Все статьи Новости Поиск работы Истории Карьера Развитие Happy HR

Перетворити виклики на можливості: як компаніям діяти у часи кризи

18.06.20 Новости 3 min reading

Глобальна мережа компаній «Делойт», що надає послуги з аудиту і консалтингу, провела дослідження, як компаніям та їхнім керівникам діяти у часи кризи, спричиненої пандемією COVID-19. Ділимося основними тезами.

На основі результатів звіту «Делойт» Global Human Capital Trends експерти компанії виділили ключові вимоги, що постали перед бізнесом у зв’язку з COVID-19, і запропонували способи перетворення їх на можливості під час повернення до звичного режиму роботи. 


Збереження фокусу уваги на людині у світі технологій


Керівники компаній вже не перший рік пріоритетними вважають питання, пов’язані з новими технологіями та цифровою трансформацією, однак потреби персоналу помилково розглядаються окремо від технологічного прогресу. У країнах, що мають доступ до сучасних цифрових технологій, найбільшою складністю виявилась побудова процесів взаємодії людини з технологіями. 


Повернення до роботи у новому форматі


На думку експертів «Делойт», керівники компаній мають прислухатися до поради Томаса Фрідмана, кореспондента американської газети The New York Times, і замість того, щоб намагатися зупинити неминучі зміни, «стати драйверами таких змін, використовуючи їх як джерело енергії та натхнення, і створити платформу динамічної стабільності». 

Ось кілька основних вимог, що постали перед бізнесом у зв’язку з COVID-19, та способи перетворення їх на можливості під час повернення до звичного режиму роботи.

Приналежність до справи

Спричинена пандемією криза нагадала, що працівники є найбільш вмотивованими, коли бачать, що результати їхньої роботи сприяють досягненню мети та місії компанії. 

Як діяти організаціям:

  • створити чіткий взаємозв’язок між індивідуальним внеском, цілями команд та місією організації;
  • поважати працівників та ставитися до них справедливо.

Дизайн роботи

Через пандемію та віддалений режим роботи тривалість робочого дня збільшилась, що призвело до виснаження й емоційного вигорання працівників. Водночас серед персоналу збільшився рівень стресу через необхідність балансу між професійними та особистими потребами, піклування про дітей та догляду за членами родини.

Як діяти організаціям:

  • враховувати важливість забезпечення добробуту в кожному аспекті організації робочих процесів та виконанні самої роботи;
  • кардинально реорганізувати робочі процеси зі зміщенням фокусу уваги з виконання роботи на досягнення результатів.

Персональний підхід

COVID-19 довів, що узагальнення даних лише за віковою категорією може призвести до неправильних висновків. Приклад: помилкові припущення про небезпеку коронавірусу лише для людей похилого віку.

Як діяти організаціям:

  • застосувати підхід на основі аналізу даних, аби краще розуміти унікальні характеристики й потреби працівників та ефективніше використовувати можливості персоналу;
  • розробляти програми й політики, що сприятимуть підвищенню ефективності працівників і забезпечать належний рівень охорони здоров’я та безпеки праці.

Штучний інтелект

Поточна криза дала можливість зрозуміти, що люди й технології є набагато потужнішими разом, ніж окремо. Варто лише подивитися на приклади ефективної взаємодії людини і технологій у таких сферах, як телемедицина, виробництво, освіта і навіть доставка продовольчих товарів.

Як діяти організаціям:

  • зосередити зусилля на пошуку нових способів взаємодії людини і технологій;
  • переглянути своє ставлення до технологій і, замість того, щоб розглядати їх як заміну людині, розробляти стратегії для доповнення чи поєднання можливостей технологій і людини.

Управління і обмін знаннями

Інформаційний голод під час пандемії COVID-19 є підтвердженням вислову «знання – це сила». 

Як діяти організаціям:

  • використати потенціал штучного інтелекту для побудови культури обміну та накопичення знань.

Забезпечення стійкості

Пандемія COVID-19 змусила керівників усвідомити важливість розуміння, що працівники здатні зробити, ніж що вони робили раніше

Як діяти організаціям:

  • розглянути шляхи заохочення працівників та розширення можливостей для їхнього професійного розвитку й адаптації, зважаючи не лише на їхні навички чи рівень кваліфікації.

Винагорода з фокусом на людину

Провідні компанії впроваджують різні заходи з перегляду оплати праці: деякі організації підвищили мінімальну заробітну працівникам, які виконують важливу роботу, інші скоротили компенсаційні виплати керівникам, намагаючись завдяки цьому зберегти робочі місця.

Як діяти організаціям:

  • замислитися, на яких принципах вони будуватимуть свою філософію, програму і політику винагороди;
  • брати до уваги людську цінність у формі покликання, справедливості, прозорості, а також можливості кар’єрного зростання та співпраці.

Управління HR стратегіями

За обставин, що склалися через COVID-19, гостро постала потреба у швидкому доступі до даних про співробітників, зокрема про їхні компетенції, фізичний і психічний стан, а також про ставлення до корпоративної культури. 

Як діяти організаціям:

  • скористатися технологіями, щоб зібрати думки своїх співробітників щодо ключових питань;
  • перевірити, чи вдалося компанії налаштувати процес управління та інші бізнес-процеси так, щоб розуміти поточну ситуацію в колективі та настрої серед працівників.

З повним текстом дослідження можна ознайомитися на сайті «Делойт».

Newsletter that develops your career

Subscribe to Happy Monday's weekly newsletter, prepared by our editor-in-chief, with a selection of the most exciting content, news, and career opportunities.

Больше
More More for companies
Job seekers
For companies
Войти
Have idea!

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: