Маркетингова платформа Later опублікувала свій щорічний огляд трендів у соцмережах на 2024 рік та дала рекомендації компаніям і брендам щодо роботи з ними. Ділимося головними трендами.
Сторітелінг без обмежень
Одним із трендів 2024 року буде концепція розповідати історію в соцмережах не з початку, а із середини чи з кінця. У TikTok це називають «сторітелінгом без обмежень». Цей стиль сторітелінгу спонукає аудиторію копнути трохи глибше, щоб зрозуміти, що відбувається.
Повернення довгого контенту
Протягом останніх трьох років короткі формати відеоконтенту з акцентом на популярний трек на фоні були основним трендом TikTok та Instagram. Але у 2024 році, за прогнозами, відеоконтент вийде за межі звичної тривалості в 15 або 30 секунд. Креатори та бренди будуть частіше створювати довший та оригінальний контент.
Продакт-плейсмент через інфлюенсерів
Для користувачів соцмереж уже звичними є відео, де інфлюенсерка, до прикладу, фарбує губи блиском і водночас говорить про все, окрім блиску. Відтак у коментарях люди просять її назвати бренд цього блиску. Це приклад продакт-плейсменту. І хоча це не зовсім нова концепція, це тонкий спосіб показати продукт і заінтригувати аудиторію, а не відкрито нав’язувати покупку. Згідно з прогнозами, із цим інструментом маркетингу бренди й інфлюенсери продовжать експериментувати й наступного року.
TikTok уподібниться до FaceTime
Контент TikTok набуватиме рис більш невимушеної дружньої розповіді. Це дасть змогу створити глибші й тісніші зв’язки з користувачами. Креатори викликатимуть у своїх підписників відчуття, ніби вони спілкуються з другом під час виклику FaceTime. Сама аудиторія прагне більше спілкування з улюбленими інфлюенсерами та брендами, аніж розваг.
Ще більше інтеграцій з ШІ
Фахівці прогнозують, що застосування штучного інтелекту в 2024 році стане ще більш поширеним. Його використовуватимуть для редагування зображень, створення контенту, а також чатботів, розроблятимуть фільтри й інструменти на основі ШІ. Водночас дискусії та занепокоєння, пов’язані з плагіатом і зростанням впливу ШІ, протягом наступного року не згасатимуть.
Ретростиль і ностальгія
У 2024 році бренди підхоплять тенденцію ностальгії за модою 90-х і 2000-х років, яку зараз пропагує покоління «зет». Очікується, що інфлюенсери наступного року публікуватимуть ностальгійний контент — з навмисно низькоякісною графікою, використовуватимуть «вінтажні» промо для запуску нових продуктів.
Пошук за ключовими словами
Майже половина покоління зумерів замість гугла використовує TikTok та Instagram для пошуку. Це означає, що якщо ви хочете, аби ваш контент чи продукт було легко знайти, потрібно оптимізувати публікації за допомогою ключових слів. Тож, розробляючи стратегію просування в соцмережах на 2024 рік, складіть список ключових слів, які стосуються вашого бренду, і регулярно створюйте контент навколо них.
Відмова від деяких платформ
Бренди й компанії покидають деякі платформи — це було основним трендом соцмереж у 2023 році. Цьогоріч бізнеси збільшили свою присутність у TikTok, LinkedIn та Instagram і поступово стали відмовлятися від X (Twitter), Pinterest і WhatsApp. Наступного року така тенденція продовжиться. Це дає змогу вивільнити більше часу на те, щоб краще зрозуміти свою аудиторію, експериментувати з контентом, встигати за трендами та оновленнями, швидко опанувати всі нові функції платформ. Краще бути успішним на декількох ключових платформах, ніж посередньо — у всіх соцмережах.
Раніше ми розповідали про тренди в Instagram, які прогнозують на 2024.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.