Ми використовуємо cookie, щоб покращити ваш досвід користування сайтом. Продовжуючи користування сайтом, ви погоджуєтеся з нашою політикою конфіденційності.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
В Laba — я вже 2,5 роки.
Наразі – тімлід команди продюсерів в Laba Ukraine.
Тут мені відгукується все — цінності, люди, бенефіти. Наприклад, знаючи, що в тебе безлімітна відпустка — приємніше планувати відпочинок; відшкодування англійської, спорту чи чекапів навіть мотивують їх відвідати/зробити.
Дружня класна команда, яка точно підсапортить у всіх питаннях, якісний онбординг, можливість мати або бути ментором. Хочеш зростати горизонтально — без проблем, вертикально — гуд, для кожного є сходинка і чіткі KPI для досягнення цілі.
Як продюсер — кайфую, що впливаю як на продукти, які створюємо, так і на фінансові результати компанії. Кожен з нас незалежний і самостійний у прийнятті рішень, внесенні змін. Немає мікроменеджменту і рамок з обмеженнями, є відкрите і демократичне керівництво.
Рада бути в спільноті лабівських профі, яких вже більше 700 осіб в різних країнах світу! Рада співпрацювати з топовими бізнес-експертами і надихатися ними щодня.
Вітаю! Хочу поділитися негативним досвідом співбесіди на посаду «Менеджерка з продажів» у robot_dreams. Спочатку цей досвід був максимально комфортним, зі мною оперативно сконтактувала рекрутерка компанії та запросила на співбесіду, на цьому етапі співбесіди все було також добре і мене запросили на особисту зустріч з Head of Sales компанії. Підʼїхала до офісу, мене не зустріли спочатку, чекала 5-10 хвилин, контактувала з рекрутеркою, щоб мене зустріли, далі розпочалося найцікавіше — співбесіда проходила російською мовою (що для мене ж неприпустимим), також мені ставили не тактовні питання, які не стосуються посади, почула в свою адресу декілька фраз «аткуда ми такіє асознаниє» та «ну подумай, ти ж умная девочка». Після співбесіди вихід з офісу я мусила шукати сама. Хоч мені й дуже подобалися продукти компанії, співпрацювати після такого досвіду бажання не має, на жаль.
Анастасіє, дякуємо за відгук! Нам щиро прикро, що ви отримали такий досвід. Ми з’ясовуємо ситуацію і вживемо заходів, щоб у майбутньому таких ситуацій не траплялось.
Вам дякуємо за ваш час, інтерес до продуктів компанії та позиції, а також бажаємо успіху у пошуках позиції та компанії, яка відгукнеться вам!
Гарна компанія
Сподобалось
Доброго дня, шановне IT суспільство. Сьогодні я хочу розповісти про мій негативний досвід співпраці з такою IT-школою, як robot_dreams. Насправді, це ціла мережа псевдошкіл — Laba та Skvot, але про це пізніше.
Ця історія почалася 19 березня на курсі SQL для аналітики. На початку ця контора навіть нагадувала курси: якась недопрацьована LMS, лекції, які завжди стартували із запізненням. Але все це були лише невеликі недоліки, на які я не звертав уваги, оскільки був максимально зосередженим та змотивованим. Після декількох занять мені зателефонував «адмін» і запитав про перші враження. На той момент мене більш-менш усе влаштовувало, тож я відповів, що все нормально.
Але це був останній момент, коли було більш-менш ОК. Станом на 21 травня в мене залишилося одне заняття і тільки дві перевірені домашні роботи. Перші питання почали з’являтися після тижня прострочки на перевірку домашніх робіт, але всіх незадоволених дуже швидко зупинили і пообіцяли, що домашні роботи будуть перевірені в найближчий час. Тож ми продовжили заняття.
Але час ішов, домашні роботи не перевірялися, теми ставали складнішими, і в якийсь момент я вже ні в чому не був упевнений: ні в домашніх роботах, ні на лекціях, ні навіть у собі. Я почав ставити запитання своєму викладачеві стосовно аліасів у SQL, зокрема, чому в мене не працює мій запит. На що через два дні отримав відповідь: «У мене все працює». Моєму обуренню не було кінця, оскільки я віддав чималі гроші за повний курс, а не за лекції без зворотного зв’язку, які можу знайти на YouTube. На початку наступного заняття я все ж таки отримав відповідь, але вона вже була неактуальною.
Я почав працювати над поверненням коштів, але мене запевнили, що такого більше не трапиться, і домашні роботи ось-ось будуть перевірені. Вони спекулювали на складних часах у країні, на відключеннях електроенергії, на всьому, що могло допомогти заспокоїти обурених людей, і їм вдалося. Але підійшов к кінцю черговий тиждень, домашні роботи з місця не зрушили. Інші люди, які проходили цей курс, почали хвилю незадоволення, питали, скільки можна чекати на перевірку, і вимагали повернення коштів. В цей час у Slack з’явився лектор з великим повідомленням, вибачався за все. Адміністратор всіх кликав у приватні повідомлення. Очевидно, щ
о гроші ніхто не планував повертати, кожен отримав ще пачку додаткових обіцянок і, УВАГА, додаткові дедлайни по наших домашніх роботах (які не перевіряються). Коли я питав про повернення, мені запропонували новий курс у ЗАПИСІ через ЧОТИРИ МІСЯЦІ!!
Я спілкувався з 4-5 адміністраторами, намагався достукатися до їхньої совісті, але все марно. Гроші, авжеж, ніхто повертати нехотів, вони розповідали, що оскільки всі заняття будуть проведені, вони нічого не винні, та й взагалі, треба було раніше казати.
Я провів невеличке розслідування і виявив, що robot_dreams, Skvot, Laba та ще декілька компаній — це все ТОВ «ЛАБА». Це одна велика контора брехунів, тож я максимально не раджу зв’язуватися ні з ким із них.
(додаю ту ж відповідь, що і на відгук на dou.ua)
Дмитро, вітаю!
Мене звати Богдан Боровяк, я Head of Production в robot_dreams. Дякую за ваш розгорнутий фідбек, спробую на нього відповісти.
Я знав, що на цьому потоці були складнощі і від учора вникаю саме у вашу ситуацію.
Якщо коротко: обставини лектора критично вибили його із дедлайнів, лектор на курсі був один, а ми, як освітня платформа, не мали «плана Б» — тут я погоджуюсь. Я розумію, наскільки важливий своєчасний зворотний зв’язок для успішного навчання, в цьому кейсі ми його забезпечили не одразу.
Станом же на зараз більшість домашок перевірено. В якості наших вибачень за затримку ми всім студентам дали бонусний курс, доповнили курс додатковими QA-сесіями з лектором і продовжили дедлайни здачі наступних ДЗ.
Що стосується продовження навчання на наступному потоці, тут мабуть до вас не донесли інформацію. Цей курс не буде повністю у записах (бо тоді то дійсно був би ютуб). Це буде авторський курс з новим лектором у гібридному форматі, де відеозаписи теорії будуть підкріплюватися онлайн-практикумами з лектором, де студенти будуть розбирати і вивчати SQL на прикладах і кейсах. Ми змінюємо формат, бо так він дозволить додати більше практичної цінності в продукт, не «роздуваючи» його, а ще, курс буде менше залежати від графіків відключень.
І на останок, Дмитре.
Цей кейс, як ви можете бачити по відгукам на dou чи сайтах-агрегаторах, є для нас виключенням. І для мене особисто цей досвід такий же неочікуваний і неприємний, як і для вас. Але зовнішні обставини іноді впливають на процес більше ніж ми самі можемо вплинути.
В будь-якому разі, особисто мені і всій команді щиро прикро за цей випадок.
Якщо для вас буде актуальний перенос на інший потік або ви будете готові розглянути інші варіанти продовження комунікації, напишіть мені в LinkedIn. Він прив’язаний до мого профілю на dou.ua.
Гарного дня! Бережіть себе.