Перший у світі готель, де працюють майже одні роботи, через 3 роки після відкриття вирішив звільнити половину співробітників і найняти замість них людей. Про це пише Inspired із посиланням на The Wall Street Journal.
Японський готель Henn na Hotel (у перекладі «дивний готель») відкрився у 2015 році. Це перший у світі готель, де клієнтів обслуговують роботи. Звісно, люди там теж працювали, але вони переважно стежили за безпекою. Усього у готелі працювали 234 автоматизовані співробітники – адміністратори, прибиральники, гардеробники та портьє.
Та на початку 2019 року половину роботів довелося звільнити, через те, що вони погано виконували свої обов’язки та створювали для відвідувачів більше проблем, ніж користі. Наприклад, робот-асистент підтримував розмову на дуже примітивному рівні і не міг підказати найближчих до готелю пам’яток. А робот-помічник у номері будив людей, коли чув їхнє хропіння уночі.
Керівництво пояснює усі проблеми тим, що за 3 роки існування готелю технології, які колись були інноваційними, вже застаріли.
Замість звільнених працівників готель візьме на роботу людей, які зможуть запобігати дискомфортним ситуаціям та вирішуватимуть нестандартні задачі, з якими не впораються роботи.
Джерело: Inspired
Дякуємо!
Тепер редактори знають.