Все статьи Новости Поиск работы Истории Карьера Развитие Happy HR

Як війна вплинула на креативну індустрію: дослідження

13.04.22 Новости 3 min reading

Внаслідок війни постраждало багато сфер діяльності, у тому числі креативна індустрія. CASES провела дослідження, аби проаналізувати, з якими викликами стикнулися представники цієї галузі в перший місяць повномасштабного вторгнення. Ділимося результатами.


Більше третини креативників лишилися без роботи


CASES опитали понад 1000 респондентів з різних галузей: маркетинг, реклама, брендинг, дизайн, ІТ, комунікації тощо. З них 73% мали постійну роботу до війни, проте зараз третина цих спеціалістів не зайняті. Головна причина — 37,2% компаній призупинили свою діяльність. Найбільше постраждали компанії, що займаються архітектурним дизайном, та ті креативні, чия діяльність була здебільшого зосереджена на клієнтах з України.

Як війна вплинула на креативну індустрію: дослідження 1

Серед людей, які залишилися без роботи, — спеціалісти різного профілю та рівня кваліфікації: від дизайнерів, контент-менеджерів та комунікаційників до креативних та артдиректорів. Під ударом також опинилися власники компаній — 29,7% з них втратили  свій бізнес. 

Нову, альтернативну, роботу знайшли лише 7,4% респондентів. 

Як війна вплинула на креативну індустрію: дослідження 2

У найкращій ситуації — програмісти та стратеги. Серед них кількість тих, хто втратив роботу, найменша. 


Зарплати скорочують, роботи стало менше


Попри те, що за 65,4% респондентами робочі місця збереглися, без змін не обійшлося. Ось якою є їхня нова реальність: 

  • обсяг роботи скоротився більш ніж вдвічі (58,3%);
  • робота стала тепер віддаленою для 46,7% опитаних;
  • більш ніж третині фахівців (36,5%) зменшили зарплату;
  • близько третини спеціалістів (33,3%) пройшли через релокейт.


Майже половина опитаних боронять Україну


Відповідно до результатів дослідження, 49,7% представників креативної спільноти боронять Україну в лавах ЗСУ та/чи тероборони. Інші 50,3% підтримують країну на економічному, комунікаційному або волонтерському напрямках.

Як війна вплинула на креативну індустрію: дослідження 3

Більше про результати дослідження CASES — за посиланням.

Шукаєте роботу?

Ми запустили телеграм-бота Агент Happy Monday, який допомагає українцям шукати роботу з-поміж 1000+ вакансій (у тому числі й для креативних фахівців) на нашому сайті

До бота
Newsletter that develops your career

Subscribe to Happy Monday's weekly newsletter, prepared by our editor-in-chief, with a selection of the most exciting content, news, and career opportunities.

Больше
More More for companies
Job seekers
For companies
Войти
Have idea!

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: