fbpx

Трафік росте, дохід падає: як журналісти переживають карантин

Редакція Нд., 29.03.20 Новини

Інститут масової інформації провів анонімне опитування щодо впливу карантину на роботу медійників.

Впродовж 19-24 березня 2020 року Інститут масової інформації провів анонімне опитування медійників. Воно показало, що журналісти вже відчули на собі зменшення діяльності медіа і очікують на скорочення та затримки заробітної плати. І це при тому, що ріст уваги до видань виріс на 20%. 


Реалії та очікування в цифрах


Перейти на віддалену роботу вдалося не всім: 65% опитаних ІМІ медійників зазначили, що перейшли на роботу з дому, але 18,5% журналістам доводиться виїжджати на журналістські завдання.

Що відбувається з медійниками вже зараз: 

  • 22% мають проблеми із заробітною платою у вигляді затримок та скорочень;
  • 14% вже відчули на собі зменшення діяльності медіа;
  • 11% сказали про зменшення замовлень;
  • 8% журналістів зіткнулися з відмовою від вже існуючих замовлень;
  • 9% зовсім не отримують нових.

Відповіли й на запитання щодо потенційних наслідків карантину:

  • 23% чекають на зростання уваги аудиторії і зростання впливу медіа;
  • 22% — на переформатування діяльності і пошуку нових рішень в онлайн-сфері;
  • 18% журналістів очікують скорочення чи затримок заробітної плати;
  • 10,5% медійників бояться, що через карантин залишаться без замовлень;
  • 6.5% респондентів очікують призупинення діяльності їхнього медіа;
  • 5% бояться закриття медіа, в якому вони працюють.

81,5% опитаних відчувають потребу покращити свої професійні вміння у зв’язку з карантином. 

результати досліження ІМІ

Джерело: ІМІ

Долучайтеся!

Створюємо спільноту фанів Понеділків.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: