Нові дослідження демонструють, що колір одягу впливає на результат зустрічі — включно зі співбесідами.
Обираєте одяг відповідно до власних уподобань чи модних тенденцій? Тим часом дослідження показало, що колір одягу, який ми вдягаємо для певних подій, може впливати на їх результат. І якщо, збираючись на співбесіду, ви більше уваги приділяєте фасону і стилю свого вбрання, то тепер радимо в першу чергу звернути увагу на його колір. Для співбесіди обирайте чорний.
Дослідження проводили серед британців, опитали 1500 респондентів. 43% назвали чорний кращим кольором одягу для співбесід, проведення презентацій та інших ділових зустрічей.
Чоловіки також обирають чорний одяг для побачень, і 27% з них вважають, що це дійсно вплинуло на те, що перше побачення не стало останнім. У той час жінки для побачень віддають перевагу червоному вбранню.
12% опитаних вважають, що кращий колір одягу для вечірки — сріблястий. Синій спортивний одяг допомагає почуватися більш мотивованими у спортзалі.
Також дослідження показало, що 76% людей насправді не усвідомлюють, наскільки колір їхнього одягу підсвідомо впливає на сприйняття іншими. Зате 42% опитаних визнали, що оцінюють за кольором одягу своїх співрозмовників. Майже чверть респондентів вважає, що люди, які обирають білий одяг, є претензійними, а чоловіки у рожевому більш впевнені у собі.
Джерело: Mirror
Обрати правильний одяг добре, а підготуватися до розмови — ще краще
Наш онлайн-гайд «Як успішно пройти співбесіду» допоможе якісно підготуватися до інтерв’ю, влучно відповісти на запитання рекрутера та отримати роботу мрії.
До гайда
Додати коментар
Цікаве на Happy Monday
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Мінцифри запускає цифровий рекрутинг через «Дію»
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Схожі статті, які можуть сподобатись
В Україні хочуть створити аналог Upwork для айтівців
200 українок отримають до $8000 на розвиток власної справи
Які бенефіти пропонують своїм працівникам роботодавці: кейси 5 компаній