Uklon — продуктова IT-компанія, що створила однойменний онлайн-сервіс виклику авто. Компанія має 11 інноваційних продуктів, створених на базі мікросервісної архітектури з використанням хмарних обчислень:
Rider App — застосунок для замовлення авто;
Driver App — застосунок для водіїв;
CRM — система управління внутрішніми процесами;
Map Services — власний картографічний сервіс;
Payments — система інтеграції з платіжними провайдерами;
Data — система для збирання, обробки й аналізу даних;
Delivery — продукт швидкої та зручної доставки;
AntiFraud — сервіс протидії шахрайству;
Corporate — продукт для корпоративних клієнтів;
Fleet — продукт для управління та контролю роботи автопарків;
DriverBonus and Promo — бонусні та мотиваційні програми для райдерів і драйверів.
Команда Uklon в Україні налічує понад 750 людей, з яких майже 250+ — в ІТ-напрямі. Компанія активно розвивається та виходить на міжнародні ринки: крім України, вона присутня також на ринку Узбекистану. Uklon має свій R&D-відділ, картографічний сервіс та використовує штучний інтелект.
Перший в Україні мобільний застосунок для виклику авто
Uklon започаткували як додатковий проєкт IT-компанії Evos, що займалася розробкою програмного забезпечення для таксі. Він мав вирішити тогочасний біль багатьох користувачів таксі — виклик авто телефоном. Uklon розпочав роботу 25 березня 2010 року та став першим в Україні сервісом для виклику авто з мобільного застосунку. До речі, американський Uber зʼявився всього на рік раніше — у 2009-му. Назва Uklon — це скорочення від назви інтернет-порталу Ukraine online, де було зроблено перше замовлення машини.
На початку розвитку компанії над сервісом працювали 4 співзасновники: Дмитро Дубровський був генеральним директором, Вікторія Дубровська займалася фінансами, Сергій Смусь відповідав за продажі, а розробка продукту лягла на плечі 21-річного Віталія Дятленка.
З невеликого онлайн-сервісу ми змогли побудувати компанію більш ніж на 750 спеціалістів. Сьогодні ми будуємо нову міську культуру, створюємо зручний сервіс для мільйонів райдерів і драйверів по всій країні та працюємо заради перемоги.
Сергій Смусь, співзасновник Uklon
Сергій Смусь, співзасновник Uklon
З невеликого онлайн-сервісу ми змогли побудувати компанію більш ніж на 500 спеціалістів. Сьогодні ми будуємо нову міську культуру, створюємо зручний сервіс для мільйонів райдерів і драйверів по всій країні та працюємо заради перемоги.
Застосунок для райдерів завантажили вже понад 19,5 млн користувачів. Щомісяця клієнти Uklon в Україні здійснюють понад 4 млн поїздок.
Цінності Uklon
Команда. Uklon — це ком’юніті експертів. Їхня робота базується на відповідальності та вмінні ефективно співпрацювати.
Інновації. Фреймворк роботи компанії — генерувати нові ідеї, тестувати гіпотези та використовувати останній стек технологій.
Амбітні виклики. Тут прагнуть безперервно навчатися нового та перевершувати себе, щоб драйвити індустрію.
Результат. У досягненні спільних цілей кожна роль важлива. За успіхом команди стоять гнучкість, якість та швидкість прийняття рішень.
На першому місці в Uklon — люди. Щодня ми працюємо над тим, щоб кожен член команди професійно зростав, а також бачив свій внесок у розвиток продукту та компанії загалом. Адже наші успіхи — крутий розвиток компанії, нові продукти, експансія — це успіхи наших людей.
Тетяна Попова, Chief Human Resources Officer
Тетяна Попова, Chief Human Resources Officer
На першому місці в Uklon — люди. Щодня ми працюємо над тим, щоб кожен член команди професійно зростав, а також бачив свій внесок у розвиток продукту та компанії загалом. Адже наші успіхи — крутий розвиток компанії, нові продукти, експансія — це успіхи наших людей.
Як працює команда?
В Uklon кожен сам визначає зручний для себе робочий час, головне — бути на зв’язку в бізнес-години: з 11:00 до 16:00. Формат роботи члени команди також обирають самостійно — в офісі, віддалений або гібридний. Працювати можна з будь-якого куточка України та світу. Для тих, хто проживає в Києві, компанія орендує коворкінг з усім необхідним — від комфортних робочих місць та переговорних кімнат до душових і капсул для сну.
Експерти компанії мають 20 days off на особисті потреби та 10 — на випадок поганого самопочуття (зі збереженням винагороди). Додаткові вихідні можна взяти у свій день народження та для донорства крові. Усіх членів команди Uklon забезпечує корпоративним медичним страхуванням, зокрема й тих, хто перебуває за кордоном.
Більша частина команди керується конпланом — це своєрідний мікс систем планування роботи Scrum і Kanban. У кожного департаменту й окремої людини є визначені OKR, проте команди доволі гнучкі. Раз на декілька місяців проводять загальний мітинг All Hands, де один з топменеджерів розповідає про справи компанії, ділиться результатами, новинами й планами. Крім цього, є окремі зустрічі з розвитку продуктів, де обговорюють, які функції будуть впроваджувати незабаром.
В Uklon дуже заохочується ініціатива: наприклад, у межах конкурсу Best ideas challenge будь-хто може запропонувати свою ідею для покращення наявного продукту чи створення нового. Якщо ідея буде релевантною, ініціатор отримає подарунки та підтримку в реалізації проєкту в межах компанії або як окремого стартапу.
Корпоративна культура в Uklon побудована на експертизі та довірі. Тут заведено звертатися одне до одного на «ти», що дуже зближує. Компанія проводить безліч різних івентів, тимбілдингів, спортивних заходів, під час яких ми можемо донатити й підтримувати країну. У багатьох складаються дружні та теплі стосунки, зокрема й поза робочим часом. Ти завжди знайдеш, з ким випити чашечку кави зранку, поспілкуватись на обіді чи пробігти дистанцію 6 км взимку, і це може бути СЕО компанії.
Тетяна Вдовиченко, People Partner
Тетяна Вдовиченко, People Partner
Корпоративна культура в Uklon побудована на експертизі та довірі. Тут заведено звертатися одне до одного на «ти», що дуже зближує. Компанія проводить безліч різних івентів, тимбілдингів, спортивних заходів, під час яких ми можемо донатити й підтримувати країну. У багатьох складаються дружні та теплі стосунки, зокрема й поза робочим часом. Ти завжди знайдеш, з ким випити чашечку кави зранку, поспілкуватись на обіді чи пробігти дистанцію 6 км взимку, і це може бути СЕО компанії.
Навчання та кар’єрний розвиток — у пріоритеті
У межах безплатного корпоративного навчання компанія організовує внутрішні тренінги, воркшопи, хакатони, уроки англійської мови тощо. Періодично експерти Uklon проходять навчання з ораторської майстерності від Дмитра Бузовського та курси домедичної допомоги (зокрема в умовах бойових дій).
Навчання з ораторської майстерності від Дмитра Бузовського
Усі мають доступ до корпоративної бібліотеки та підписок на навчальні ресурси. Ще в компанії регулярно проводять заходи, на яких експерти діляться своїм досвідом та навичками з командою. Також є можливість відвідувати зовнішні освітні програми за участі спікерів компанії, а для експертів C-level та мідл-менеджерів організовують програми навчання в бізнес-школі.
Окрім цього, кожен член команди Uklon має індивідуальний бюджет на навчання, який може витратити на свій розсуд на курси, що будуть корисними для його професійного розвитку.
Мені подобається, що я можу сам вибирати навчання та цікаві вектори розвитку. Де я тільки не вчився 🙂. Пройшов 5 чи 6 курсів: наприклад, навчання з аналітики, переговорів, управління продуктом та розробки продуктових стратегій. Круто, що є можливість вчитися, застосовувати знання на практиці й одразу бачити, як вони впливають на результати команди та бізнесу.
Євген Борисенко, Business Development Manager
Євген Борисенко, Business Development Manager
Мені подобається, що я можу сам вибирати навчання та цікаві вектори розвитку. Де я тільки не вчився 🙂. Пройшов 5 чи 6 курсів: наприклад, навчання з аналітики, переговорів, управління продуктом та розробки продуктових стратегій. Круто, що є можливість вчитися, застосовувати знання на практиці й одразу бачити, як вони впливають на результати команди та бізнесу.
Uklon цінує експертизу й досвід кожного фахівця, тож дбає про їхній кар’єрний розвиток у межах компанії. Тут можна спробувати себе в різних напрямах і відділах та за бажанням — змінити позицію.
Наприклад, багато людей без досвіду роботи стають частиною команди кол-центру, а згодом переходять в IT-відділ чи бек-офіс. Також експерти можуть переходити з проєкту на проєкт у межах IT-напряму. Практично на всіх позиціях можливе також і вертикальне зростання від джуна до синьйора та ліда. З огляду на те, що Uklon починає відкривати філіали в інших країнах, з’явилася можливість отримати досвід роботи й з іноземними ринками.
Команда відпочиває з користю для себе й інших
З початком повномасштабного вторгнення в Uklon зберегли більшість корпоративних заходів, проте змінили формат і фокус. Зараз переважна більшість івентів націлена на благодійність та збори коштів. До 2022 року компанія двічі на рік влаштовувала масштабні корпоративи, а зараз бюджет, закладений на ці заходи, донатять на ЗСУ.
Крім цього, багато уваги приділяють волонтерству. Наприклад, члени команди долучаються до ініціативи фонду «Життєлюб» і беруть участь у роздачі обідів людям похилого віку, а також закуповують і привозять корм до притулків для тварин, збирають та надсилають книжки в дитячі будинки, стають донорами крові тощо.
Однак в Uklon не забувають і про спільне дозвілля, яке допомагає відпочити тілом і душею та відновити сили для продуктивної роботи. Для команди організовують:
кібертурніри (останній був з CS:GO);
майстер-класи з малювання, приготування пряникових будиночків, виготовлення соєвих свічок, мозаїки, дизайну чашок, розмальовування бокалів тощо;
дні кіно;
походи на ковзанку;
турніри з мафії;
екскурсії на самокатах Києвом.
Ще одна спільна пристрасть членів команди Uklon — спорт. У компанії є спортивні секції з футболу та йоги, періодично проводяться тенісні турніри, велодні, йога на природі в парку та флай-йога, катання на сапах (до повномасштабної війни зустрічали разом світанки), street workout, Uklon running days (забіги на різні дистанції на Трухановому острові), а також команда долучається до благодійних забігів від Run Ukraine й інших.
Uklon — відповідальний бізнес, що допомагає розвивати Україну
Ще з 2014 року Uklon активно підтримує українську армію, є постійним партнером БФ «Повернись живим», а з 2022 року надає щомісячну фінансову підтримку «Фонду Сергія Притули». А щоб залучити до благодійності спільноту райдерів Uklon, у застосунок додали функції разового та регулярного донату. Крім цього, компанія забезпечує всією необхідною амуніцією та медикаментами членів команди, які захищають країну на фронті, та зберігає за ними компенсацію.
На початку повномасштабного вторгнення компанія запустила проєкт #UklonВолонтер. Це ініціатива, що допомагає забезпечити логістику для фондів, ЗСУ, працівників критичних підприємств тощо. За 360 днів існування проєкту було здійснено понад 42 тисячі волонтерських поїздок та залучено більш ніж 140 благодійних організацій. Підтримка #UklonВолонтер коштувала понад 16 млн грн, з яких 2 млн — це донати від користувачів.
У 2022 році компанія приєдналася до глобального Договору ООН та обрала для себе такі напрями й цілі: боротьба зі змінами клімату; зробити міста життєздатними та стійкими; забезпечити здоровий спосіб життя та безпечне переміщення; надати гідні умови праці та впливати на економічний розвиток країни.
А у квітні 2023-го компанія запустила новий клас авто — «Інклюзивний». Тепер люди, які користуються кріслом колісним, можуть комфортно пересуватися на спеціальних авто: усі вони оснащені підіймачем, рампою та кріпленнями для крісла колісного. Наразі новий клас авто доступний у Києві, Львові та їх передмістях у радіусі 20 км. За цей час виконали понад 10 000 поїздок. Надалі Uklon планує запускати клас і в інших містах України.
Мене драйвує можливість співпрацювати з сильною, вмотивованою командою над проєктами, які без перебільшення змінюють світ. Соціальні ініціативи — це важлива частина Uklon, яка має велику підтримку співзасновників. Круто бути причетною та розвивати такі великі й важливі проєкти, як запуск інклюзивного класу, збір «Люті пташки», допомога Нацполіції з пошуком зниклих дітей та багато-багато інших.
Каріне Полянська, PR Lead
Каріне Полянська, PR Lead
Мене драйвує можливість співпрацювати з сильною, вмотивованою командою над проєктами, які без перебільшення змінюють світ. Соціальні ініціативи — це важлива частина Uklon, яка має велику підтримку співзасновників. Круто бути причетною та розвивати такі великі й важливі проєкти, як запуск інклюзивного класу, збір «Люті пташки», допомога Нацполіції з пошуком зниклих дітей та багато-багато інших.
Компанія турбується також і про добробут команди
24 лютого 2022 року компанія надала всім оплачувані вихідні до кінця тижня. За цей час люди могли переміститися в безпечніші регіони України або за бажанням виїхати за кордон. Також у перший день повномасштабного вторгнення в Uklon повністю виплатили винагороду за лютий усім членам команди.
HR-департамент оперативно запустив проєкт hr.help, у межах якого активно допомагав тиммейтам шукати житло, транспорт та закривав інші потреби щодо переміщень між містами. Це дуже допомогло учасникам команди швидко знайти нове місце проживання для себе та родини.
Крім цього, компанія намагалася підтримати людей морально й інформаційно, тому проводила зустрічі з психологом, уроки української мови, щоб допомогти тим, хто переходив на українську, заняття з тайм-менеджменту, вебінари про історію України, святкування Дня вишиванки тощо.
Також Uklon завжди підтримує діток своїх тиммейтів, тому проводить майстер-класи для них та дарує подарунки на свята. Зокрема тим, хто зараз перебуває за кордоном.
Як потрапити в команду Uklon?
Очікування щодо hard і soft skills кандидатів відрізняються в залежності від бізнес-потреб кожної ролі.
Якщо узагальнити, то джуніор-спеціалістові потрібен мінімальний практичний комерційний досвід для виконання нескладних завдань за підтримки більш досвідчених тиммейтів. Мідл-фахівець має вміти самостійно виконувати неважкі або типові завдання з залученням більш поглиблених знань та навичок, ніж у джуна. Синьйор-експерту, окрім усіх знань і навичок мідл-спеціаліста, знадобиться також вміння проводити якісний аналіз процесів, бачити, що можна покращити, та виступати драйвером цих покращень. Крім цього, потрібно бути наставником для менш досвідчених людей у команді.
Також дуже важливо, щоб цінності майбутнього тиммейта збігалися з цінностями компанії. Із софт скілів тут цінують самостійність, відповідальність, ініціативність, бажання працювати на результат, комунікаційні навички.
Універсальна порада для всіх, хто хоче збільшити свої шанси потрапити в команду Uklon, — перед спілкуванням з рекрутером дізнатися якомога більше інформації про компанію. Адже багато хто думає, що Uklon — це лише застосунок для виклику таксі, а насправді в компанії 11 IT-продуктів.
З технічних спеціалістів Uklon найчастіше шукає .Net Engineer, QA Manual Engineer, Business Analyst, з нетехнічних — юристів, фінансистів та маркетологів.
Відбір кандидатів також відрізняється в залежності від ролі.
Технічні спеціалісти проходять два етапи: знайомство з рекрутером та двогодинне технічне інтерв’ю (може бути й технічне завдання — рефакторинг, завдання з літкоду тощо).
Для аналітичних, бізнесових, менеджерських ролей етапів більше: знайомство з рекрутером, знайомство з лідом, тестове завдання (оплачуване) та фінальна зустріч із захистом тестового.
Актуальний хайринг-процес завжди прописують в описі вакансії, тому кандидат знає, чого очікувати.
Після прийняття офферу фахівець отримує всебічну підтримку від свого People Partner, який забезпечує новачка всім необхідним для комфортного виконання завдань і розв'язання робочих питань. Окрім People Partner, за кожним новим членом команди закріплюють ментора, що допомагає зробити адаптацію комфортною. Також регулярно відбуваються зустрічі у форматі one-to-one з менеджером.
У мене склалося класне враження про компанію вже на етапі відбору. HR-и завчасно висвітлили вимоги, дізналися мої очікування, детально описали процедуру відбору. Відчувалася повага до мене й мого часу, доброзичливість і реальна зацікавленість у мені як у кандидаті.
Зворотний зв’язок на всіх етапах надавався дуже швидко, загалом від першої комунікації до офферу пройшло 3 робочі дні. Окремо зазначу, що тестове дійсно відображало специфіку майбутніх завдань. Ще з класного — компанія має успішну систему адаптації новачків. Уже під час співпраці розумієш, що процес відбору, включно з усією комунікацією, повністю відображає цінності компанії.
Таїсія Мельниченко, юристка
Таїсія Мельниченко, юристка
У мене склалося класне враження про компанію вже на етапі відбору. HR-и завчасно висвітлили вимоги, дізналися мої очікування, детально описали процедуру відбору. Відчувалася повага до мене й мого часу, доброзичливість і реальна зацікавленість у мені як у кандидаті.
Зворотний зв’язок на всіх етапах надавався дуже швидко, загалом від першої комунікації до офферу пройшло 3 робочі дні. Окремо зазначу, що тестове дійсно відображало специфіку майбутніх завдань. Ще з класного — компанія має успішну систему адаптації новачків. Уже під час співпраці розумієш, що процес відбору, включно з усією комунікацією, повністю відображає цінності компанії.
На перший час менеджер прописує основні завдання та результати, яких повинна досягнути людина, після чого прийматиметься рішення про продовження співпраці. Це період триває від трьох до шести місяців у залежності від ролі. У перший день на честь початку співпраці новим членам команди дарують power-kit (брендований павербанк) ⚡
Готові долучитися до драйвової команди, що створює інноваційний український продукт? Надсилайте своє резюме на вакансії Uklon!
Якщо ви помітили у описі компанії на нашому сайті дискримінаційні або інші недоречні формулювання, отримали підозрілу відповідь від роботодавця, маєте негативний досвід взаємодії з ним, сумніваєтеся в існуванні такої компанії тощо — повідомте нам про це, заповнивши форму нижче.
Нам важливо знати, якщо якась компанія не відповідає нашим цінностям.
Ми використовуємо cookie, щоб покращити ваш досвід користування сайтом. Продовжуючи користування сайтом, ви погоджуєтеся з нашою політикою конфіденційності.
Функціональні
Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.