Відкрили прийом заявок на європейський медіахакатон Media Blend, що має на меті посилити інноваційність та синергію журналістики та технологій. Українські медіа також запрошують до участі. Розповідаємо, в чому суть хакатону, хто може подати заявку та як проходитиме відбір.
Що таке Media Blend?
Media Blend — це триденне змагання для медіаменеджерів, журналістів та ІТ-спеціалістів із редакцій і медіастартапів з усієї Європи. Ціль хакатону — сприяти підвищенню рівня сталості медіа за допомогою технологічних рішень.
«Хакатони Media Blend — це важливий крок до перегляду шляху до стійкості медіа: від побудови тісніших стосунків з аудиторією до забезпечення фінансової життєздатності своїх новинних продуктів», — зазначає Раян Пауелл, менеджер із продуктів та інновацій в International Press Institute.
Учасники матимуть можливість глибше заглибитися в розробку своїх проєктних ідей під наставництвом провідних спеціалістів галузі, представити їх журі, медіаінвесторам і філантропам та позмагатися за шанс виграти стартові гранти розміром у 5000€.
Хакатон пройде у Відні з 22 по 24 травня 2023 року.
Хто може взяти участь у хакатоні?
Медіаменеджери, журналісти та ІТ-спеціалісти із редакцій і медіастартапів можуть подати заявку самостійно або від імені команди до чотирьох осіб. Команда має включати як мінімум одну людину, яка має повноваження приймати рішення про роботу компанії, та одного ІТ-фахівця. Також учасники команди повинні походити принаймні з двох різних країн і представляти щонайменше дві різні компанії.
Кандидати мають проживати в одній із таких країн: Албанія, Австрія, Бельгія, Боснія і Герцеговина, Болгарія, Хорватія, Республіка Кіпр, Чехія, Данія, Естонія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ірландія, Італія, Косово, Латвія, Литва, Люксембург, Мальта, Молдова, Чорногорія, Нідерланди, Північна Македонія, Польща, Португалія, Румунія, Сербія, Словаччина, Словенія, Іспанія, Швеція та Україна.
Тематика проєктів для участі
У заявці потрібно прописати приблизну ідею проєкту, який ви плануєте реалізувати. Ідея проєкту має бути пов’язана з такими напрямками роботи журналістів:
- аналітика та монетизація: цього року основна увага багатьох видавців буде спрямована на те, щоб зберегти підписників, отриманих під час поширення інформації щодо вторгнення росії в Україну та пандемії. Тому учасників закликають спробувати свої сили й за допомогою технологій покращити рівень утримання підписників;
- дослідження джерел та аналітика даних: спостерігається негативна тенденція падіння довіри до ЗМІ, прискорена вторгненням росії в Україну та пандемією. Основною причиною цього може бути поширення фейкових новин і використання неперевірених джерел інформації. Тому протидія фейковим новинам і перевірка інформації — це другий виклик хакатону;
- виробництво та розповсюдження контенту: організатори пропонують зосередитися на людях віком до 25 років, які менше цікавляться традиційними новинними темами та не мають сильної прив’язаності до певних медіабрендів. Потрібно знайти спосіб залучити користувачів покоління зет і забезпечити їх поінформованість щодо найважливіших тем.
Основні виклики в кожній категорії були визначені для того, щоб допомогти потенційним учасникам зосередити свої зусилля, але команда Media Blend також заохочує аплікантів вносити інші інноваційні ідеї для вирішення проблем у медіасекторі.
Етапи відбору
Щоб стати учасником хакатону Media Blend, потрібно:
- Заповнити онлайн-анкету на сайті хакатону. Кінцевий термін подачі заявок — 17 березня 2023-го року.
- Взяти участь у сесії з розробки ідей, щоб отримати наставництво щодо вдосконалення та завершення своїх проєктних ідей. Для цього потрібно залишити свої контакти у формі. Участь у сесіях ідей не є обов’язковою, але вона дасть учасникам перевагу в процесі відбору.
- Дочекатись результатів відбору. Журі відбере 10 найкращих команд, які поїдуть на хакатон в Австрію.
Якщо у вас виникли запитання до організаторів, пишіть їм на пошту: [email protected].
Хочете професійно розвиватися та здобувати нові навички?
Шукайте корисні курси, вебінари й тренінги на нашому сайті у розділі «Навчання».
до можливостей
Додати коментар
Цікаве на Happy Monday
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Меню мільярдерів: що їдять Безос, Гейтс, Цукерберг та інші керівники великих компаній
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Схожі статті, які можуть сподобатись
В Україні хочуть створити аналог Upwork для айтівців
200 українок отримають до $8000 на розвиток власної справи
Шахраї розсилають фейкові пропозиції роботи від імені української IT-компанії