Дослідники довели, що ненав’язливий флірт з колегами знижує рівень стресу, але просять не плутати компліменти з харасментом.
Група вчених із США, Канади та Нідерландів опублікувала дослідження, згідно з яким флірт на роботі може знизити рівень стресу в працівників.
Флірт, а не домагання
Дослідники підкреслюють: здорову атмосферу в офісі створюють саме ненав’язливий флірт і жарти між колегами. Між керівництвом та підлеглими флірт не є допустимим. І звісно, йдеться саме про користь безневинних жартів. Харасмент на робочому місці є недопустимим.
Як проводилося дослідження
У дослідженні взяли участь більше 1400 людей з різних країн. Їх просили відреагувати на можливі сценарії поведінки на робочому місці. До флірту вчені віднесли натяки, зустрічі поглядом й компліменти. Такі знаки уваги підвищують самооцінку й допомагають людям відчувати себе в безпеці.
А от коли на роботі встановлюють надто суворі правила спілкування з колегами (наприклад, забороняють дивитися один на одного довше п’яти секунд), це навпаки створює зайвий стрес.
Джерело: Inspired
Дякуємо!
Тепер редактори знають.