expla

Агенції
Warsaw, Київ
Перевірена
Technically, we perform growth

expla — це українська engineering marketing компанія, що розвиває проєкти в галузі перформанс-маркетингу, поєднуючи підприємницький бізнес-підхід і сучасні технологічні рішення для досягнення результатів. Місія expla — допомагати онлайн-бізнесам будь-якого масштабу зростати швидше завдяки маркетинговим послугам та експертизі.

Робота, вакансії в EXPLA
9років на ринку
2офіси: в Києві та Варшаві
115+співробітників

Основою діяльності компанії є рішення для залучення партнерів у різних напрямах: social media advertising, affiliate network та comparison websites у різних вертикалях за допомогою органічного трафіку (SEO) та контекстної реклами (SEM).

expla спеціалізується на CPA-маркетингу (Cost Per Action, у перекладі — оплата за дію) та працює на кожному етапі залучення користувачів і монетизації трафіку. Основними ринками співпраці є США, Німеччина, Канада, Великобританія, Австралія, Бразилія, Франція та інші.                                         

expla веде соціально відповідальний бізнес, не співпрацює з ринком рф, щомісяця донатить на допомогу армії. За 2022-2023 роки команда expla збільшилась на 30% у порівнянні з попереднім періодом, а до кінця 2024 року компанія планує зростати далі.

Цінності expla

Метч за цінностями — один із критеріїв, що враховується під час щоквартальної оцінки співробітників, а також при наймі нових людей до команди. Для команди expla  спільними цінностями є 👇

  • Never ever ever ever ending growth (Зростання, що ніколи, ніколи, ніколи не зупиняється). Механізм, який не обмежує співробітників у швидкості як професійного, так і фінансового зростання.
  • Play smart, party smarter (Працюємо й відпочиваємо з розумом). Для продуктивності на максимум тут заряджаються на максимум.
  • Growing mindset (Орієнтація на розвиток). Кожен співробітник expla — інженер та конструктор своїх досягнень та результатів.
  • Result performers (Робота на результат). Команда надихається ефективністю та видимими результатами.

Тепер команда:

  1. Щомісяця донатить кошти на потреби ЗСУ;
  2. Проводить івенти на підтримку ЗСУ — благодійні аукціони зі збором коштів, плетінням сіток, створенням павербанків з е-сигарет тощо;
  3. Регулярно відвідує притулки для тварин у Київській області;
  4. Проводить українізацію офісу — тепер там продукція лише українських виробників (від товарів для кухні й до канцтоварів).

Крім цього, команда expla сортує сміття, висаджує дерева в ботсадах Києва, утилізує батарейки, використовує виключно сертифіковані екотовари та вже кілька років дбає про офісну черепашку на ім’я Петро.

Як працюють у компанії?

У expla п’ятиденний робочий тиждень без відстеження робочого часу. Співробітники працюють виключно на результат, а не на час, проведений в офісі. На період воєнного стану запровадили гібридний формат роботи: можна працювати як з офісу, так і з дому. Наразі повноцінно функціонують два офіси — у Києві та Варшаві.

У київському офісі є спортзал, щоденні сніданки, обіди та перекуси.

На період блекаутів був організований своєрідний «острівець безпеки» з усім необхідним: генератором, супутниковим інтернетом запасами їжі та води. А у випадку дефіциту пального компанія забезпечить ним співробітників.

  • Кар’єра

    • Відкритий стиль керівництва
    • Стабільність ринку
    • Задачі з викликом
    • Щоквартальний перегляд досягнень
    • Можливість впливати на бізнес
    • Орієнтованість на результат
    • Техніка Apple
    • Оплата у $

  • Бренд роботодавця

    • Відмінна репутація компанії
    • Соціальні проєкти
    • Допомога армії

  • Wellbeing

    • Розширене медичне страхування
    • Графік без відстежень
    • 100% оплачувані лікарняні та відпустки
    • Компенсація психолога
    • Тренування з бігу, йоги, боксу
    • Вечірки, тимбілдинги та подорожі

Персональний розвиток співробітника = розвиток компанії

У expla є багато програм внутрішнього навчання. Компанія проводить школи менеджерів, запрошує зовнішніх лекторів та надає можливість виступати співробітникам.

Щороку у співробітника є кошти на навчання, які можна витратити на оплату профільних курсів, зокрема вивчення мов. Навчання покривають навіть працівникам, які перебувають на випробному терміні.

Також компанія покриває витрати на особистого психолога без обмеження щодо кількості сеансів та вартості.

Турбота про співробітників під час повномасштабного вторгнення

З перших днів повномасштабної війни компанія подбала про безпеку та комфорт своїх людей і продовжує це робити. Зокрема, expla:

  • Допомогла з релокацією працівників, їхніх рідних та домашніх улюбленців у готелі Буковеля;
  • Забезпечила працівників фінансовою та психологічною підтримкою — у компанії не було скорочень або зменшення зарплат;
  • Допомогла співробітникам з облаштуванням робочого місця під час блекаутів.

Окрім співробітників, підтримують також і Збройні сили. Спочатку працювали з фондами і допомагали адресно. Зараз активно допомагають Сухопутним військам Збройних сил України (СВ ЗСУ) та ЦСО «А». А коли готували новорічні подарунки співробітникам, то обрали товари проєкту UNITED24 — браслети «Азовсталь» і худі Balenciaga, кошти з продажу яких пішли на підтримку України.

Як потрапити в expla?

expla — junior friendly компанія: тут майже завжди можна знайти відкриті позиції trainee та junior, які є повноцінно оплачуваними. 80% хедів в expla виросли з джуніор-позицій.

Мотивація маркетологів у компанії складається з двох частин: конкурентна ставка + % від власного профіту. Зазвичай він може перевищувати ставку в декілька разів, відповідно винагорода спеціалістів expla значно перевищує ринкову пропозицію. Тому у expla обирають шлях безкомпромісного відбору кандидатів. За такого підходу люди працюють довше, отримують більше задоволення від роботи і зростають разом із компанією.

Кожен кандидат проходить 4 етапи рекрутингу: скринінг —> співбесіда —> тестове завдання  —> фінальна співбесіда.

Процес найму адаптували до онлайн-формату, і весь шлях від розгляду резюме до офферу можна подолати за тиждень.

У  expla звертають увагу на soft-скіли та попередню діяльність. Якщо кандидат брав участь у різних pet-проєктах, був активним в університеті, допомагав запускати бізнеси друзям — такий досвід також враховується. Ці поради можуть стати у пригоді джуніор-спеціалістам, які ще не мають професійного досвіду.

На маркетингові позиції компанія розглядає і студентів-економістів, аналітиків, айтівців та математиків. Також успішно можна свічнутися з компаній «Великої четвірки», банків, FMCG.

Як проходить тестовий період?

Випробний термін зазвичай триває три місяці. Це час, протягом якого майбутній співробітник має можливість продемонструвати свою здатність досягти відповідного рівня роботи, а також зрозуміти, чи відповідає нова посада його очікуванням.

expla використовує цей термін для оцінки здібностей працівника, його професійних навичок і загальних результатів роботи. Умови проходження випробного терміну (виконання KPI та завдань) прописуються в оффері.

Після закінчення випробного терміну HR проводить оцінку роботи фахівця за перші три місяці на основі матриці компетенцій, що містить перелік hard і soft skills, якими має володіти співробітник.

Хочете приєднатись до команди expla?
Подавайтеся на вакансії компанії.

Поскаржитися на компанію
Всі вакансії
Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: