Науковці стверджують, що використання емоджі підвищує ефективність командної роботи і формує корпоративну культуру.
Використовуєте у листуванні з колегами смайлики чи вважаєте, що це несерйозно? Експерти компаній з корпоративного управління радять використовувати емоджі, оскільки вони допомагають налагодити комунікацію між співробітниками.
Розробці смайликів велику увагу приділяють творці корпоративного мессенджера Slack, який використовують спеціально для робочого листування. У Slack емоджі можуть створювати самі користувачі. Наразі доступно понад 26 мільйонів наліпок та символів. Часто для працівників це економить час – не потрібно писати розлогу відповідь.
Емоджі як складова корпоративної культури
У статті на The Wall Street Journal йдеться про те, що смайлики, наліпки, анімовані гіфки допомагають сформувати унікальну корпоративну культуру. Спеціалісти компанії з корпоративного програмного забезпечення CircleCI вважають, що особливо це корисно для нових співробітників, які лише вливаються в колектив.
Марек Новак, інженер CircleCI, завжди на початку важливих постів у груповій переписці ставить плюшевого ведмедика. Якщо він забуде про цей символ, співробітники можуть пропустити повідомлення, сприйнявши його як не надто важливе.
Емоджі як засіб уникати непорозумінь
Науковці Гонконзького університету підтверджують: правильне використання емоджі, смайлів та наліпок, особливо тих, що виражають позитивні емоції, сприяє формуванню робочих стосунків та когнітивному розумінню. Вони допомагають користувачам більш чітко висловлювати емоції, керувати взаємозв’язками, оперативніше реагувати та краще розуміти повідомлення.
Джерело: Inspired