В епоху соцмереж вже всі знають, як важливо працювати над власним брендом. Але не всі ще розуміють, як це робити правильно. Підбіркою книг, які допоможуть наростити впізнаваність, ділиться засновниця платформи з побудови персонального бренду Fly_Academy Наталія Пірак.
Цю книгу треба читати з блокнотом і ручкою (або відкритими нотатками в телефоні), оскільки вона наповнена робочими інструментами для побудови персонального бренду в соціальних мережах. Книга корисна і для роботи з інфлюенсерами, і для самих інфлюенсерів. У ній є реальні приклади роботи з клієнтами-брендами, якими можна надихатися та використовувати у своїй практиці.
Коли вони (інфлюенсери) говорять, їхня аудиторія слухає, діє, і — що найважливіше для брендів — купує.
Гарі Вайнерчук — американський підприємець, який монетизував свій бренд і побудував імперію. Автор ділиться тільки практичними порадами й своїм прикладом підтверджує, що все працює, коли працюєш ти. Зараз на YouTube-каналі Гарі Вайнерчука — понад 3 мільйони передплатників, і понад 9 мільйонів — в Instagram. Я давно стежу за діяльністю автора і можу сміливо назвати його книгу путівником з успішної роботи із соцмережами та побудови свого особистого бренду.
Американський бізнесмен, генеральний директор маркетингової компанії StoryBrand Дональд Міллер у своїй книзі розповідає про те, як просувати бренд через історії. І чому найважливіше — це не товар або послуга, а легенда бренду і його головні герої — люди.
Історія починається не тоді, коли в ній з’являється бомба, яку треба знешкодити, або красуня, яку треба завоювати, або лиходій, якого треба перемогти, або труднощі, з якими треба впоратися, щоб вижити… Історія починається, коли в ній з’являється герой, який хоче чогось домогтися.
Книга про те, як працює персональний брендинг і про інвестиції в себе. Засновниця компанії BrandingPays Карен Канг дає п’ять кроків побудови свого особистого бренду, який допоможе піднятися по кар’єрних сходах і отримати роботу мрії. Цей метод розроблений в основному для підприємців і бізнесменів, але його можна адаптувати під будь-яку вашу мету, якщо ви готові працювати над нею.
З командою агентства «Fly_Academy» ми створили план-методичку, як побудувати або перебудувати бренд своєї особистості. Електронна книжка містить понад 100 сторінок практичної інформації, 8 розділів з тактикою і стратегією, а також понад 30 практичних завдань. Ми зібрали рекомендації та поради, які допоможуть ефективніше працювати над своїм брендом і заощадять час. І дали рішення для негайного прояву себе в публічному просторі.
Потрібна робота?
Маємо безліч вакансій у креативній індустрії, ІТ-компаніях, освіті тощо 👉
ВакансіїЧитайте також
Від ноунейма до топового експерта: як і навіщо будувати особистий бренд
Навіщо лідеру думок команда? Розповідає директорка проєктів Євгена Клопотенка
Інстасправа: українські блогери про роботу в Instagram
Дякуємо!
Тепер редактори знають.