ОККО

Групи компаній
Львів
Перевірена
Працювати на ОККО — завжди гарна ідея

ОККО — флагман холдингу OKKO GROUP. До складу компанії, окрім мережі автозаправних комплексів, входять стаціонарні та мобільні лабораторії контролю якості нафтопродуктів та найбільша в Україні мережа закладів харчування у дорозі, які працюють під брендами A la minute, Pasta Mia та Meiwei. Окрім цього, компанія займається постачанням природного газу та електроенергії. Сьогодні ОККО входить у ТОП найкращих роботодавців країни. У компанії працює понад 10 000 працівників.

24роки на ринку
11офісів: центральний у Львові та 10 регіональних
10000+співробітників

Що ви уявляєте, коли чуєте про ОККО?

Б’ємося об заклад — найперше на думку спадають автозаправки. Навіть якщо ви не маєте власної автівки, ви, напевне, бачили АЗК цієї мережі по всій Україні.

Але ОККО насправді — це набагато більше. Це:

  • 21 лабораторія контролю якості нафтопродуктів;
  • реалізація товарів через магазини на АЗК;
  • продаж, зберігання та транспортування нафтопродуктів;
  • найбільша мережа закладів харчування в дорозі — 400+ кафе та 31 ресторан A la minute, Pasta mia та Meiwei;
  • ну і, звісно, це 400+ автозаправних комплексів.

З урахуванням такого широкого функціоналу, робота на ОККО — це робота для фахівців різного профілю: операторів АЗК, ІТ-спеціалістів, маркетологів, кухарів, бухгалтерів, продавців, дизайнерів, аналітиків... Словом — для кожного. 

Місія й цінності

Аби визначити корпоративні цінності, в компанії проводили численні дослідження, зокрема про те, що допомагає працівникам бути ефективними, задоволеними й працювати на драйві. У підсумку з’явилися не продиктовані «згори», а викристалізовані з досвіду роботи цінності й місія компанії. 

Місія ОККО — щоб в Україні втілювалося в життя більше хороших ідей.

Цінності ОККО:

  • ОККО — це люди;
  • ми віримо в силу ідей;
  • ми віримо в силу гарного настрою;
  • ми завжди прагнемо більшого.

Чому ж працювати тут — гарна ідея?

Тут усе надійно

ОККО — великий та надійний роботодавець, тому абсолютно всі працівники ОККО офіційно працевлаштовані та мають вихідні, лікарняні й відпустки згідно з чинним законодавством. А ще — медичне страхування, яке передбачає консультацію з лікарем, компенсацію витрат на ліки чи медичні послуги. ОККО — одна з небагатьох компаній у галузі ритейлу, яка забезпечує страхування всіх працівників. 

Співробітники ОККО отримують знижки на продукти компанії — пальне та харчування в ресторанах і кафе, компенсацію витрат на мобільний зв'язок, а члени профспілки — вигідні ціни на абонементи у спортзал, квитки у театр чи на концерти, а також знижки на відпочинок, наприклад, у Карпатах.

За період повномасштабної війни потреба в надійності та відчутті захисту з боку компанії серед працівників значно зросла. Головна цінність для ОККО — це люди, тому в компанії діють програми та ініціативи для підтримки співробітників у такий складний час.

Ми проаналізували, як змінилися потреби працівників та кандидатів від початку повномасштабного вторгнення. Зараз для них найважливіше, як роботодавець допомагає своїм працівникам та країні загалом; і головне чи є компанія надійною і стабільною, чи можна розраховувати на неї в довготривалій перспективі, коли довкола стільки невизначеності. І тут ОККО є прикладом на ринку, адже ми: 
• сплачуємо всі податки, підтримуємо економіку, забезпечуючи робочими місцями та зарплатами; 
• надаємо усім працівникам медичне страхування;
• продовжуємо сплачувати середню заробітну плату мобілізованим колегам; 

• надавали підтримку з пошуком житла та його компенсацією вимушено переселеним працівникам протягом березня-квітня 2022 року; 
• допомагали з працевлаштуванням колегам, які переїхали в інші регіони;
• не зупиняємо активний пошук та залучення працівників з перших днів війни й дотепер прийом на роботу в компанії відкритий;
• продовжуємо внутрішні проєкти з навчання та розвитку працівників, постійно готуємо серед них кадровий резерв на керівні посади.

Євгенія Кузьминська,
HR-директорка ОККО

Людяність та дружний колектив — саме це відрізняє ОККО від інших компаній.

З 2018 року я працюю в ОККО у Харкові та завжди раділа, що є частинкою дружнього колективу. 

Від першого дня війни у Харкові доводилося переховуватися у підвалах — це були жахливі дні. Ми лишалися в місті, бо не вірили в нову реальність, такий жах не міг статися у 21 столітті. Здавалося, це повинен хтось зупинити, але Харків продовжували обстрілювати з авіації, танків та іншої зброї…

Щоденні дзвінки колег, які пропонували допомогу та просили виїхати до них, і страх втратити життя змусили нас виїхати. 

Я думала, що їду в невідомість, але компанія взяла на себе всі клопоти: мені знайшли квартиру і компенсували проживання. Також я отримала матеріальну допомогу від профспілки. Я не залишилася наодинці з бідою. Це диво, а не колектив!

Наталія Гусєва,
інспекторка з кадрів

Тут робота кожного важлива

За кожним великим результатом ОККО стоять маленькі досягнення людей, які щодня добре роблять свою роботу. Це понад 10 000 співробітників в 11 офісах, 400 АЗК та інших підрозділах, яких об’єднує наполегливість, відповідальність та сумлінне виконання поставлених завдань. 

У роботі ОККО заохочує ініціативність співробітників: кожен має змогу впливати на процеси в компанії та подавати ідеї, які можуть бути схвалені та реалізовані. Здебільшого підрозділи працюють за KPIs, розробленими відповідно до бізнес-показників, яких хоче досягти компанія.

ОККО є компанією критичної інфраструктури, яка підтримує роботу не лише українського бізнесу, але й армії, лікарень, ДСНС тощо. Тому кожен співробітник, незалежно від того працює він на АЗК чи в офісі, відіграє важливу роль та відчуває відповідальність і цінність своєї роботи.

З початком повномасштабного вторгнення компанія визначила для себе ціль — будь-що забезпечувати пальним ЗСУ, бізнес, служби життєзабезпечення задля перемоги. Довелося пережити час дефіциту нафтопродуктів на ринку України, працювати на гарячій лінії та обробляти понад сто звернень за день, систематизувати, видавати результат — забезпечувати пальним бізнес, який тільки підіймав голову. 

Зараз ситуація краща, але ніхто не знає, які виклики нас чекають далі. Є відчуття, що ми вже готові до будь-яких поворотів долі. Усвідомлення того, що наша робота є важливою для країни, бізнесу та населення — дає сили працювати. Розуміння, що розвиток компанії — це робочі місця, податки та економічна незалежність — дає сили досягати результату.

Олексій Іванов,
менеджер з розвитку продажів

На ОККО переконані, що відповідальний бізнес не повинен залишатися осторонь важливих для суспільства справ. Тому в час, коли всі громадяни згуртувалися, щоб захистити незалежність України від ворожого нападу, ОККО теж долучилися до багатьох ініціатив, спрямованих на допомогу країні. Це забезпечення пальним благодійних фондів, волонтерів, ЗСУ, ДСНС, медиків, відновлення пошкодженої інфраструктури, купівля реанімобілів, безкоштовне харчування для військових тощо. А торік спільно з благодійним фондом «Повернись живим» компанія започаткувала власну масштабну ініціативу «ОКО ЗА ОКО».

Мережа ОККО з перших днів війни допомагає тим, хто боронить країну, і тим, хто її відновлює. На ці потреби тільки за 2022 рік ми спрямували понад 200 мільйонів гривень. 

Крім того, у листопаді 2022-го разом із фондом «Повернись живим» ми запустили проєкт «ОКО ЗА ОКО», щоб закупити 25 розвідкомплексів «ШАРК» вартістю 325 млн грн. Заправка авто — річ буденна, але якщо ви заправляєтеся на ОККО, навіть вона може працювати на перемогу. Для нас особливо важливо перетворювати наше пальне PULLS у помсту ворогу, тому ми віддаємо 1 гривню з кожного заправленого літра на допомогу ЗСУ. Водійська спільнота насправді дуже потужна сила. В Україні понад 4 мільйони тих, хто щодня за кермом, і близько чверті з них заправляються на ОККО. В результаті ми зібрали необхідну суму за 5 місяців. 

Зупинятися не плануємо і вже стартувала друга хвиля проєкту — «Озброїмо ТРО до зубів». Мета ще амбітніша, а предмет збору ще важливіший — 400 млн грн на кулемети, гранатомети і міномети для Сил ТрО.

Василь Дмитрів,
маркетинг-директор ОККО

Компанія також турбується про екологію. В офісах та на АЗК встановлені контейнери для сортування сміття, макулатури, збору вживаних речей. Одночасно команда ОККО допомагає тим, хто цього потребує: вживані речі передаються малозабезпеченим, а гроші за здану макулатуру перераховуються на потреби вихованців навчально-реабілітаційного центру «Джерело» у Львові.

Окрім цього, з 2017 року компанія взяла курс на використання відновлювальної енергії, а саме — енергії сонця. Скоро кожна четверта  заправка ОККО буде використовувати для своїх потреб сонячну енергію. А ще у 2019 році на будівлі центрального офісу у Львові змонтували найбільшу на заході України фасадну сонячну електростанцію потужністю до 200 тис. кВт/год на рік. 

Тут поважають час співробітників

У компанії є центральний офіс у Львові та 10 регіональних офісів. Дизайн центрального офісу розроблений у стилі high-tech. У ньому є оупенспейси та окремі кабінети зі скляними стінами, переговорні кімнати, літня тераса, лаунж-зона.

Співробітники завжди можуть випити кави/чаю, перекусити круасанами або печивом, розслабитися, спостерігаючи за рибками в акваріумі чи граючи в настільний теніс або Playstation під час перерви.

 

Якщо потрібно зосереджено попрацювати, щоб ніхто не відволікав, то ідеальне місце — конференц-зал. Лише на нашому поверсі їх аж п’ять.

А під час обідньої перерви мені найбільше подобається проводити час у релакс-зоні, де можна пограти в SonyPlaystation з колегами. Це хороший спосіб перемкнутися з робочого процесу, перезавантажити свій мозок і поповнити запас енергії.

Наталія Онищук,
експертка з оцінки персоналу

У центральний офіс регулярно приїжджають фахівці з інших регіонів для розв'язання робочих питань, навчання, обміну досвідом, командних заходів. Практикується і релокейт. Якщо потрібний фахівець живе в іншому місці, але компанія хоче, аби він працював разом із командою у Львові — йому можуть допомогти з релокацією.

В офісних співробітників графік традиційний — з 9-ї до 18-ї, але його можна коригувати під себе. Хтось працює з 8-ї до 17-ї, хтось — з 10-ї до 19-ї, кому як зручніше. Працівники АЗК працюють позмінно і таким чином можуть поєднувати роботу, наприклад, із навчанням або батьківством.

ОККО піклується і про діток працівників. Для них у центральному офісі у Львові працює дитяча кімната «Грифончики». Тут співробітники можуть упродовж робочого дня залишати дітей віком від 3 до 12 років під наглядом вихователя. Приміщення дитячої кімнати розділене на зони, облаштовані з урахуванням потреб дітей різного віку: творчу, де можна грати в настільні ігри, малювати, ліпити; ігрову — для фізичної активності та релакс-зону з м'якими кріслами для відпочинку й читання. Вихователь організовує дозвілля дітей і проводить різні творчі заняття, майстер-класи, активності.  Дитяча кімната — це повноцінний елемент корпоративної культури компанії. 

Тут можна досягати більшого

У компанії є багато інструментів для навчання та кар’єрного розвитку співробітників. Ними опікується великий відділ внутрішнього навчання, а за потреби залучаються й зовнішні ресурси.

Для працівників АЗК проводяться дистанційні курси із сервісу, ефективних продажів, касової дисципліни; програми наставництва та розвитку компетенцій керівників, а також програма «Кар’єрний ліфт».

Мета програми «Кар’єрний ліфт» — допомогти амбітним операторам, які прагнуть стати керівниками АЗК, реалізувати свої можливості. Відібрані кандидати проходять 3-місячну управлінську підготовку: отримують необхідні знання та навички ефективного менеджера у форматі курсів, тренінгів, наставництва. Фіналісти програми входять до кадрового резерву і можуть обійняти керівні посади. Такі посади отримали  понад 200 випускників «Кар’єрного ліфту». 

Співробітники АЗК також можуть брати участь у внутрішніх конкурсах на заміщення вакантних посад в офісах компанії.

Для працівників офісу є низка навчальних програм, створених з урахуванням сучасних трендів та корисних інструментів. Це інтерактивні дистанційні курси, динамічні тренінги, воркшопи, командні бізнес-ігри. Усі навчальні формати розроблені таким чином, аби отримані знання учасники швидко могли застосувати на практиці. Популярними серед співробітників є курси англійської мови.

В офісних співробітників також є можливість кар’єрно зростати — горизонтально або вертикально. Є регулярні зустрічі з HR бізнес-партнером та керівником підрозділу, під час яких співробітник може поділитися своїм побажаннями, спробувати себе в новій сфері, порефлексувати над своїм професійним шляхом в компанії.

Олена Станкевич,
керівниця відділу підбору та оцінки персоналу
Я прийшла в компанію у 2011 році на посаду інспекторки з кадрів у регіональному офісі. Згодом почала займатися підбором персоналу на автозаправні комплекси, ще згодом — на посади в офіси, а зараз я керую всім напрямом рекрутингу та відповідаю за підбір і оцінку персоналу по всій Україні.
Олена Ворошило,
операційна директорка мережі ОККО
Практично всі наші супервайзери спочатку були успішними менеджерами на ОККО. Більшість нинішніх регіональних директорів теж починали операторами або менеджерами на заправці. Зрештою, і я 20 років тому, у серпні 2002 року, почала працювати на ОККО саме на посаді операторки АЗК. За 3 місяці мене перевели на роботу до головного офісу, а в 2005 році я стала керівницею відділу бізнес-процесів. Упродовж наступних років мене постійно підвищували, поки в 2010 році я не стала операційною директоркою компанії. Отже, і мій шлях є доказом того, що наша компанія вже понад 20 років дає всім чесним та успішним працівникам значні можливості для розвитку і самореалізації.

Тут завжди тепла атмосфера

Для команди ОККО важлива підтримка одне одного, тепла атмосфера та затишні зустрічі. Тож у 2022 році було проведено серію заходів, спрямованих на поглиблення знань про культуру та традиції рідної країни.

Так, Леонід Мартинчик, фешн-експерт та справжній амбасадор всього українського, провів для співробітників ОККО майстер-клас «Формула українського етностилю». На зустрічі Леонід розповів, як відрізнити український етнічний стиль від інших та як грамотно додавати у буденні образи українські мотиви.

Щоб підтримати різдвяно-новорічну атмосферу в команді, у центральному офісі ОККО відбувся майстер-клас із плетіння дідуха — символу Різдва в оселях наших предків. Учасники більше дізналися про традиції святкування у давнину та поділилися власними родинними історіями, а на майстер-класі разом із запрошеним декоратором зібрали дідухи для колег з офісів ОККО у регіонах.

Також всередині компанії був влаштований Доброярмарок для збору коштів на потреби військових. Захід win-win, бо дозволяє згуртуватися з корисною метою та заодно побачити, скільки талановитих колег нас оточує. Одні співробітники робили цікаві речі власними руками, інші — мали можливість придбати виставлені лоти. Серед них були домашні солодощі, розмальовані чашки, хендмейд прикраси, книги, дитячі ігри та навіть… равлики-ахатини. Також можна було замовити професійні послуги: фотосесію, візаж, консультацію з формування особистого бренду в соцмережах та сесію психологічної підтримки. Запропоноване так припало до душі колегам, що більшість лотів було продано в першу ж годину роботи ярмарку.

Крім того, в ОККО приділяють багато уваги спортивним активностям. Є корпоративний турнір із мініфутболу — чоловіча й жіноча ліга,  де змагаються регіональні команди з працівників офісів та АЗК. Щороку в центральному офісі проводиться турнір із настільного тенісу. А ще в ОККО сформувалася своя бігова спільнота — #OKKODreamTeam, яка завжди долучається до забігів і марафонів у різних містах.

Тут вірять у людей 

Не дивлячись на виклики 2022 року, компанія ОККО потрапила в ТОП-25 роботодавців, відкритих для молодих талантів до 25 років за версією від STUD-POINT.

Ми віримо у людей. Вони — основа нашої культури. Тому навіть у складні часи ми не зупиняємо активний пошук та залучення талантів. Із перших днів повномасштабного вторгнення і дотепер у компанії є відкриті вакансії.

За 2022 рік ми на ОККО долучилися/провели понад 12 заходів у співпраці з топовими ВНЗ України. Розповідали про можливості працевлаштування на ОККО для студентів та побудови кар’єри в різних напрямах компанії, про особливості пошуку себе та роботи в часи війни, ділилися лайфхаками та порадами про те, які канали пошуку роботи працюють та багато іншого.

Наша системна робота з молоддю має на меті просвітницьку функцію, щоб студенти володіли актуальною інформацією про ринок праці. Ми хочемо допомогти кожному розібратися з нюансами пошуку роботи в Україні та знайти своїх людей в команду ОККО, адже маємо можливість навчати, розвивати та давати змогу рости разом з командою.

Олена Кіріченко,
менеджерка з розвитку бренду роботодавця

Я прийшла в компанію студенткою 5-го курсу. У нас в університеті саме проходив ярмарок кар'єри, де була й ОККО зі своїми вакансіями. Мене зацікавив, по-перше, той факт, що компанія вже давно на ринку і має чіткий вектор розвитку, а по-друге, мені зрезонували цінності компанії. Тож я заповнила анкету й не пошкодувала.

Я побачила, як цінності, що спершу мені відгукнулися, втілюються у щоденній роботі. Те, що ОККО — це люди, насправді так. Компанія дуже піклується про своїх працівників. Тут ти, незалежно від посади, можеш озвучити свою ідею і впливати на свою роботу й роботу інших. І досягати більшого разом з ОККО.

Алла Романюк,
експертка з підбору персоналу

Робота на ОККО знайдеться для фахівців  різного віку та різних спеціальностей. Тут ви матимете надійного наставника, дружню команду та можливості для професійного росту й особистісного розвитку. 

Як потрапити в команду ОККО?

Під час пошуку співробітників в ОККО насамперед звертають увагу, чи збігаються цінності кандидата з тими, що є у компанії. Адже спільні цінності допомагають працівнику якнайповніше реалізуватись на роботі, а компанії — будувати ефективний бізнес з його допомогою.

Тож у майбутніх працівниках тут хочуть бачити:

  • відкритість новому та підтримку змін;
  • прояви людяності, уважності до потреб інших та готовність допомогти;
  • оптимізм, здатність керувати своїм настроєм;
  • відповідальне ставлення до задач і наполегливість при досягненні результату.

Аби перевірити, чи підходить кандидат за цими параметрами, в ОККО розробили спеціальний інструмент. Кандидату у вигляді анкети або питань на співбесіді пропонують змоделювати свою поведінку у ситуаціях, з якими часто стикаються працівники компанії. Якщо виявляється, що кандидат при вирішенні ситуації керується відмінними цінностями, то, швидше за все, у корпоративній культурі ОККО йому працюватиметься некомфортно й неефективно.

Етапи відбору в ОККО для працівника в офіс і на АЗК трохи відрізняються.

Під час відбору офісних працівників глибше аналізують резюме та hard skills. Потім проводяться інтерв’ю з рекрутером і керівником. Рекрутер оцінює soft skills та відповідність нашим цінностям, а керівник — hard skills, потрібні для цієї посади. Потім кандидат заповнює анкету й проходить тестування для визначеного рівня посади, і якщо все добре — ми робимо оффер і чекаємо на відповідь. 

Працівник АЗК спочатку проходить телефонне інтерв'ю з рекрутером, а потім одразу зустрічається особисто з керівником на АЗК. Під час цієї зустрічі кандидат заповнює анкету й проходить тестування, а після того отримує зворотний зв'язок.

Олена Станкевич,
керівниця відділу підбору та оцінки персоналу

До речі, фідбек отримують абсолютно всі кандидати — таке правило прописане у процедурі відбору. Впродовж 10 днів рекрутери повертаються зі зворотним зв’язком, навіть якщо він негативний (і в такому разі пояснюють причини відмови).

Я в команді ОККО, що далі?

Новачки, які потрапляють в команду, отримують welcome pack та вітальний лист із посиланням на дистанційний курс про ОККО.

На період адаптації керівник складає для нового співробітника план і цілі, обговорює їх із ним, допомагає з усіма процесами.

Умови роботи в ОККО, ставлення компанії до співробітників і можливості для їхнього розвитку сприяють тому, що люди працюють тут багато років поспіль.

ОККО — це моя перша серйозна робота, і я працюю тут уже п’ять років.

Після завершення навчання, як і більшість випускників, я стикнулася з реаліями ринку праці: знайти роботу без досвіду було дуже складно. Компанія ОККО на той час була одним із небагатьох роботодавців у Львові, готових брати на роботу фахівців без досвіду. Я скористалась цим шансом. Керівник відділу та HR-директор повірили в мої сили, і вже за кілька днів я розпочала свою роботу та кар’єру на ОККО. 

Упродовж 5 років я вдосконалювала свої навички та вміння, росла та розвивалась особистісно й професійно. Я ціную кожен день, проведений у драйвовій команді однодумців, адже їхні цінності збігаються з моїми. ОККО — це люди, і я цілком із цим погоджуюсь.

Наталія Панасюк,
HR бізнес-партнерка

Готові приєднатися до команди ОККО? На ваше резюме вже зачекались!

Поскаржитися на компанію
Всі вакансії
Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: