Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Як війна вплинула на креативну індустрію: дослідження

13.04.22 Новини 3 хв читання

Внаслідок війни постраждало багато сфер діяльності, у тому числі креативна індустрія. CASES провела дослідження, аби проаналізувати, з якими викликами стикнулися представники цієї галузі в перший місяць повномасштабного вторгнення. Ділимося результатами.


Більше третини креативників лишилися без роботи


CASES опитали понад 1000 респондентів з різних галузей: маркетинг, реклама, брендинг, дизайн, ІТ, комунікації тощо. З них 73% мали постійну роботу до війни, проте зараз третина цих спеціалістів не зайняті. Головна причина — 37,2% компаній призупинили свою діяльність. Найбільше постраждали компанії, що займаються архітектурним дизайном, та ті креативні, чия діяльність була здебільшого зосереджена на клієнтах з України.

Як війна вплинула на креативну індустрію: дослідження 1

Серед людей, які залишилися без роботи, — спеціалісти різного профілю та рівня кваліфікації: від дизайнерів, контент-менеджерів та комунікаційників до креативних та артдиректорів. Під ударом також опинилися власники компаній — 29,7% з них втратили  свій бізнес. 

Нову, альтернативну, роботу знайшли лише 7,4% респондентів. 

Як війна вплинула на креативну індустрію: дослідження 2

У найкращій ситуації — програмісти та стратеги. Серед них кількість тих, хто втратив роботу, найменша. 


Зарплати скорочують, роботи стало менше


Попри те, що за 65,4% респондентами робочі місця збереглися, без змін не обійшлося. Ось якою є їхня нова реальність: 

  • обсяг роботи скоротився більш ніж вдвічі (58,3%);
  • робота стала тепер віддаленою для 46,7% опитаних;
  • більш ніж третині фахівців (36,5%) зменшили зарплату;
  • близько третини спеціалістів (33,3%) пройшли через релокейт.


Майже половина опитаних боронять Україну


Відповідно до результатів дослідження, 49,7% представників креативної спільноти боронять Україну в лавах ЗСУ та/чи тероборони. Інші 50,3% підтримують країну на економічному, комунікаційному або волонтерському напрямках.

Як війна вплинула на креативну індустрію: дослідження 3

Більше про результати дослідження CASES — за посиланням.

Шукаєте роботу?

Ми запустили телеграм-бота Агент Happy Monday, який допомагає українцям шукати роботу з-поміж 1000+ вакансій (у тому числі й для креативних фахівців) на нашому сайті

До бота
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: