Скільки заробляють комунікаційники
в Україні?
Результати дослідження

Хто заробляє більше — журналісти чи менеджери з комунікацій? Ми провели дослідження й запитали понад 800 комунікаційників, скільки вони заробляють та що впливає на рівень оплати їхньої праці. Виявилося, що зарплата залежить не лише від досвіду роботи, а й від знань англійської і навіть міста. Ділимось усім, що дізналися з дослідження.


В Україні тема зарплат майже табуйована. Про них не говорять друзі і колеги, а роботодавці дуже рідко вказують рівень оплати у вакансіях. Але для розвитку будь-якої професійної сфери дуже важливо, щоб люди розуміли її фінансові можливості. Це впливає на вибір кар'єрного напрямку серед молоді і на готовність досвідчених фахівців вкладатися у свій розвиток у цій галузі. Саме тому ми з командою вирішили досліджувати ринок зарплат. Почали зі сфери комунікацій. Сподіваємося, це допоможе зробити ринок праці в Україні більш прозорим і справедливим.
Анна Мазур
засновниця і СEO
Happy Monday.
БІЛЬШІСТЬ ПОСАД У КОМУНІКАЦІЯХ ЗАЙМАЮТЬ ЖІНКИ
87,5% опитаних — жінки. З цього робимо висновок, що у комунікаціях більшість посад займають саме вони.
Хто взяв участь в дослідженні
Онлайн-опитування проходило з 13 грудня до 30 січня 2020 року.
Серед респондентів найбільша кількість киян — 81,9%, також участь в опитуванні взяли комунікаційники з Харкова, Дніпра, Львова, Одеси та інших міст України.
Участь у досліджені взяли представники різних професій сфери: менеджери з комунікацій, SMM-менеджери, PR-спеціалісти, копірайтери, контент-менеджери, редактори, журналісти та інші.


Посади:
Міста:
Стать:
НАЙМЕНШЕ У СФЕРІ ЗАРОБЛЯЮТЬ ЖУРНАЛІСТИ
Рейтинг зарплат
Комунікаційний ринок в Україні — дуже розмите поняття, бо на ньому співіснують як різні підходи, так і різний рівень зарплатні. Хтось працює SMM-ником у маленькій кав'ярні за 5000 грн і робить усе — від фотографування до таргетингу й співпраці з лідерами думок. А хтось займається комунікаціями великих брендів, де обов'язки розподіляються між копірайтером, фотографом, піарником і ще кількома спеціалістами.

Також на ринку поширена практика комунікаційників-фрілансерів, які беруться за кілька проєктів водночас. Усе це, на мою думку, і відбивається на результатах дослідження. Що стосується журналістів, то на ринку дійсно невисокий рівень заробітної плати, навіть у топових медіа. За комерційні тексти платять більше, ніж за редакційні, і через це також розповсюдженою є практика, коли автори працюють на фрілансі одночасно у кількох проєктах.



Ірина Виговська
головна редакторка
Bazilik Media.


ЗНАЄТЕ АНГЛІЙСЬКУ?
ОТРИМУЙТЕ НА 7000 ГРИВЕНЬ БІЛЬШЕ
Що впливає на рівень зарплат
Рівень заробітної плати у комунікаціях зростає відповідно до досвіду. Найбільші підвищення зарплатні спостерігаються під час переходу з 4-го на 5-ий рік праці, а також — з 9-го на 10-ий.
Рівень використання англійської мови
Фахівці, які в роботі з клієнтами чи партнерами регулярно використовують англійську мову, в середньому заробляють майже на 7000 гривень у місяць більше, ніж ті, хто в роботі взагалі не користується англійською. Найбільше заробляють комунікаційники у Києві, Чернігові та Дніпрі, а найменше — у Чернівцях.
Досвід роботи
Місто працевлаштування
Також ми дізналися, з якими ринками найчастіше працюють українські комунікаційники,в якій валюті вони отримують заробітну плату і чи офіційно вони працевлаштовані.
Завантажуйте повне дослідження, щоб дізнатися деталі.
Дякуємо партнерам за допомогу
в проведенні дослідження
Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.