Хочете професійних змін, але не знаєте, з чого почати? Перегляньте нашу добірку найпопулярніших вакансій! Можливо, якась із них стане початком вашої нової кар’єрної подорожі. Тим більше цього разу пропозиції максимально різноманітні: від менеджера з комунікацій та проєктного асистента до менеджера з лідогенерування та фахівця з внесення даних.
1. Менеджер/ка з комунікацій до UFMA
Альянс українських виробників харчових продуктів (UFMA) шукає менеджера з комунікацій. Серед обов’язків: планування та впровадження комунікаційного плану; розробка інформаційних матеріалів, контроль за дотриманням вимог донорів у сфері комунікацій, написання текстів (пресрелізів, пресанонсів та публікацій для медіа) тощо. Ідеальний кандидат: має досвід у сфері комунікацій; відмінно володіє українською та англійською мовами; має широку мережу контактів; знає, як працювати з іноземними медіа.
2. Administrative Assistant до Genesis
Українська кофаундингова IT-компанія Genesis шукає Administrative Assistant. Майбутній співробітник забезпечуватиме життєдіяльність офісу; шукатиме підрядників/постачальників; співпрацюватиме з кур’єрськими службами; допомагатиме з організацією подій та розробкою брендованої продукції; розв’язуватиме організаційні питання. Шукають людину, що вміє швидко та якісно вирішувати завдання під ключ, легко знаходить спільну мову з різними людьми, не боїться багатозадачності та має жагу до креативу і постійного розвитку.
Як працюється в компанії Genesis?
Розповідаємо про це детально в профілі
Читати
3. Проєктний/а асистент/ка до ГС «Ліга сильних»
Громадська спілка «Ліга сильних» шукає проєктного асистента. Основні завдання: адміністративно підтримувати проєкт; взаємодіяти з різними відділами та командами; провадити комунікацію з учасниками проєкту, зокрема зі стейкхолдерами; допомагати івент-менеджеру в організації тренінгів тощо. Вимоги до кандидата: досвід роботи проєктним асистентом від одного року; уміння працювати з Google Drive, Slack, таск-менеджерами; англійська мова від В2; досвід організації та проведення онлайн-дзвінків на платформах Zoom, Meets, Teams тощо.
4. Адміністратор/ка рецепції до «Освіторія Хаб»
Креативний коворкінг-простір «Освіторія Хаб» шукає адміністратора рецепції. Людина працюватиме з резидентами «Хабу», стежитиме за чистотою та моніторитиме клінерів, опікуватиметься касою, взаємодіятиме з підрядниками, поштовими та кур’єрськими службами, допомагатиме з організацією внутрішніх подій тощо. Специфічних вимог до кандидатів немає, проте перевага надаватиметься тим, хто напише супровідний лист.
5. SMM Specialist (Meme Officer) до Uklon
Продуктова IT-компанія Uklon шукає SMM Specialist (Meme Officer). Потрібно створювати креативний контент для соціальних мереж; брати участь в розробці ситуативних комунікацій; відстежувати активності конкурентів, тренди, настрої та інсайти цільової аудиторії; разом з SMM-командою формувати tone of voice в комунікаціях тощо. Від майбутнього колеги очікують: crazy mindset та високий рівень креативності; вміння бути на одній хвилі з трендами сучасної попкультури; любов до соцмереж; бажання розвиватися в маркетингу; високий рівень комунікативних навичок.
Хочете працювати в Uklon?
Дізнайтеся найцікавіше про роботодавця
Читати
6. Менеджер/ка з лідогенерування (англійська мова) до DMP Group
Українсько-швейцарська аутсорсингова компанія DMP Group шукає менеджера з лідогенерування. Обов’язки: комунікувати з потенційними партнерами; забезпечувати повний цикл просування послуг та товарів партнерів; вести звітність. Потрібно: досконале знання англійської на рівні B2/C1; бажання розвиватися та вивчати сфери ринку наших партнерів (логістика, банківська сфера, ІТ-продукти, FMCG); просунуті комунікативні навички.
7. Бізнес-асистент/ка до Svitanok Tiny House
Компанія Svitanok Tiny House, що створює будинки на колесах, шукає бізнес-асистента. Потрібно збирати та аналізувати дані, що стосуються ринкових можливостей і проблем; вивчати комерційні пропозиції від партнерів, комунікувати з ними та вибудовувати довгострокові відносини; вирішувати поточні бізнес-питання та шукати нові ресурси й можливості для росту компанії. Необхідно мати: сильні навички бізнес-комунікації та аргументації, аналітичний склад розуму, англійську від В1+, бажання розвиватись в напрямку РM. Досвід роботи в юриспруденції, продажах, маркетингу або PR буде перевагою.
8. Комунікаційний/а менеджер/ка до Команди підтримки відновлення і реформ (RST) до МОНу
Команда підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України шукає комунікаційного менеджера. Майбутній працівник буде розробляти комунікаційні плани та готувати матеріали (дописи, пресрелізи, інформаційні бюлетені, презентації), моніторити соціальні мережі, координувати діяльність з іншими зацікавленими сторонами та партнерами тощо. Вимоги: ступінь магістра у відповідній галузі (комунікації, маркетинг); ідеальна українська та вільне володіння англійською; відмінні комунікативні та міжособистісні навички; 3+ років професійного досвіду в комунікаціях тощо.
9. Керівник/ця програми до «Навчай для України»
Освітня організація «Навчай для України» шукає керівника програми підтримки освітнього сектору України від глобального фонду ООН «Освіта не може чекати». Серед обов’язків: створення і реалізація операційного плану проєктів в межах програми, взаємодія з партнерами, управління командою проєкту, ведення регулярної комунікації та звітування з ключовими стейкхолдерами. Ідеальний кандидат: має вищу освіту, бажано у релевантних галузях; 5+ років досвіду управління проєктами; обізнаність у сферах грант- та фінансового менеджменту; відмінні комунікативні навички; рівень володіння англійською Advanced.
Цікавить, як працювати в «Навчай для України»?
Зазирніть до профілю організації
Читати
10. Технічний/а спеціаліст/ка з внесення даних до ГО «Кримський інститут стратегічних досліджень»
Громадська організація «Кримський інститут стратегічних досліджень» шукає технічного фахівця з внесення даних на сайт. Людина має забезпечувати внесення даних згідно з встановленим регламентом, перевіряти внесені дані на повноту, підтримувати/доповнювати наявну базу, складати звітність, виконувати іншу роботу, пов’язану з роботою реєстру. Потрібно: вміння працювати з великими масивами інформації; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Google Drive); досконале володіння українською мовою; комунікабельність. Досвід роботи з базами даних буде перевагою. Робота передбачає часткову зайнятість.
Не знайшли свою вакансію?
Маємо десятки інших пропозицій від топових компаній з різних сфер. Для зручного пошуку користуйтеся фільтрами
Вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.