Корпоративні свята — це не лише розвага, а й можливість зміцнити професійні стосунки. Діана Готтсман, експертка з етикету, нагадує, що такі події є продовженням вашого бренду як працівника. Журналісти Business Insider зібрали її поради, які допоможуть уникнути помилок на корпоративі.
Корпоративна вечірка — це можливість весело провести час і водночас підкреслити свою професійність. Дотримання простих правил етикету допоможе справити позитивне враження на колег та керівників.
Чого не варто робити, якщо планується корпоратив
1. Не пропускайте вечірку
Хоча не всі люблять обов’язкові корпоративні свята, Готтсман наголошує, що участь у них демонструє вашу залученість до команди. Тоді як пропуск події можуть сприйняти як байдужість до роботи та компанії.
2. Не вживайте забагато алкоголю
Готтсман радить обмежити кількість випитого, навіть якщо всі інші, включно з вашим босом, роблять навпаки. «Не варто напиватися і втрачати свій авторитет, адже наступного дня вам треба буде вертатися на роботу», — зазначає експертка.
3. Не змушуйте себе пити
З іншого боку, якщо вам взагалі не хочеться вживати алкоголь — не варто виправдовуватися чи піддаватися на вмовляння колег. Просто попросіть налити вам, наприклад, газованої води.
4. Не зволікайте з відповіддю на запрошення
Своєчасна відповідь важлива, щоб організатори змогли правильно підготуватися до свята й переконатися, що всім буде вдосталь місця та їжі. Готтсман додає: якщо ви прийняли запрошення, це також означає, що ви взяли зобов’язання, від якого не варто відмовлятися.
5. Не йдіть з вечірки занадто рано
На корпоративному святі краще не поспішати додому. «Якщо ви підете за двадцять хвилин після того, як прийшли, люди помітять це», — каже Готтсман. І це може виглядати неввічливо.
Водночас не варто й затримуватися, каже експертка. Якщо ви хочете продовжити час із колегами, краще влаштуйте вечірку в іншому місці.
6. Не сидіть на місці
Святкова вечірка — це чудова можливість налагодити поточні стосунки та познайомитися з новими людьми: наприклад, це можуть бути клієнти чи колеги, яких ви погано знаєте.
Експертка радить вставати, коли вас представляють, і носити іменний бейдж, щоб вас краще запам’ятали.
Шукаєте роботу?
Десятки вакансій чекають на ваше резюме →
Вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.