У дослідженні, яке провела соціальна мережа для працівників компаній Blind, взяли участь співробітники компаній Google, LinkedIn, Apple, Microsoft, Facebook та інших.
Анонімне опитування складалося з єдиного твердження: «Я вірю, що моя компанія робить світ кращим» і двох варіантів відповіді: «Згоден» / «Не згоден».
Серед компаній, що знаходяться у Кремнієвій долині, працівники Tesla та Uber найбільш впевнені у тому, що роблять світ кращим.
91,2% співробітників Tesla, а також 91% працівників Uber вважають, що їх робота змінює світ. Далі за цим показником розташувались Cruise Automation (85,4%), Google (84,9%), LinkedIn (83,9%), Walmart (83,8%), Lyft (83,7%), Apple (83,4%) та Spotify (82,6%). Замикає десятку Microsoft (80,7%).
Повний рейтинг виглядає наступним чином:
Видання Cult of Mac підкреслює, що несподіванкою у цьому рейтингу стало місце Facebook. Незважаючи на те, що керівництво соцмережі постійно наголошує на користі, яку приносить світу їх компанія, лише 64% працівників з цим згодні.
Джерело: Cult of Mac