Хочете знайти роботу мрії? Придивіться до наших вакансій. Зібрали для вас найпопулярніші пропозиції цього тижня. Посади різних рівнів — від адміністратора рецепції до керівника навчальної програми від глобального фонду ООН. Як завжди — тільки найкращі перевірені роботодавці: «Навчай для України», SKVOT, Mate academy, Netpeak, «Освіторія» та інші.
1. Керівник/ця програми до «Навчай для України»
Освітня організація «Навчай для України» шукає керівника програми підтримки освітнього сектору України від глобального фонду ООН «Освіта не може чекати». Серед обов’язків: створення і реалізація операційного плану проєктів в межах програми, взаємодія з партнерами, управління командою проєкту, ведення комунікації з ключовими стейкхолдерами. Ідеальний кандидат: має вищу освіту, бажано у релевантних галузях; 5+ років досвіду управління проєктами; обізнаність у сферах грант- та фінансового менеджменту; відмінні комунікативні навички; рівень володіння англійською Advanced.
Як працюється в організації «Навчай для України»?
Дізнайтеся найцікавіше про роботодавця
Читати
2. Адміністратор/ка рецепції до «Освіторія Хаб»
Креативний коворкінг-простір «Освіторія Хаб» шукає адміністратора рецепції. Людина працюватиме з резидентами «Хабу», стежитиме за чистотою та моніторитиме клінерів, опікуватиметься касою, взаємодіятиме з підрядниками, поштовими та кур’єрськими службами, допомагатиме з організацією внутрішніх подій тощо. Специфічних вимог до кандидатів немає, проте перевага надаватиметься тим, хто напише супровідний лист.
3. Асистент/ка керівника до Інституту персонального та організаційного розвитку (часткова зайнятість)
Інститут персонального та організаційного розвитку (ID Institute) шукає асистента для керівника. Людина плануватиме робочий день керівника, складатиме звісти після зустрічей і перемовин, займатиметься документообігом, вестиме базу клієнтів у CRM, виконуватиме адміністративні завдання тощо. Вимоги до пошукачів: вміння швидко знаходити та аналізувати інформацію; уважність до деталей; самостійність та високий рівень самоорганізованості; знання англійської мови на рівні від B1 тощо.
4. Бізнес-асистент/ка до Svitanok Tiny House
Компанія Svitanok Tiny House, що створює будинки на колесах, шукає бізнес-асистента. Потрібно збирати та аналізувати дані, що стосуються ринкових можливостей і проблем; вивчати комерційні пропозиції від партнерів, комунікувати з ними та вибудовувати довгострокові відносини; вирішувати поточні бізнес-питання та шукати нові ресурси й можливості для росту компанії. Необхідно мати: сильні навички бізнес-комунікації та аргументації, аналітичний склад розуму, англійську від В1+, бажання розвиватись в напрямку РM. Досвід роботи в юриспруденції, продажах, маркетингу або PR буде перевагою.
5. Менеджер/ка спільноти до hromadske
ГО «Громадське телебачення» (hromadske.ua) шукає в команду маркетингового відділу менеджера, який займатиметься розвитком спільноти, взаємодією та постійною комунікацією з донейтерами. Основні завдання: брати участь у створенні стратегії розвитку, в організації зустрічей представників редакції та спільноти, у брейнштормах всередині команди з дизайнерами та командою маркетингу. Крім цього, модерувати спілкування у чатах спільноти, вести й просувати акаунти hromadske і подкаст «Запах слова» на платформі buymeacoffee. Шукають людину, яка має відмінні комунікативні навички, є добре організованою, щиро зацікавленою в людях та вміє працювати з інформацією.
6. Students Coordinator до Mate academy
EdTech стартап Mate academy шукає Students Coordinator. Майбутній працівник буде онбордити нових студентів; налагоджувати процеси на курсі та в команді; аналізувати фідбек студентів; створювати таблиці, діаграми та презентації для команди та користувачів; проводити лекції на тему піпл- та проджект-менеджменту; працювати зі Slack, CRM-системою й таск-менеджерами. Необхідні навички: здатність швидко навчатися; англійська на рівні від Іntermediate; системність та навички тайм-менеджменту; розуміння ІТ-ринку.
7. Junior Graphic Designer до SKVOT
Українська EdTech-компанія Laba Group шукає Junior Graphic Designer. Майбутній співробітник розроблятиме дизайни навчальних матеріалів, працюватиме з інформерами для рекламних кампаній в межах курсів, підтримуватиме ідентичність та стиль бренду через дизайн тощо. Очікують: відмінне володіння Figma; вміння швидко та ефективно створювати рекламні матеріали; уважність до дрібниць; володіння програмами Adobe на базовому рівні (Illustrator, Photoshop); креативність та готовність виходити за межі загальноприйнятих концепцій.
Як працюється в Laba Group?
Розповідаємо про це детально в профілі компанії
Читати
8. Outbound Recruiter до Netpeak Core
Група ІТ-компаній Netpeak шукає Outbound Recruiter. Людина шукатиме кандидатів, комунікуватиме з ними, проводитиме співбесіди, вестиме базу кандидатів, провадитиме також внутрішню комунікацію з наймаючими менеджерами, надаватиме звітність щодо рекрутмент-процесів. Вимоги: знання рекрутингу (готові взяти людину після курсів); вміння користуватися Google-сервісами та CRM-системою; досвід роботи або теоретичні знання Boolean / X-ray search; знання програм для пошуку, автоматизації та аналізу роботи тощо.
9. User Acquisition Manager (Manifest) до Boosters
Українська продуктова компанія Boosters, що є частиною екосистеми Genesis, шукає User Acquisition Manager. Зона впливу майбутнього працівника: тестування, оптимізація та масштабування маркетингових кампаній на платформі Meta в межах командних КРІ; аналітика результатів рекламних кампаній із застосуванням відповідних інструментів (Tableau, Appsflyer, Amplitude тощо); пошук нових підходів до залучення користувачів; взаємодія з креативною командою. Людині на позиції потрібні: сильні аналітичні навички; вміння генерувати нові маркетингові ідеї; англійська від Upper-Intermediate.
Хочете дізнатися про роботу в Genesis?
Розповідаємо про найцікавіше в профілі компанії
Читати
10. Менеджер/ка з комунікацій до ГС «Освіторія»
Громадська спілка «Освіторія» шукає менеджера з комунікацій. У task list майбутнього працівника будуть: розробка комунікаційних стратегій та генерування ідеї; комунікація з журналістами, партнерами, інфлюєнсерами, лідерами громадської думки; написання текстів; участь у створенні SMM-стратегії проєктів тощо. Від кандидата очікують: досвід впровадження комунікаційних стратегій, розробки та виконання комунікаційного плану; гарні навички написання текстів; розуміння специфіки українських ЗМІ, вміння комунікувати з журналістами та лідерами думок.
Не знайшли свою вакансію?
Маємо десятки інших пропозицій від топових компаній з різних сфер. Для зручного пошуку користуйтеся фільтрами
Вакансії
Додати коментар
Цікаве на Happy Monday
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Чому ми втомлюємося від роботи та чи завжди звільнення — єдиний вихід?
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Схожі статті, які можуть сподобатись
В Україні хочуть створити аналог Upwork для айтівців
200 українок отримають до $8000 на розвиток власної справи
Шахраї розсилають фейкові пропозиції роботи від імені української IT-компанії