Шведська компанія Mentimeter, яка складається із 40 співробітників, щороку витрачає місяць на те, аби подорожувати усією командою. На думку голови компанії, спільні поїздки гарно об’єднують колектив.
У 2016 році Джонні Варстрьом разом із колегами відправився зі Стокгольма у Сан-Франциско, аби розробити продукт для своєї компанії Mentimeter. Чотири місяці спільного життя у Каліфорнії змінили траєкторію молодої компанії. «Ця поїздка скріпила нас разом так, як ми й не могли подумати», – говорить Варстрьом.
Відтоді компанія, яка зараз складається вже із 40 співробітників, щороку витрачає місяць на те, аби подорожувати разом. У 2017 році команда була у Барселоні, у 2018 – у Лісабоні, а у 2019 році планує відправитись на Сицилію.
Звучить непогано, чи не так? Однак не усі працівники можуть дозволити собі зникнути на тривалий період часу. Тож керівництво внесло певні корективи. Працівники, які мають сім’ї або домашніх тварин, можуть залишати команду під час подорожі і повертатися додому на вихідні.
Варстрьом вважає, що такі поїздки важливі не тільки для команди, а й для бізнесу взагалі. На його думку, по-перше, це мінімізує ризик частих звільнень (за три роки з компанії пішов лише один працівник), по-друге, такі подорожі – джерело інноваційних ідей, які не можуть з’явитись під час звичайної роботи в офісі.
Джерело: Quartz
Хто такий експерт зі зміни поведінки і як він покращує життя людей?
Дякуємо!
Тепер редактори знають.