AIN.UA спільно з Englishdom опитали читачів видання та фахівців українських компаній щодо того, яку цінність для них має корпоративна освіта і які формати навчання вони вважають найефективнішими. Розповідаємо про результати опитування.
До опитування долучились спеціалісти з галузей IT, маркетингу, PR, HR, фінансів, логістики та стартапів. Загалом надіслали 62 анкети.
Яке навчання організовують для працівників
За результатами опитування, дві третини компаній практикують корпоративне навчання. Найчастіше це вивчення іноземних мов, професійна IT-освіта, продажі, менеджмент, цифровий маркетинг та SEO, а також розвиток soft-skills (public speaking, психічне здоров’я, комунікації).
Які формати навчання найефективніші
Серед улюблених форматів навчання, які респонденти вважають найбільш ефективними: тренінги, майстер-класи та індивідуальні заняття. Офлайн-освіті віддають перевагу всього 9,8% респондентів.
Які переваги корпоративного навчання мотивують
Для більшості опитаних корпоративне навчання є важливим чинником у виборі місця роботи. Рейтинг роботодавця, що пропонує корпоративну освіту, підвищується.
Окрім здобуття навичок і знань з певної теми, працівників мотивує підвищення власної цінності як спеціаліста та поліпшення ефективності роботи завдяки навчанню.
Докладніше про результати опитування та поради, як організувати корпоративне навчання в компанії, щоб мати конкурентну перевагу на ринку та створювати сприятливі умови для розвитку персоналу, читайте у спецпроєкті від AIN.UA.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.