Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Японці створили подушку для сну за робочим столом: фото

01.11.23 Новини 2 хв читання

Японська компанія представила подушку для сну за робочим столом. Про це пише Vector з посиланням на Gizmochina. Розповідаємо і показуємо, який вона має вигляд.


Який вигляд має подушка


Компанія Atex з Осаки представила подушку Gogo no Makura, що в перекладі означає «післяобідня подушка». Вона кріпиться до краю столу й має Г-подібне підголів’я з отвором для обличчя. Подушка має три різні кути нахилу, які можна регулювати. Крім того, містить вбудований вібраційний будильник, який можна завести, аби прокинутися вчасно.

подушка для сну на роботі
Gogo no Makura — подушка для сну на роботі

Як зазначають розробники, ця подушка допоможе перепочити на роботі, аби швидко відновити енергію і продуктивність. 


Чому її створили саме в Японії


Не дивно, що такий девайс придумали саме в Японії, адже середня тривалість робочого дня в цій країні — одна з найбільших у світі. У 25% японських компаній співробітники працюють понаднормово понад 80 годин на місяць, а в 12% — перепрацьовують понад 100 годин на місяць. Довгий робочий день є частиною японської культури. Водночас через перевантаження на роботі щороку в країні помирають понад 2 тис. громадян. Цей феномен називають «каросі».

Читайте також: Чому нам так складно відпочивати (особливо зараз) і як цього все-таки навчитися


Скільки коштує девайс


Новинка вже продається в Японії, але скоро з’явиться й в інших країнах. Наразі подушка доступна лише в сірому кольорі і коштує 8 800 єн — приблизно $58.

Шукаєте роботу на ремоуті?

Переглядайте пропозиції від роботодавців у різних сферах

Переглянути
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Дякуємо!

Тепер редактори знають.