Omilia

A leader in Conversational AI, helping enterprises with large contact centers and customer service operations to use the power of AI to automate customer service, reduce the risk of fraud, and enable agents for success.

Відгуки про Omilia

Розкажіть, як це працювати в компанії? Яка тут культура? Кому тут сподобається?
0 0 голосів
Рейтинг компанії на основі відгуків
Підписатися
Сповістити про
0 Відгуків
Новіші
Старіші Найпопулярніші
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Дякуємо!

Тепер редактори знають.