Інститут масової інформації провів анонімне опитування щодо впливу карантину на роботу медійників.
Впродовж 19-24 березня 2020 року Інститут масової інформації провів анонімне опитування медійників. Воно показало, що журналісти вже відчули на собі зменшення діяльності медіа і очікують на скорочення та затримки заробітної плати. І це при тому, що ріст уваги до видань виріс на 20%.
Реалії та очікування в цифрах
Перейти на віддалену роботу вдалося не всім: 65% опитаних ІМІ медійників зазначили, що перейшли на роботу з дому, але 18,5% журналістам доводиться виїжджати на журналістські завдання.
Що відбувається з медійниками вже зараз:
- 22% мають проблеми із заробітною платою у вигляді затримок та скорочень;
- 14% вже відчули на собі зменшення діяльності медіа;
- 11% сказали про зменшення замовлень;
- 8% журналістів зіткнулися з відмовою від вже існуючих замовлень;
- 9% зовсім не отримують нових.
Відповіли й на запитання щодо потенційних наслідків карантину:
- 23% чекають на зростання уваги аудиторії і зростання впливу медіа;
- 22% — на переформатування діяльності і пошуку нових рішень в онлайн-сфері;
- 18% журналістів очікують скорочення чи затримок заробітної плати;
- 10,5% медійників бояться, що через карантин залишаться без замовлень;
- 6.5% респондентів очікують призупинення діяльності їхнього медіа;
- 5% бояться закриття медіа, в якому вони працюють.
81,5% опитаних відчувають потребу покращити свої професійні вміння у зв’язку з карантином.