Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

11 питань, які допоможуть зрозуміти корпоративну культуру в компанії

20.10.18 Новини 2 хв читання

Видання Glassdoor обрало 11 питань до рекрутера, які допоможуть зрозуміти, яка корпоративна культура панує в компанії.

1) Як давно ви працюєте в компанії?

Якщо тільки компанія не стартап і створена досить давно, відповідь рекрутера зможе пролити світло на її внутрішню «кухню». Текучка персоналу може пояснюватися низькою зарплатою, відсутністю можливостей професійного росту або некомпетентним управлінням.

2) Яке досягнення у компанії святкувалося останнього разу?

Це питання виявить, чи визнаються та помічаються успіхи працівників компанії і чи відбуваються корпоративи з нагоди вдалого результату. Якщо компанія не проводить подібних заходів, у ній може панувати прохолодна та недовірлива атмосфера.

3) Які заняття ви пропонуєте співробітникам у позаробочий час?

Якщо у працівників компанії існують команди й турніри з різних видів спорту або інші активності, це може свідчити про увагу керівництва до тімбілдінгу та взаємовідносин всередині колективу. А отже, босів цікавить не тільки те, як добре працівники виконують свої обов’язки, а й їх особисте ставлення один до одного.

4) Яке завдання виявилося найважким для компанії минулого року і які висновки було зроблено?

Це питання дає зрозуміти, як компанія ставиться жо того, що щось іде не так. Відповідь покаже, дотримується компанія принципів безперервного навчання чи завжди шукає винних серед працівників. Політика компанії завжди впливає на загальне задоволення від роботи, тому важливо заздалегідь знати, як вирішуються конфлікти.

5) Скільки часу керівники проводять в офісі?

Найкращі керівники завжди приймають рішення разом із колективом. Якщо бос рідко проводить час із персоналом, це говорить про його байдужість до корпоративної культури. Таким чином ви зможете визначити ще й рівень трудоголізму в компанії, бо як почуєте фразу на кшталт «О, наш СЕО може сидіти в офісі по 90 годин на тиждень!», то зрозумієте, що й від працівників, скоріше за все, вимагається працювати із такою ж віддачею.

6) Що працівники роблять на обідній перерві?

Так ви зрозумієте, проводять колеги час разом, насолоджуючись колективним відпочинком, або сидять наодинці. Така інформація засвідчить рівень інтровертності або екстравертності колективу. Таким чином ви отримаєте перше уявлення про команду, до якої бажаєте долучитись.

7) Як у компанії визначаються показники вдалого результату?

Якщо ви хочете уникнути незрозумілих очікувань від керівництва, ставте ці питання заздалегідь. Перед тим, як погоджуватись на роботу, дізнайтесь, чи має ваш бос реалістичні очікування на рахунок того, що ви робите.

8) Чи можете показати мені офіс?

Невелика прогулянка офісом – гарний спосіб отримати реальне уявлення про повсякденну атмосферу в компанії. Чи взаємодіють люди один з одним? Як виглядають робочі місця? Чи затишно / комфортно в офісі? Як організовані відділи? Така екскурсія допоможе зрозуміти, як ви «впишетесь» у робочі процеси.

9) Чи мають працівники гнучкий графік?

Замість питати про гнучкий графік роботи для себе, запитайте, чи є він у інших. Якщо ніхто таким графіком не користується, ваше прохання про альтернативні види роботи сприйматимуться з меншим ентузіазмом.

10) Які можливості для навчання мають працівники?

Чи розглядає компанія безперервну освіту як плюс, що можете підвищити ваш професійний рівень? Чи впливає компанія на те, як ви проводите своє навчання? Відповіді на ці питання – гарний показник, чи піклується компанія про утримання співробітників та їх заохочення.

11) Чи є у вас дрес-код?

Компанії, що не мають особливого дрес-коду, зазвичай менш традиційні. Однак відсутність дрес-коду не обов’язково говорить про те, що керівництво менше тисне на своїх працівників. У багатьох технічних компаніях немає дрес-коду, однак робота там супроводжується додатковим стресом і тиском. Дрес-код – це лише підказка, а не чіткий показник атмосфери всередині компанії.

Джерело: Glassdoor

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.