Свою історію в Україні компанія розпочала ще 1994 року, а вже 9 грудня 1997 року в мережі Київстар пролунав перший дзвінок. На сьогодні Київстар — найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на вересень 2024 року обслуговував близько 23,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього Інтернету». Компанія надає послуги з використання широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ тощо. Київстар розвиває в Україні нові телеком-технології й протягом 2023-2027 років планує інвестувати в цей напрям $1 млрд.
Компанія допомагає Україні долати виклики воєнного часу і з початку повномасштабного вторгнення виділила понад 2,4 млрд грн для підтримки ЗСУ, абонентів та на реалізацію соціальних проєктів.
Акціонер Київстар — міжнародна Група VEON. Акції Групи знаходяться на фондовій біржі NASDAQ (Нью-Йорк). Київстар визнаний найбільшим платником податків на ринку електронних комунікацій, найкращим роботодавцем і соціально відповідальною компанією. Зокрема, компанія входить у 50 найкращих роботодавців України 2024 року за рейтингами Forbes Ukraine та robota.ua, а також NV і Odgers Berndtson.
Київстар — лідер у своїй галузі, тому що у компанії працюють професіонали, віддані своїй справі. Співробітники поділяють місію компанії та об’єднані спільними цінностями. А компанія робить все, щоб лишатися привабливим роботодавцем для найкращих спеціалістів.
Безпека співробітників та задоволеність клієнтів — основні фокуси Київстар. У компанії розвивають гнучкість, лідерство та приділяють значну увагу культурі й цінностям. Тут цінують співробітників та реалізують програми матеріальної та нематеріальної мотивації колективу. Ще один пріоритетний напрям — підтримка ветеранів та людей з інвалідністю.
Місія Київстар — відкривати нові можливості для України та змінювати життя людей на краще. Реалізації цієї місії сприяють ключові цінності компанії 👇
Тому в компанії завжди чекають співробітників, які:
Шлях від кандидата до працівника Київстар проходить у декілька кроків:
У Київстар ти свій з першого дня. Кожен співробітник цінний та важливий для компанії, тому тут роблять багато для того, щоб новачки швидко та комфортно адаптувалися до роботи та почули фразу «ТИ НАШ».
По-перше, одразу після оферу новачок отримує доступ до застосунку Onboarding App, де можна знайти всю необхідну інформацію про компанію. По-друге, з перших днів новачків у чаті підтримує Колежанка, яка дає корисну інформацію та допомагає протягом трьох перших місяців. По-третє, безпосередній керівник протягом трьох місяців отримує сім листів з рекомендаціями для полегшення адаптації нового співробітника.
А в перший робочий день на новачків чекає оформлення, отримання необхідної техніки, матеріалів, доступів для віддаленої роботи, екскурсія компанією, доступ до Путівника Київстар та Welcome Box.
У співробітників Київстар є можливість обирати гібридний або віддалений формат роботи. Ще з 2021 року понад 70% колективу міксували роботу в офісі та віддалено, нині близько 80% людей працюють переважно з дому.
Компанія має сучасні офіси по всій Україні, в яких, крім побутового комфорту, подбали також і про безпеку — всі укриття облаштовані робочими місцями та куточками для кавування. А якщо ви працюєте вдома, компанія надає все необхідне для комфортної роботи.
Київстар розвиває концепцію lifelong learning, адже світ постійно змінюється і, щоб не втрачати позиції, бізнесу потрібно регулярно апгрейдити знання та досвід команди.
Тому в компанії створили цілу екосистему, яка відкриває працівникам різноманітні можливості для навчання, зокрема:
Компанія дає можливості, а кожен спеціаліст сам керує своїм розвитком, щоб рухатися до успіху та самореалізації.
Компанія реалізує програми підтримки ЗСУ, суспільства, співробітників та їхніх рідних, сприяє реінтеграції ветеранів та професійному розвитку спеціалістів без досвіду.
Мета програми — підтримати працівників компанії, які захищають Україну, та створити умови, за яких колишнім воїнам було б комфортно повертатись до цивільного життя та роботи. Програма передбачає:
Компанія прагне, щоб колишні воїни відчували підтримку та вдячність за внесок у Перемогу України. Програма триває та розширюється.
Це програма професійного розвитку спеціалістів з мінімальним досвідом роботи. Її учасниками можуть стати як випускники ВНЗ, так і люди будь-якого віку, які мають недостатньо практичних навичок за своїм фахом.
Учасники отримують підтримку менторів для швидкої адаптації та розвитку навичок. Програма працює за принципом «win-win»: компанія отримує мотивованих співробітників і розвиває культуру менторства, а учасники мають можливість почати кар'єру, змінити фах та отримати цінний досвід.
У 2023 році участь у програмі «БезВагань» взяли 23 спеціалісти — 17 з них продовжили свій шлях в компанії.
У 2024 році до нової хвилі програми «БезВагань. Школа інженерів» долучились 24 спеціалісти.
З початку повномасштабного вторгнення компанія інвестувала у допомогу ЗСУ, суспільству, в національні програми цифрового відновлення, безоплатні сервіси та допомогу абонентам понад 2,4 млрд грн.
У 2024 році Київстар надавав благодійну допомогу за трьома основними напрямами:
Волонтерське ком’юніті Київстар регулярно підтримує соціальні ініціативи компанії. За час повномасштабної війни співробітники зібрали вже 3 млн грн допомоги військовим, дітям та цивільним та на підтримку постраждалих від війни. Крім цього, щорічно в компанії проходять акції донорства. За результатами ініціативи 2024 року корпоративні донори здали загалом понад 80 літрів крові.
Щасливість понеділків під сумнівом? :(
Дякуємо!
Тепер редактори знають.