WOW24-7

IT сервісні
Київ
Перевірена
We bring a “wow” outsourced customer support experience

WOW24-7 — аутсорсингова компанія, що надає бізнесу послуги з підтримки клієнтів. Працівники WOW24-7 допомагають компаніям з E-commerce, Travel та IT-сфери підібрати правильний товар чи продукт, налаштувати сервіс та розв'язують різноманітні питання, зокрема технічні, через телефон, чат, соцмережі або e-mail.

Робота в WOW24-7
  8     років
250+співробітників
20+країн, де компанія надає послуги клієнтам
2операційні офіси: у Львові та Києві

Історія створення компанії

Історія Wow-24-7 розпочалась у 2008 році з маленької команди агентів, що обслуговували внутрішні потреби групи компаній із розробки програмного забезпечення. Хороший сервіс, прагнення робити більше, ніж від тебе очікують, експертиза у галузі customer support, бажання долати нові виклики й розвиватися цілком логічно привели до рішення надавати підтримку зовнішнім клієнтам. Після кількох успішних кейсів команда зрозуміла, що може створювати додаткову цінність, змінювати процеси обслуговування компаній і підвищувати рівень задоволеності її клієнтів. Відгуки щасливих замовників, сотні вирішених складних кейсів додали впевненості у рішенні створити WOW24-7. У 2016 році компанія розпочала свій шлях до глобального успіху.

IMG 9059 IMG 9059

Щоб краще розуміти потреби клієнтів, знадобились різноманітні маркетингові дослідження та ґрунтовний аналіз. Експертиза зростала, а компанія розвивалась. Важливим досягненням WOW24-7 стало створення комплексної системи навчання, яка дозволяла б команді агентів швидко адаптуватися до конкретних вимог кожного проєкту.

Сьогодні WOW24-7 — це не лише сервіс надання клієнтської підтримки, але й партнер у підвищенні рівня обслуговування клієнтів для компаній. Команда поєднує новітні технології з вишуканістю та емоційним підходом, встановлюючи нові стандарти обслуговування клієнтів на глобальному рівні. На сьогодні компанія працює з клієнтами з понад 20 країн з Північної Америки, Європи та Австралії.

Wow24-7 — це не лише постачальник послуг, а й партнер у досягненні успіху.
8O2A0823 scaled 8O2A0823 scaled
Kryher
Назар Кригер,
COO
Наша компанія постійно змінюється, щоб забезпечувати найкращий сервіс клієнтам. Це створює безліч можливостей для розкриття все більшої кількості талантів працівників та реалізації їхніх кар’єрних амбіцій.

Повністю віддалена робота й позмінний графік

Команди працюють віддалено з будь-якої точки України або світу. Працівники, які знаходяться у Львові або Києві, можуть відвідувати офіс за гібридним форматом (2/3 або 1/4) або приходити за потреби. В офісах є генератори і безперебійний доступ до інтернету та все необхідне для комфортної роботи: зручні робочі місця, переговорні кімнати, конференц-зал, зона відпочинку та кухня. В офісному центрі, де компанія винаймає приміщення, також є обладнане укриття.

Аби забезпечити своїм клієнтам цілодобову підтримку, фахівці служби підтримки WOW24-7 працюють у три зміни: ранкову — з 8:00 до 16:00, денну — з 14:00 до 22:00 та нічну — з 22:00 до 8:00. На деяких проєктах команди працюють у бізнес-години країни клієнта.

Зазвичай графік роботи складають на 2-4 тижні наперед згідно з прогнозом навантаження. Тимлід фіналізує графіки, враховуючи при цьому побажання учасників команди. У випадку форс-мажору завжди можна попросити колегу помінятися змінами. Всі розуміють важливість покриття навантаження і залюбки допомагають одне одному.

IMG 9252 IMG 9252

Орієнтовна норма навантаження для працівника — 168 годин на місяць, але все залежить від особливостей проєкту та реального навантаження на команду. Гнучкість у формуванні графіка дозволяє студентам поєднувати роботу та навчання.

У WOW24-7 працюють злагоджено та без зайвої бюрократії

У компанії здебільшого горизонтальна організаційна структура, рішення приймаються швидко, не потребуючи залучення багатьох рівнів погоджень. Двічі на рік проводять зустрічі all hands, на яких обговорюють результати роботи підрозділів за попередній період, стратегію розвитку компанії, цілі та завдання на майбутнє. Спільні командні зустрічі для обговорення актуальних завдань та апдейтів по проєктах проводять двічі на місяць.

8O2A0477 scaled 8O2A0477 scaled

Компанія використовує data-oriented підхід для оцінки ефективності та планування роботи. Рівень обслуговування та якість надання послуг контролюється досягненням встановлених KPI. Для кожного проєкту визначені стандартні або специфічні показники, що відображають його особливості.

Додатковим інструментом оцінки якості надання клієнтської підтримки є щомісячний контроль, який здійснюється напрямом quality assurance. В результаті проведеної оцінки працівники отримують розгорнутий зворотний зв'язок, що допомагає пропрацьовувати слабкі сторони і підвищує якість надання послуг. За високі результати такого quality check працівники отримують додаткові бонуси до встановленої винагороди.

Які бенефіти надають співробітникам?

Кожен працівник WOW24-7 має 18 днів відпустки та 15 днів оплачуваних лікарняних на рік. Додаткові вихідні узгоджують з календарем державних свят, проте часто для працівників підтримки робота у святковий день оплачується у подвійному розмірі.

Компанія виплачує додаткову фінансову допомогу при створенні сім’ї та народженні дитини, а також у випадку втрати рідної людини.

Для підтримки ментального здоров’я колективу, компанія організовує групові зустрічі з психологом, вебінари на тему ментального здоровʼя та постійно моніторить емоційний та психологічний стан усіх членів команди.

Можливості для навчання та кар’єрного розвитку

Навчання працівників відбувається за допомогою LMS платформи. Наприклад, навчальний курс з розвитку управлінських якостей проводять на базі реалізованої у 2023 році Team Leads School. Для ефективного старту роботи у сфері обслуговування клієнтів також розробили базовий навчальний курс, що дозволяє опанувати основні навички та якісно пройти процес онбордингу. У навчанні персоналу використовують інноваційні інструменти, зокрема на базі штучного інтелекту.

8O2A0512 scaled 8O2A0512 scaled

Крім цього, у компанії діє програма менторства, яка дозволяє працівникам відділу customer support отримати необхідні знання та навички з інших напрямів роботи в компанії від експертів у своїй галузі. Також кожен співробітник може відвідувати спікінг клаби з носієм англійської мови.

Компанія заохочує працівників розвиватись і при відкритті нових вакансій в напрямку delivery пріоритетно розглядає внутрішніх кандидатів. З позиції customer support працівник може зростати як в управлінському напрямі, так і експертно, обравши спеціалізацію, що відповідає за функціонування сервісу підтримки в цілому: онбординг нових проєктів, контроль якості надання послуг підтримки, комунікація з клієнтами або інші позиції для початківців будь-якого напрямку, де є можливість у супроводі досвідченого колеги-наставника зростати професійно.

Yavoriv
Софія Яворів,
Onboarding Coordinator
Я ціную компанію за її здатність надавати можливості для розвитку. Тут завжди є шляхи для покращення, навчання та вдосконалення, що надзвичайно захоплює. На сьогодні мій стаж роботи у цій компанії майже 4 роки. За цей час виросла з агента до акаунт-менеджера, згодом до онбординг-менеджера, а зараз я координатор онбординг-напряму.
Я вірю, що ми створюємо цінність для наших клієнтів, допомагаючи їм розв'язувати проблеми та забезпечувати найкращий досвід взаємодії. Кожен, хто обирає нашу компанію, обирає можливість не тільки працювати, але й рости та навчатися в середовищі, що завжди підтримує. Цитата, якою я керуюся в цьому контексті: “Розвивайтеся разом із компанією, яка цінує ваш ріст і надає вам можливість зростати разом з нею”.

Цінності WOW24-7

Flexibility

Тут адаптуються та ефективно справляються з усіма викликами й змінами. Використовують можливості, які щоденно виникають у динамічному та мінливому бізнес-середовищі, налаштовуючи системи відповідно до потреб клієнтів, щоб надавати послуги найвищого рівня.

Trust

У WOW24-7 будують тривалі довірливі партнерські відносини всередині компанії, з клієнтами та партнерами. Тут з повагою ставляться одне до одного та докладають максимум зусиль для виконання своїх обовʼязків, діють чесно та прозоро і впевнені в намірах одне одного.

Constant Improvement / Learning

У компанії прагнуть досконалості та інновацій, що дозволяє перевершувати очікування клієнтів, забезпечує високу якість сервісу та довгострокові взаємовідносини.

Collaboration
 

Команда працює у синергії, поєднуючи різноманітні навички та досвід для досягнення спільних цілей.
 

Компанія не співпрацює з клієнтами зі сфери gambling, а також бізнесами, пов'язаними з РФ або РБ.

На час воєнного стану у WOW24-7 відмовились від проведення масштабних корпоративних заходів, а кошти спрямовують на допомогу армії в різноманітні благодійні фонди, зокрема «Повернись Живим», KOLO та інші. Також фінансово підтримують працівників, що доєдналися до лав ЗСУ, виплачуючи їм щомісяця фіксовану суму коштів та долучаючись до зборів для їхніх підрозділів.

Blyzniuk
Ірина Близнюк,
Quality Assurance Coordinator
WOW24-7 — це про неймовірний досвід, можливості карʼєрного росту, співпрацю з чудовими людьми та про той самий звʼязок 24/7. Це про поради та підтримку, спільні зусилля та досягнення, командні реалізації ідей та перемоги. А ще це про якість наших дій та, власне, про силу командного духу. Впевнена, що кожен, хто доєднається до нашої великої команди, зможе переконатися в цих твердженнях особисто.

Яких людей WOW24-7 шукає у команду?

Від кандидатів компанія очікує:

  • комунікабельності, вміння слухати та співпереживати клієнту;
  • вміння завжди знаходити рішення для клієнта;
  • бажання робити більше, ніж від тебе очікують;
  • вміння залишатись спокійним та врівноваженим у стресових ситуаціях;
  • відповідальності та здатності приймати рішення самостійно;
  • допитливості та відкритості до нового;
  • прагнення постійного розвитку;
  • вміння організовувати свою роботу у віддаленому форматі;
  • володіння однією з іноземних мов (англійська, німецька, французька, італійська, польська, іспанська) на рівні від B2 і вище;
  • досвіду роботи з CRM-системами;
  • аналітичного складу розуму та tech savvy для технічних проєктів.
8O2A0805 scaled 8O2A0805 scaled

Основу команди становить активна свідома молодь, яка цінує свободу, відповідально ставиться до роботи та любить допомагати людям. Середній вік співробітників компанії — 24 роки, за гендерним співвідношенням переважають жінки, їх у WOW24-7 65%.

Серед працівників заохочується ініціативність та проактивність. У колективі підтримують культуру зворотного звʼязку, коли процеси покращують за допомогою конструктивних зауважень. Ще одна перевага — відкритість. Працівники можуть звернутися напряму до СЕО компанії чи інших менеджерів вищої ланки, щоб поділитись своїми ідеями чи побажаннями для оптимізації процесу, запропонувати ту чи іншу ініціативу.

MatsopaD 1
Діма Мацьопа,
Delivery Manager
Наша команда — це спільнота, де кожен грає важливу роль у створенні wow-сервісу. Я радий бути частиною цієї команди і вдячний за можливість працювати з неймовірними людьми. Так, моментами буває непросто, проте завжди цікаво. Можу сказати, що WOW24-7 — це наш спільний стиль життя!.

Як у компанії проходить відбір та онбординг

Відбір до WOW24-7 включає три основних етапи та один опціональний:

  • первинне телефонне інтерв'ю — рекрутер з’ясовує очікування кандидата, запитує про попередній досвід і мотивацію працювати у customer support;
  • тестове завдання для оцінки рівня іноземної мови;
  • онлайн-інтерв’ю з рекрутером і наймаючим менеджером; 
  • додатковим етапом може бути інтерв’ю з представником компанії-клієнта.

Перед початком роботи новий працівник отримує всі необхідні доступи та детальний план першого робочого тижня. В перший день він зустрічається з НR-менеджером, знайомиться з тимлідом команди та її учасниками, а також підписує документи й ознайомлюється з усіма політиками і стандартами компанії. Далі розпочинається планове навчання, що включає вивчення стандартів сфери обслуговування клієнтів та особливостей проєкту.

Зазвичай випробувальний термін для працівників служби підтримки триває один місяць, для складніших проєктів — два місяці. Перші два тижні новачок опановує теоретичні матеріали, а далі вчиться застосовувати отримані знання на практиці з підтримкою наставника.

IMG 9228 IMG 9228

Протягом випробувального періоду співробітник двічі зустрічається з HR-менеджером для обговорення поточних питань. А після його завершення відбувається зустріч з тимлідом та  HR-ом для аналізу результатів роботи й отримання розгорнутого фідбеку.

Dubner Denys
Денис Дубнер,
CEO
Приєднуйтесь до WOW24-7 і зростайте в середовищі довіри, інновацій та взаємодопомоги. Тут вас цінуватимуть за ваші унікальні навички й прагнення досконалості, адже ми постійно вчимося та адаптуємося разом. Станьте частиною майбутнього, в якому ваша робота дійсно має значення.

Відчуваєте, що WOW24-7 — це саме те, що ви шукали?

Тоді надсилайте резюме на одну з вакансій компанії!

Поскаржитися на компанію
Всі вакансії
Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Дякуємо!

Тепер редактори знають.