Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

У Києві пройшла найбільша гейм-конференція у Східній Європі. Розповідаємо, що було цікавого

12.12.19 Новини PR 4 хв читання

7-8 грудня Київ став серцем gamedev-індустрії усієї Східної Європи. Тут відбулася наймасштабніша конференція для розробників ігор — Games Gathering.

Загалом її відвідали майже 3500 професіоналів, готових не просто обмінятись досвідом, а й змінювати індустрію — зокрема на мітапі, який модерувала одна з найяскравіших компаній-учасниць AB Games, розглядали питання про створення gamedev-асоціації в Україні. 


Games Gathering у цифрах

  • Майже 3500 відвідувачів — розробників, видавців, інвесторів та сервіс-провайдерів. 
  • Близько 100 лекцій, під час яких провідні експерти галузі ділилися своїм досвідом.
  • 6 батлів серед професіоналів у різних напрямках — від діджитал-арту до гейм-дизайну.
  • 80 стендів компаній, де можна було дізнатись про новинки та тренди ігрової індустрії, поспілкуватися із розробникам, завести нові знайомства та навіть знайти роботу. 

Цього року Games Gathering зібрали на одному майданчику найбільші ігрові компанії світу, чиї офіси представлені в Україні. Так, наприклад, за стендом Ubisoft можна було потанцювати, а біля представників GSC Game World сфотографуватися з косплеєрами їхньої найвідомішої гри STALKER. На події також були представлені Google та Snapchat, чиї стенди зібрали вдосталь відвідувачів.

«Просто неможливо було пройти повз стенд AB Games, адже він найбільший та найяскравіший серед усіх. Купа крутих головоломок, призів та дружня атмосфера на майданчику призвели до того, що більшу частину конференції ми з друзями провели саме там» пожартувала одна з учасниць івента.

MnpyHtkWzBo57Hy7RGsWssju5Mkkw8I5DoyoO5Lyo9uKVRnRuP lbp OFVF iz1v8YMYedwPUKBBSzDgbzkl
Стенд компанії AB Games на Games Gathering


Поради від творців ігрових всесвітів Diablo, Marvel, Star Wars та Hidden City


Україну відвідали справжні зірки ігрової та суміжних індустрій та поділилися власним досвідом.

Творець Diablo та Diablo II Девід Бревік поділився з учасниками івента історією створення легендарної гри. 

IQ xvW4BYZ2loaDUnCNi4FD3svXIvE4Aa8a 5aBfQk5fOmTkyjYEnGxEwgh ZBc2fQmh2DNAtjFbVjMegy2crg5o smJBW3J Xi0DXUO8vAgtJt5AWCuV71KW3cnF8HNkmZGTScG
Девід Бревік на Games Gathering


А Джама Джурабаєв, топовий концепт-дизайнер, який працював над створенням кіноперсонажів всесвітів Marvel та Star Wars, розповів про лайфхаки роботи над масштабними проєктами, коли твій постійний замовник — Стівен Спілберг, і поділився своїми порадами. 

«Професія художника нікуди не дінеться. За допомогою AI можна зменшити кількість монотонної рутини, але до ідеалу роботу доведе лише художник».

«Що варто знати чи вміти художникам? Не боятися пробувати, експериментувати і використовувати нові примочки та технології, адже вони можуть спростити вам роботу».

JCPvjFwd6GZJR97qAVSnkV6GYaid2FWnYIOsuBvzWgurVDmAxtenxZT1HBgKa 7Gb1bzMNihod ghc YdTZtEijWFAYWiZff3P4s1vDDU2FiOuCtgOJsL8ElgCE01R2P9rkWsVAW
Джама Джурабаєв на Games Gathering


Одним зі спікерів був Антон Большаков, засновник компанії AB Games з офісами у чотирьох містах України — Києві, Дніпрі, Харкові та Рівному. Компанія відома своєю грою Hidden City, у яку щодня грають мільйони людей в усьому світі. Антон розповів, що з дитинства мріяв створювати унікальні, ні на що не схожі світи і як ці мрії допомогли йому створити такі ігри, як Stalker, «Козаки» та Hidden City. 

«Я створюю ігри вже понад 20 років — і кожна нова гра не схожа на іншу. Змінюються гравці, змінюються розробники, змінюються правила гри. Зараз моя компанія AB Games створює одну з топових ігор у жанрі f2p — Hidden City, а в нашій команді понад 120 професіоналів, які люблять розробляти та грати в ігри і, як і я,  живуть тим, що роблять. Ми експериментуємо, шукаємо та не зупиняємося на досягнутому».

4QR1GOK2XQAT4kFwcmsATpkIuj2JBlpOa7 seOX2btnXI8LhRphD UCdChm314SXE1272ah4kWOLwRRX7geq9XRyiVOGubqDtwyhHmpM2V7
Антон Большаков на Games Gathering


Gamedev-асоціація: бути чи не бути?


У рамках конференції відбувся мітап представників gamedev-компаній, де обговорювали створення gamedev-асоціації та план подальших активностей для розвитку індустрії. Проводила мітап Іванна Погребняк, СЕО AB Games — компанії, яка виступила діамантовим партнером конференції. 

«Один IT-спеціаліст створює чотири робочих місця у інших суміжних сферах, але ІТ-напрямок і досі є незрозумілим для середньостатистичного українця. Індустрія має дорослішати. Про те, що в Україні роблять якісні IT-продукти, багато знають за кордоном, але дуже мало —  у нас в країні. Саме тому ми маємо об’єднуватися задля розвитку індустрії. Сподіваємося, що цей мітап не останній і попереду у нас багато спільної роботи над іміджем та розвитком гейм-індустрії», — зазначила Іванна Погребняк.

1ybNeU92iNJh0crCA03uhG4iEPs EUE2 xfMJARmJ1lXQf9VEKFNlQTr5vQ 0scgj6gNa208eTZGbegfRWz5 HoSFvARALzg fVQqP1Wdtry3MGT6I04a33D8Ia g XV0VVi3fle

Дуже круто, що таких івентів стає все більше — отже, гейм-індустрія в Україні розвивається, змінюється та росте. Так само, як і рівень майстерності її спеціалістів. 

І поки організатори Games Gathering підбивають підсумки, компанії вже починають підготовку до майбутніх івентів, які у 2020 році стануть ще більшими і якіснішими. 

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.