Сьогодні зібрали вакансії для копірайтерів та SMM-спеціалістів до компаній та агенцій, які працюють з відомими брендами або будують власний упізнаваний бренд. Станьте частиною однієї із цих крутих команд.
1. SMM-менеджер/ка до музично-освітнього стартапу DIM
Вільна музична школа DIM (Dive Into Music) шукає SMM-менеджера/ку. Людина на цій посаді буде створювати присутність та активність проєкту в соцмережах; формувати контент-план, генерувати ідеї контенту, працювати з дизайнером і продакшн-командою над їх втіленням; писати короткі влучні тексти; знімати й монтувати частину відео- та фотоконтенту тощо. Кандидатам потрібно мати портфоліо та кілька років досвіду успіхів та фейлів у подібній ролі; вміти користуватися графічними та відеоредакторами для мобільного контенту; любити музику і людей. Музичні навички та якісна англійська буде плюсом.
2. Контент-кріейтор/ка до The Ukrainians Media
The Ukrainians Media шукає контент-кріейтора / кріейторку. Потрібно буде перепаковувати текстові, візуальні та аудіоісторії у формати для соцмереж; генерувати ідеї, писати сценарії та монтувати відео для соцмереж; робити різноформатні Stories; добре знімати та фотографувати на смартфон; брати участь у формуванні та впровадженні контент-плану; орієнтуватися в алгоритмах Instagram, TikTok, Facebook, YouTube. Від кандидатів очікують наявності досвіду роботи із соцмережами від одного року; розвиненого візуального смаку; вміння писати грамотно і людською мовою; розуміння ідеї, підходів та цілей The Ukrainians Media тощо.
3. SMM Спеціаліст до БФ Starenki
Благодійний фонд Starenki шукає SMM-спеціаліста. Основні обов’язки: втілення комунікаційної стратегії організації у соціальних мережах; розробка та реалізація контент-плану, створення текстового контенту, створення візуального контенту; запуск tik tok, youtube та shorts та подальше просування; участь у проведенні досліджень з вивчення цільової аудиторії; комунікація з аудиторією та відповіді на коментарі в соцмережах та інші. Вимоги до кандидатів: досвід роботи у smm, копірайтингу від 3-х років; досвід роботи з fb, insta, telegram; наявність портфоліо проєктів; досвід роботи з графікою (Figma, Canva); навички відеомонтажу; вміння працювати з інформацією, обираючи класний матеріал для публікації; творчий підхід, нестандартне мислення, комунікабельність, проактивність тощо.
4. Content creator (SMM) до Promodo
Агенція диджитал-маркетингу Promodo шукає Content creator (SMM), який / яка буде генерувати ідеї для та відео в TikTok та Reels; створювати сценарії для відео брендів; підбирати реквізит, моделей та локації для знімання відео; знімати короткі відео та монтувати їх; взаємодіяти з контент-менеджерами та командою продакшну для створення контенту; готувати комерційні пропозиції для клієнтів; аналізувати розроблений контент та працювати над його покращенням. Від кандидатів чекають вміння планувати робочий час та виконувати завдання в рамках погодженого дедлайну; креативності та розуміння алгоритмів соціальних мереж; досвіду у створенні крутих та креативних роликів під TikTok та Reels; знання актуальних трендів у соціальних мережах тощо.
Як працюється в Promodo?
Розповідаємо про це детально в профілі компанії
Читати5. SMM manager до Django Stars
Django Stars шукає SMM менеджера, який / яка допоможе залучити нову аудиторію та утримувати увагу поточних фоловерів за допомогою різних ініціатив у соціальних мережах. Вимоги до кандидатів: 2+ роки досвіду у сфері соціальних мереж, з фокусом на LinkedIn та Twitter; практичний досвід у керуванні smm-брендом компанії; розуміння, як створювати ефективні стратегії для соціальних мереж; рівень володіння англійською мовою — Upper-intermediate або вище; розуміння маркетингу та ролі маркетингу у соціальних мережах саме в ІТ; розуміння специфіки ІТ-індустрії тощо.
6. SMM-manager проєкту Ukraine.ua до BRAND UKRAINE
BRAND UKRAINE шукає SMM-manager для реалізації проєкту Ukraine.ua (офіційні сайти України та офіційні сторінки України в соцмережах). Основні обов‘язки: виготовлення текстового контенту для соцмереж; постинг в соцмережі, модерація сторінок; ведення аналітики соцмереж та підготовка звітів; комунікація зі стейкхолдерами. Бажані навички та вміння: досвід профільної роботи не менше 1 року; відмінне володіння українською мовою; вільне володіння англійською мовою (не нижче рівня B2); вміння писати грамотні, цікаві тексти різних форматів; вміння робити графічний чи відеоконтент для соцмереж; розуміння зовнішньої політики України та міжнародного контексту тощо.
7. Creative Copywriter до Uklon
Uklon шукає людину на позицію Creative Copywriter у Києві. До його / її обов’язків входитиме: генерація ідей та концепцій для перфоменс та брендових кампаній; створення текстів для відео- та радіороликів; створення текстів для застосунків, іміджевих лендінгів та банерів; написання пушів, розсилок та інших комунікацій з клієнтами; написання креативних текстів для колаборацій; організація перекладів та корегування текстів. Для досягнення результатів знадобляться: досвід креативного копірайтингу від 2 років; вміння адаптувати тексти під різні канали та формати комунікацій; бездоганна граматика та навички письма — українською, англійською; буде перевагою використання у роботі ШІ.
Як працюється в Uklon?
Розповідаємо про це детально в профілі компанії
Читати8. SMM Specialist до Admix Global
Агенція Admix Global шукає SMM Specialist, який / яка відповідатиме за складання контент-плану; взаємодію з аудиторією, відповіді на коментарі та зворотний зв’язок; аналіз та вивчення актуальних тенденцій у маркетингу та контенті; планування та запуск рекламних кампаній в соціальних мережах; складання звітів про виконану роботу та представлення результатів керівництву. Серед вимог — вища освіта; досвід роботи від 2-х років на позиції SMM Specialist; англійська — Upper Intermediate і вище; досвід роботи в індустрії B2B SaaS; розуміння алгоритмів Facebook, YouTube, Linkedin, Instagram, Twitter; відмінні навички спілкування та взаємодії з аудиторією тощо.
9. Creative Copywriter to Projector
Projector Creative & Tech Institute шукає Creative Copywriter. Фахівець на цій позиції буде генерувати ідеї та писати копі для рекламних кампаній на різних майданчиках; вести соцмережі Проджектора: генерувати ідеї для постів та відео, брати участь у спільних брейнштормах; розробляти спільно з командою контент стратегії для соцмереж та реалізовувати їх; вигадувати меми для професійної спільноти. Ви вже майже у команді Projector, якщо: вірите, що освіта може бути крутою та змінювати життя — і хочете долучитися до її створення; ідеально знаєте українську мову та трохи speak English; маєте 2+ роки досвіду у сфері креативного копірайтингу та SMM і можете підтвердити це своїм портфоліо тощо.
Як працюється в Projector?
Розповідаємо про це детально в профілі компанії
Читати10. Social Media Manager до Української Волонтерської Служби
Українська Волонтерська Служба шукає Social Media Manager. Основні обов’язки: планування, ведення та розвиток соціальних мереж організації; комунікація з партнерами щодо взаємного поширення контенту; збір та поширення контенту, створеного комунікаційними менеджерами; розвиток та збільшення аудиторії та спільноти у соціальних мережах; взаємодія з аудиторією: волонтерами, читачами та людьми, які звертаються з запитами у соціальних мережах тощо. Кандидатам знадобляться: бездоганна письмова українська мова; досвід роботи в SMM від одного року; дипломатичність та уважність до деталей; розуміння особливостей різних соціальних мереж; володіння інструментами Meta на базовому рівні; віра у те, що кожна людина може творити зміни.
Не знайшли свою вакансію?
Маємо десятки інших пропозицій від топових компаній з різних сфер. Для зручності пошуку користуйтесь фільтрами
Переглянути
Дякуємо!
Тепер редактори знають.