Нейромережа, що виконує обчислення, вже нікого не дивує. Чого не скажеш про АІ-копірайтера, який не просто складає слова у речення, а генерує справжні рекламні креативи для одного з банків у США.
Незвичайний співробітник з’явився в американському банку JPMorgan Chase: тепер рекламні тексти для компанії буде створювати штучний інтелект.
Перш ніж наважитись на такий крок, у JPMorgan Chase 3 роки тестували технологію разом із компанією Persado, що спеціалізується на digital-маркетингу і використовує АІ для розробки креативів. Результати тестового періоду вражають: виявилося, що рекламні меседжі, створені штучним інтелектом, демонстрували у 2-5 разів кращі результати, ніж тексти, написані людьми.
Тепер банк JPMorgan Chase підписав 5-річний контракт на використання АІ-копірайтера і планує залучити його до створення медійної реклами, реклами у Facebook та email-розсилок. У компанії зазначають, що скорочувати штат копірайтерів-людей при цьому не планують.
Джерело: MMR
Вас також зацікавить
Червона книга професій: що робити, якщо ваша посада в зоні ризику
Дякуємо!
Тепер редактори знають.