Шукаєте нові можливості для розвитку кар’єри? Ми зібрали для вас найгарячіші вакансії для SMM-фахівців і копірайтерів у провідних компаніях та громадських організаціях. Не пропустіть шанс знайти роботу своєї мрії та приєднатися до команди професіоналів!
1. Senior/Middle SMM до Laba Group
Українська EdTech-компанія шукає у команду досвідченого SMM-ника для роботи з такими соціальними мережами як Instagram, Linkedin, Facebook та TikTok. Серед обов’язків: реалізація SMM-стратегії, робота з аналітикою, генерація нових рубрик та відстеження трендів. Ідеальний кандидат має досвід запуску і ведення декількох соцмереж одного бренду від двох років, вміє створювати SMM-стратегію та контент-план, знає англійську на рівні B2 і вище. Роботодавець дає можливість обрати оптимальний формат роботи: віддалений, гібридний чи офісний. Потенційний співробітник також може розраховувати на компенсацію половини вартості послуг для фізичного та ментального здоров’я. Додаткові бонуси: безлімітна відпустка, вільний графік, доступ до курсів Laba Group, компенсація 50% вартості ноутбука і не тільки.
Які переваги роботи у Laba Group?
Дізнайтеся більше про умови роботи, команду, бенефіти та етапи найму у детальному огляді компанії.
Читати
2. Копірайтер/ка, Контент-менеджер/ка до KSE
Київська школа економіки у пошуках талановитого копірайтера. Вакансія передбачає гібридний формат роботи. Офіс компанії знаходиться у Києві. Серед основних обов’язків наступні: написання, редагування та оптимізація текстів різних форматів, взаємодія з викладачами та співпраця з маркетинговою командою. Потенційний кандидат повинен мати досвід роботи копірайтером від двох років, володіти англійською на рівні від В2, вміти працювати з аналітичними інструментами, зокрема Google Analytics та Ahrefs. Особливі переваги роботи у KSE ― дні відпочинку та послуги корпоративного психолога.
3. Контент-мейкер/ка, SMM-менеджер/ка до Антикорупційного центру «МЕЖА»
Антикорупційний центр запрошує у команду SMM-ника для створення сценаріїв та монтажу коротких відео, роботи з креативами й розвитку сторінок в декількох соцмережах. Фахівець буде працювати з Facebook, Instagram, YouTube Short, Х та TikTok. Вакансія передбачає роботу в офісі. Один день на тиждень можна працювати дистанційно. Вакансія підходить для початківців. Вимоги до кандидата: знання англійської не нижче Intermediate, вища освіта (бажано у сфері журналістики, піару чи комунікацій), досвід роботи з відео- та графічними редакторами, запуску рекламних кампаній.
4. SMM до Kyїfornia
Креативна агенція шукає досвідченого спеціаліста з просування у соцмережах. Формат роботи ― віддалений. Є можливість працювати на part-time чи full-time. Серед обов’язків майбутнього SMM-ника: ведення сторінок в соцмережах, розробка креативних кампаній та контент-планів для різних проєктів та оцінка ефективності заходів. Кандидат повинен мати досвід у сфері від двох років та вміти працювати з інструментами аналітики соціальних мереж. Перевагами будуть досвід запусків кампаній у Facebook та Linkedin, робота з комерційними брендами чи державними проєктами, вища освіта у сферах піару, маркетингу, реклами чи журналістики.
5. Копірайтер/ка (Kyivstar Business Hub) до Kyivstar.Tech
Українська ІТ-компанія шукає у свою команду досвідченого копірайтера, який буде заповнювати якісним контентом сайт Kyivstar Business Hub. Серед обов’язків також створення контент-плану, генерація ідей та аналіз ефективності текстів. Кандидат може обрати роботу в офісі чи віддалено. Вимоги: досвід роботи на аналогічній посаді в продуктовій або сервісній компанії не менше трьох років, є портфоліо, грамотна українська, знання основ LSI-копірайтингу та інтернет-маркетингу. Компанія обіцяє доступ до внутрішніх ресурсів партнерів та корпоративної бібліотеки, послуги психолога, компенсацію витрат на мобільний зв’язок від оператора «Київстар» та додаткові бонуси.
6. SMM Manager до Solidgate
Вакансія підходить для досвідчених SMM-ників і початківців та передбачає роботу в офісі. Головним завданням є побудова сильного бренду української фінтех-компанії. Обов’язки: ведення соцмереж, створення SMM-стратегії та контенту, робота з рекламними кабінетами. Ідеальний кандидат має досвід у сфері від року, володіє англійською на рівні Upper-intermediate та вище, працював з Meta Ads і в курсі трендів. Перевагою буде досвід роботи в ІТ чи креативній агенції, навички створення Reels. Роботодавець обіцяє безплатні обіди та перекуси, компенсацію витрат на клуби за інтересами, сучасну техніку Apple та послуги корпоративного лікаря.
7. SMM-менеджер/ка до Проєктного офісу DREAM
Проєктний офіс DREAM шукає у команду SMM-менеджера для реалізації ініціатив з відновлення та розвитку України. Вакансія передбачає гібридний формат роботи у Києві. Обов’язки спеціаліста охоплюють: розробку стратегії для просування бренду у соцмережах, створення контенту, керування акаунтами на різних платформах та взаємодія з аудиторією. Ідеальний кандидат має від трьох років досвіду в SMM чи створенні текстового контенту, вів декілька проєктів одночасно, знає англійську на рівні В2 і вище. Досвід роботи у державних органах буде перевагою.
8. SMM, автор/ка текстів до ГО «КримСОС»
Громадська організація шукає фахівця для підсилення команди у Києві. Обов’язки включають створення контенту для соцмереж і презентацій, проведення інтерв’ю, висвітлення тематичних заходів, фото- та відеозйомка. Ідеальний кандидат відповідає наступним вимогам: вища освіта (журналістика, піар, комунікації чи гуманітарні науки), знання англійської на рівні Intermediate і вище, навички візуального оформлення контенту завдяки графічним та відеоредакторам. Перевагою буде досвід роботи у журналістиці, SMM чи піарі. Зауважимо, що йдеться про співпрацю на контрактній основі. Вона триватиме 11 місяців і почнеться з лютого 2025 року.
9. SMM-менеджер/ка до Столичної ювелірної фабрики
Компанія шукає в офіс у Києві SMM-менеджера, який готовий працювати з нішею fashion. У коло його обов’язків входитимуть наступні завдання: створення контенту різних форматів (тексти, фото, відео) та аналіз його ефективності, організація зйомок, перемовини з блогерами та представниками інших брендів. Кандидат повинен мати досвід роботи в SMM від року, мінімум два реалізовані кейси у портфоліо та знання основних інструментів, необхідних для просування контенту у соцмережах.
10. Junior SMM (for LinkedIn) до Redwerk
ІТ-компанія шукає у команду фахівця для поширення контенту у соцмережі LinkedIn. Це стартова позиція в SMM, яка буде цікава початківцям. Вакансія передбачає віддалений формат роботи. Вимоги до кандидата: пройдені курси з маркетингу, знання англійської на рівні Upper-Intermediate і вище, розуміння принципу роботи LinkedIn та вміння працювати з ChatGPT.
Не знайшли свій ідеальний варіант?
Тоді ознайомтеся з іншими вакансіями від українських та міжнародних компаній.
Вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.