К сожалению, возможность больше не актуальна. Но не огорчайтесь – на нашем сайте еще полно других, открытых!
Просмотрите их в разделе «Обучение».
Певно, ви чули вислів «ситуативний маркетинг». Це особлива категорія маркетингових комунікацій, що створюються на основі актуальних подій. Часто така комунікація круто резонує в сприйнятті споглядачів. Але як створювати ситуативну комунікацію в соціальних мережах? Чи є якісь формули та алгоритми? Розкажуть на івенті.
Обговорять такі теми:
Буде цікаво:
Зої Лобод — співзасновниця діджітал-агенції Lobods.
Для участі потрібно зареєструватись.
Когда: 3 june, Ср, 19:30 - 21:00
Где: online
Цена вопроса: 165 UAH
Subscribe to Happy Monday's weekly newsletter, prepared by our editor-in-chief, with a selection of the most exciting content, news, and career opportunities.