Нині лідери думок — велика рушійна сила. Проте більшість вважає, що обличчя бренду — це суперсолдат, який працює 24/7. Насправді ж йому допомагає ціла команда професіоналів.
Як влаштована робота всередині такої команди, розповідає Олександра Фідкевич — партнерка та директорка проєктів шеф-кухаря та найвпізнаванішого кулінарного експерта Євгена Клопотенка.
Навіщо лідеру думок взагалі команда?
Медійних лідерів думок можна розділити на два типи. До першого належать люди, яким просто подобається, що їх впізнають на вулиці, підходять, фотографуються. Другий тип — це ті, хто має чіткі та конкретні цілі й використовує власну медійність як інструмент для їхньої реалізації. Безумовно, Євген Клопотенко належить до другого типу.
Сам Євген відповідає за візію і місію усього проєкту та задає нам вектор для роботи. Ми ж із командою втілюємо все у життя — ділимо загальну місію на частини, формуємо стратегії підпроєктів і реалізуємо все, що допомагає дійти у потрібну Євгену точку.
Наприклад, місія усього проєкту — покращити культуру харчування українців. Тому ми працюємо над сайтом та YouTube-каналом, поліпшуємо харчування в шкільних їдальнях, реформуємо профосвіту кухарів, виступаємо кулінарними експертами на телебаченні, пишемо книжки, створюємо навчальні онлайн-курси, організовуємо онлайнові та офлайнові майстер-класи.
І якби Євген робив це один, то рухався б у рази повільніше. Та й не факт, що досягти таких результатів одному й власноруч взагалі реально.
Команда — це не константа, а живий організм
Наразі команда Євгена Клопотенка складається з 24 людей. Проте команда — це живий організм, який реагує на реалії зовнішнього середовища й втілює амбіції не лише проєкту загалом, а й окремо кожного учасника. Тому функціонал працівників регулярно трансформується, а команда збільшується.
Формат роботи у всіх також абсолютно різний. Хтось працює in-house, ще ми співпрацюємо з фрилансерами та співробітниками агентств. У нашому випадку це стало ідеальною моделлю, оскільки проєкт дуже живий та гнучкий.
Серед учасників нашої команди є ті, хто займається адміністративно-фінансовими питаннями, та багато фахівців, які працюють над контентом: редактори, SMM-спеціалісти, фотографи, оператори, відео- та фотопродакшн, фуд-продюсер. Це люди, які створюють інформаційний продукт — фуд-контент. Саме їхню роботу й можна побачити на сайті та загалом у мережі. Також у нас є власний PR-відділ, який відповідає за промоцію Євгена в ЗМІ та організовує його участь у заходах. А ще є фахівець, відповідальний суто за проєкт CultFood, та відділ роботи з рекламними клієнтами.
Я — місточок між Євгеном та командою
Як директорка, я формую бізнес-модель, керую бізнес-процесами у різних проєктах Євгена та займаюся фінансами. Відповідаю за досягнення річних та квартальних стратегічних цілей, розробляю організаційну структуру, описую функціонал працівників і знаходжу людей. Я також формую корпоративну культуру та підтримую цінності всередині команди, адже це запорука успішної співпраці й реалізації проєктів.
Загалом задачі в проєкті можна поділити на творчі та системні. За творчі відповідає Євген, за системні — я.
У нас усе підпорядковано жорсткому плануванню. Контент-план для соціальних мереж (наразі у нас 11 каналів комунікації) готується за місяць. Двічі на місяць у нас «день інтерв’ю», коли Євген виключно спілкується зі ЗМІ та не відволікається на інші задачі. Частина команди створює контент разом з Євгеном, а частина допомагає цьому процесу відбутися. Ну й не забуваємо про адміністративно-паперові питання. Для організації робочого процесу ми використовуємо Google Calendar, Trello та OneDrive.
Раз на рік ми влаштовуємо зустріч, на якій затверджуємо глобальні цілі, щоб кожен учасник команди знав свою мету й самостійно до неї рухався. Також у нас є щомісячні зустрічі, де в кожного є 5 хвилин, аби розповісти, що він зробив і які плани має надалі.
Я не займаюсь жорстким контролем — я беру в команду свідомих людей, яким подобається те, що вони роблять, тому контроль їм не потрібен. Щойно людина втрачає інтерес, не розвиває свій напрям і не хоче розвиватися сама, я одразу на це реагую і намагаюсь проговорити. Якщо бажання зникло без вороття, то ми нікого не тримаємо.
Як потрапити в команду лідера думок
Євген називає мене людиною-магнітом. Бо іноді я придумую вакансію з нереальними, на його думку, обов’язками та можливостями — і тут за два тижні мені приходить резюме з ідеальним кандидатом і повною відповідністю. Буває, що й просто пишуть у мережі, а нам саме така людина й потрібна.
Взагалі ми ніколи не давали оголошення на посаду — люди інтуїтивно розуміють нашу місію й самі приходять до нас.
Мої співбесіди можна вважати досить дивними, бо вони короткі та щоразу різні. Загалом я прошу людину розказати про себе — у нашій команді є сформовані цінності, тож із цієї розповіді я намагаюся з’ясувати, чи відповідає їм людина.
Мої ключові питання на всіх співбесідах:
- Яка твоя суперсила?
- Що тобі подобається робити на роботі, улюблені функції?
- Ким би ти хотів працювати, які твої мрії?
Мені достатньо відповідей на ці питання, щоб усе зрозуміти, плюс паралельно я слідкую за мовою тіла. Зрештою, в мене великий досвід «читання» людей, тож зазвичай усе зрозуміло за перші 10 хвилин розмови.
Дуже важливо мати місію своєї роботи — коли людина не просто приходить і сидить за ноутбуком, а відчуває свою користь та прагне досягти мети — як власної, так і загальної. Якщо ж людина приходить на роботу й це не мотивує її — швидше за все, це не її робота. Кожен учасник команди має отримувати задоволення не лише від результатів та досягнень, а й від самого процесу. Тоді додаткова мотивація й не знадобиться.
Крута робота вже чекає!
Знайдіть вакансію до душі — у нас є з чого обрати 😉
ВакансіїЧитайте також
Від ноунейма до топового експерта: як і навіщо будувати особистий бренд
Професії, яким не навчають в університеті: хто такий інфлюенс-маркетолог
Інстасправа: українські блогери про роботу в Instagram
Додати коментар
Цікаве на Happy Monday
Мінцифри запускає цифровий рекрутинг через «Дію»
Українців запрошують пройти Національний тест з медіаграмотності
Pink Office Day: роботодавців закликають долучитися до «рожевого» руху
Схожі статті, які можуть сподобатись
Робота в інтернеті: 50 найкращих способів заробітку онлайн
15 кар’єрних консультанток, на яких варто підписатися у соцмережах
Професія в об’єктиві: чим займається фотограф та як ним стати