефективними, задоволеними й працювати на драйві. У підсумку з’явилися не продиктовані «згори», а викристалізовані з досвіду роботи цінності й місія компанії. 

Наша місія — щоб в Україні втілювалося в життя більше хороших ідей.

Наші цінності:

  • ОККО — це люди;
  • ми віримо в силу ідей;
  • ми віримо в силу гарного настрою;
  • ми завжди прагнемо більшого.

«Я прийшла в компанію студенткою 5-го курсу. У нас в університеті саме проходив ярмарок кар'єри, де була й ОККО зі своїми вакансіями. Мене зацікавив, по-перше, той факт, що компанія вже давно на ринку і має чіткий вектор розвитку, а по-друге, мені зрезонували цінності компанії. Тож я заповнила анкету й не пошкодувала. 

Я побачила, як цінності, що спершу мені відгукнулися, втілюються у щоденній роботі. Те, що ОККО — це люди, насправді так. Компанія дуже піклується про своїх працівників. Тут ти, незалежно від посади, можеш озвучити свою ідею і впливати на свою роботу й роботу інших. І досягати більшого разом з ОККО». 

Алла Слободюк,
експертка з підбору персоналу

Якщо ОККО — це люди, то які?

Люди, які працюють

За кожним великим результатом ОККО стоять маленькі досягнення людей, які щодня добре роблять свою роботу. Це понад 10 000 співробітників в 11 офісах і десятках підрозділів, яких об’єднує наполегливість, відповідальність та сумлінне виконання поставлених завдань.  

У роботі компанія заохочує ініціативність співробітників: кожен має змогу впливати на процеси в компанії та подавати ідеї, які можуть бути схвалені та реалізовані. Здебільшого підрозділи працюють за KPIs, розроблених відповідно до бізнес-показників, яких хоче досягти компанія. 

KPIs можуть розроблятися на місяць, квартал чи рік — залежно від підрозділу. Показники постійно переглядаються й корегуються за потреби, тож система доволі гнучка.

Для інформування такої великої кількості співробітників про все, що відбувається в компанії, використовують внутрішній портал для офісних працівників і керівників АЗК, а також канали у Viber і Telegram та розсилки на e-mail.

Люди, які відпочивають

Команда ОККО любить і добре відпочити в колі колег. Звісно, 10 000 працівників зібрати складно — набагато простіше організувати щось для одного офісу чи підрозділу. Втім, спільні івенти теж є: це новорічні корпоративи, святкування визначних для компанії дат, а також День єднання — спортивно-родинне свято, яке об’єднує працівників та їхні сім’ї на полі для гри у мініфутбол. 

«Також щорічно ми проводимо Тиждень корпоративної культури — свято, яке нагадує про цінності ОККО. Кожен день тижня присвячується окремій цінності, і будь-який співробітник може долучитися до запланованих активностей, адже здебільшого вони проходять в онлайн-форматі. 

"ОККО — це люди" — так звучить одна з цінностей нашої компанії. І ми також впевнені, що ОККО — це люди, яким не байдуже, що буде завтра, не байдуже, в яких умовах житимуть наші діти. Тож цьогоріч у ході підготовки й планування Тижня CORPкультури ОККО ми вирішили, що буде добре всім разом об'єднатися довкола крутої та корисної ініціативи — висадки дерев. Кожен працівник мав змогу долучитися до висадки або перерахувати будь-яку кількість балів на сайті програми лояльності Fishka для придбання саджанців, а зібрану суму компанія збільшила».

Олена Кіріченко,
менеджерка з розвитку бренду роботодавця

Люди, які займаються спортом

В ОККО приділяють багато уваги спортивним активностям. Є корпоративний турнір із мініфутболу — чоловіча й жіноча ліга, — де змагаються регіональні команди з працівників офісів та АЗК. Протягом року команди тренуються у зручному для себе форматі, щоб раз на рік усім зібратися на День єднання та позмагатися з іншими командами. 

Щороку в центральному офісі проводиться турнір із настільного тенісу. А ще в ОККО сформувалася своя бігова спільнота — #OKKODreamTeam, яка завжди долучається до забігів і марафонів у різних містах.

«#OKKODreamTeam — це не просто корпоративна бігова спільнота, це справжня спортивна родина, яка щороку примножується. Усе почалось 2017 року, коли весною 11 колег з київського офісу взяли участь у благодійному забігу в Києві. Спільні інтереси, фан та благодійна складова об’єднали співробітників, тож зараз #OKKODreamTeam — це:

  • - 5 років постійної участі у бігових благодійних заходах;
  • - близько 80 учасників з різних міст;
  • - 34 офлайн- та 25 онлайн-забігів;
  • - понад 900 тис. подоланих кілометрів щороку;
  • - понад 300 тис. грн передано на благодійність завдяки бігу».
Анжеліка Власенко,
старша фахівчиня з внутрішніх комунікацій

Люди, які допомагають

В ОККО переконані: відповідальний бізнес не повинен залишатися осторонь важливих для суспільства процесів. Тому тут не лише беруть участь у благодійних забігах, а й ініціюють проєкти для розв’язання важливих соціальних проблем.

Наймасштабніший проєкт — це «Благаю, живи! Безпека на дорозі», спрямований на те, щоб вплинути на поведінку учасників дорожнього руху та спонукати їх відповідальніше ставитися до власної та чужої безпеки на дорозі. Проєкт реалізується на регулярній основі з 2014 року і об’єднує як громадськість, так і працівників компанії. Наприклад, співробітники разом із власними дітьми знімали відео на тему безпеки на дорозі.   

Компанія також турбується про екологію. В офісах та на АЗК встановлені контейнери для сортування сміття, вживаних речей, макулатури. Так в ОККО бережуть ресурси та допомагають тим, хто цього потребує: вживані речі передаються малозабезпеченим, а гроші за здану макулатуру перераховуються на потреби вихованців навчально-реабілітаціного центру «Джерело» у Львові. Окрім цього, з 2017 року компанія взяла курс на використання відновлювальної енергії, а саме енергії сонця. Скоро кожна п’ята заправка ОККО буде використовувати для своїх потреб сонячну енергію. У 2019 році на будівлі центрального офісу у Львові змонтовано найбільшу в Західній Україні фасадну сонячну електростанцію потужністю до 200 тис. кВт/год на рік. По фасаду 7-поверхової будівлі та на даху розміщено майже 1 000 панелей загальною площею 1 620 м².

Люди, які розвиваються

У компанії є багато інструментів для навчання та кар’єрного розвитку співробітників. Ними опікується великий відділ внутрішнього навчання, а за потреби залучаються й зовнішні ресурси. 

Для працівників АЗК проводяться дистанційні курси із сервісу, продажу, касової дисципліни тощо, програми наставництва та розвитку компетенцій керівників, а також програма «Кар’єрний ліфт». 

Мета програми «Кар’єрний ліфт» — допомогти амбітним операторам, які прагнуть стати керівниками АЗК, реалізувати свої можливості. Відібрані кандидати проходять 3-місячну управлінську підготовку: отримують необхідні знання та навички ефективного менеджера у форматі курсів, тренінгів, наставництва. Фіналісти програми входять до кадрового резерву і можуть обійняти керівні посади. 

«У 2016 році я працював оператором АЗК і про запуск першого набору на програму “Кар’єрний ліфт” дізнався від своєї керівниці Дяченко Світлани. Вона знала, що я добре розумівся на внутрішній кухні та стратегії нашої компанії і хотів спробувати свої сили й претендувати на посаду менеджера. 

Навчання проходило паралельно з роботою. Складно не було, бо організатори все правильно структурували й підібрали так, аби всі учасники були залучені й навчалися як один живий організм. Це був класний період — нові знайомства, новий досвід, нові навички і знання, котрі й досі допомагають мені в роботі. Окремо хочеться відзначити експертність тренерів та наставників на програмі. Зрештою, я отримав підвищення і зараз працюю менеджером АЗК. Я вдячний компанії за цей шанс і програму “Кар’єрний ліфт”». 

Андрій Шкомердяка,
менеджер АЗК

Співробітники АЗК також можуть брати участь у внутрішніх конкурсах на заміщення вакантних посад в офісах компанії.

«Рік тому я влаштувалася операторкою на АЗК у Полтаві. За три місяці роботи неодноразово ставала найкращою з продажу в регіоні.

Пізніше я пройшла співбесіду в безготівковий відділ та отримала нову посаду в офісі — менеджерка з продажу нафтопродуктів. Я доволі швидко навчилася всіх тонкощів гуртового продажу, зараз веду всіх тендерних клієнтів Полтави та загалом маю понад сотню клієнтів. Планую рости та розвиватися далі, адже наша компанія дає для цього всі можливості».

Тетяна Марченко,
менеджерка з продажу

Для працівників офісу є низка навчальних програм, створених з урахуванням сучасних трендів та корисних інструментів. Це інтерактивні дистанційні курси, динамічні тренінги, воркшопи, командні бізнес-ігри. Усі навчальні формати розроблені таким чином, аби отримані знання учасники швидко могли застосувати на практиці. В офісних співробітників також є можливість кар’єрно зростати — горизонтально або вертикально.

Олена Станкевич,
керівниця відділу підбору та оцінки персоналу
Я прийшла в компанію у 2011 році на посаду інспекторки з кадрів у регіональному офісі. Згодом почала займатися підбором персоналу на автозаправні комплекси, ще згодом — на посади в офіси, а зараз я керую всім напрямом рекрутингу та відповідаю за підбір і оцінку персоналу по всій Україні.
Олена Ворошило,
операційна директорка мережі ОККО
Практично всі наші супервайзери спочатку були успішними менеджерами на ОККО. Більшість нинішніх регіональних директорів теж починали операторами або менеджерами на заправці. Зрештою, і я 20 років тому, у серпні 2002 року, почала працювати на ОККО саме з посади операторки АЗК. За 3 місяці мене перевели на роботу до головного офісу, а в 2005 році я стала керівницею відділу бізнес-процесів. Впродовж наступних років мене постійно підвищували, поки в 2010 році я не стала операційною директоркою компанії. Отже, і мій шлях є доказом того, що наша компанія вже понад 20 років дає всім чесним та успішним працівникам значні можливості для розвитку і самореалізації.

Як потрапити на роботу в ОККО?

Під час пошуку співробітників в ОККО насамперед звертають увагу, чи збігаються цінності кандидата з тими, що є у компанії. Адже спільні цінності допомагають працівнику якнайповніше реалізуватись на роботі, а компанії — будувати ефективний бізнес з його допомогою. 

Тож у майбутніх працівниках тут хочуть бачити: 

  • відкритість новому та підтримку змін;
  • прояв людяності, уважності до потреб інших та готовність допомогти;
  • оптимізм, здатність керувати своїм настроєм;
  • відповідальне ставлення до задач і наполегливість при досягненні результату.

Аби перевірити, чи підходить кандидат за цими параметрами, в ОККО розробили спеціальний інструмент. Кандидату у вигляді анкети або питань на співбесіді пропонують змоделювати свою поведінку у ситуаціях, з якими часто стикаються працівники компанії. Якщо виявляється, що кандидат при вирішенні ситуації керується відмінними цінностями, то, швидше за все, у корпоративній культурі ОККО йому працюватиметься некомфортно й неефективно. 

Етапи відбору в ОККО для працівника в офіс і на АЗК трохи відрізняються. 

«Під час відбору офісних працівників глибше аналізують резюме та hard skills. Потім проводяться інтерв’ю з рекрутером і керівником. Рекрутер оцінює soft skills та відповідність нашим цінностям, а керівник — hard skills, потрібні для цієї посади. Потім кандидат заповнює анкету й проходить тестування для визначеного рівня посади, і якщо все добре — ми робимо оффер і чекаємо на відповідь. 

Працівник АЗК спочатку проходить телефонне інтерв'ю з рекрутером, а потім одразу зустрічається особисто з керівником на АЗК. Під час цієї зустрічі кандидат заповнює анкету й проходить тестування, а після того отримує зворотний зв'язок». 

Олена Станкевич,
керівниця відділу підбору та оцінки персоналу

До речі, фідбек отримують абсолютно всі кандидати — таке правило прописане у процедурі відбору. Впродовж 10 днів рекрутери повертаються зі зворотним зв’язком, навіть якщо він негативний, і пояснюють причини відмови в такому разі.

Новачки, які потрапляють в команду, отримують welcome pack та вітальний лист із посиланням на дистаніційний курс про ОККО.

На період адаптації керівник складає для нового співробітника план і цілі, обговорює їх із ним, допомагає з усіма процесами.

Умови роботи в ОККО, ставлення компанії до співробітників і можливості для їхнього розвитку сприяють тому, що співробітники працюють тут багато років поспіль. 

«ОККО — це моя перша серйозна робота, і я працюю тут уже п’ять років.

Після завершення навчання, як і більшість випускників, я стикнулася з реаліями ринку праці: знайти роботу без досвіду було дуже складно. Компанія ОККО на той час була одним із небагатьох роботодавців у Львові, готових брати на роботу фахівців без досвіду. Я скористалась цим шансом. Керівник відділу та HR-директор повірили в мої сили, і вже за кілька днів я розпочала свою роботу та кар’єру на ОККО. 

Впродовж 5 років я вдосконалювала свої навички та вміння, росла та розвивалась особистісно й професійно. Я ціную кожен день, проведений у драйвовій команді однодумців, адже їхні цінності збігаються з моїми. ОККО — це люди, і я цілком із цим погоджуюсь».

Наталія Панасюк,
менеджерка з управління організаційною ефективністю

Готові приєднатися до команди ОККО? На ваше резюме вже зачекались!

Долучайтеся!

Створюємо спільноту фанів Понеділків.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: