7-8 грудня Київ став серцем gamedev-індустрії усієї Східної Європи. Тут відбулася наймасштабніша конференція для розробників ігор — Games Gathering.
Загалом її відвідали майже 3500 професіоналів, готових не просто обмінятись досвідом, а й змінювати індустрію — зокрема на мітапі, який модерувала одна з найяскравіших компаній-учасниць AB Games, розглядали питання про створення gamedev-асоціації в Україні.
Games Gathering у цифрах
- Майже 3500 відвідувачів — розробників, видавців, інвесторів та сервіс-провайдерів.
- Близько 100 лекцій, під час яких провідні експерти галузі ділилися своїм досвідом.
- 6 батлів серед професіоналів у різних напрямках — від діджитал-арту до гейм-дизайну.
- 80 стендів компаній, де можна було дізнатись про новинки та тренди ігрової індустрії, поспілкуватися із розробникам, завести нові знайомства та навіть знайти роботу.
Цього року Games Gathering зібрали на одному майданчику найбільші ігрові компанії світу, чиї офіси представлені в Україні. Так, наприклад, за стендом Ubisoft можна було потанцювати, а біля представників GSC Game World сфотографуватися з косплеєрами їхньої найвідомішої гри STALKER. На події також були представлені Google та Snapchat, чиї стенди зібрали вдосталь відвідувачів.
«Просто неможливо було пройти повз стенд AB Games, адже він найбільший та найяскравіший серед усіх. Купа крутих головоломок, призів та дружня атмосфера на майданчику призвели до того, що більшу частину конференції ми з друзями провели саме там» — пожартувала одна з учасниць івента.
Поради від творців ігрових всесвітів Diablo, Marvel, Star Wars та Hidden City
Україну відвідали справжні зірки ігрової та суміжних індустрій та поділилися власним досвідом.
Творець Diablo та Diablo II Девід Бревік поділився з учасниками івента історією створення легендарної гри.
А Джама Джурабаєв, топовий концепт-дизайнер, який працював над створенням кіноперсонажів всесвітів Marvel та Star Wars, розповів про лайфхаки роботи над масштабними проєктами, коли твій постійний замовник — Стівен Спілберг, і поділився своїми порадами.
«Професія художника нікуди не дінеться. За допомогою AI можна зменшити кількість монотонної рутини, але до ідеалу роботу доведе лише художник».
«Що варто знати чи вміти художникам? Не боятися пробувати, експериментувати і використовувати нові примочки та технології, адже вони можуть спростити вам роботу».
Одним зі спікерів був Антон Большаков, засновник компанії AB Games з офісами у чотирьох містах України — Києві, Дніпрі, Харкові та Рівному. Компанія відома своєю грою Hidden City, у яку щодня грають мільйони людей в усьому світі. Антон розповів, що з дитинства мріяв створювати унікальні, ні на що не схожі світи і як ці мрії допомогли йому створити такі ігри, як Stalker, «Козаки» та Hidden City.
«Я створюю ігри вже понад 20 років — і кожна нова гра не схожа на іншу. Змінюються гравці, змінюються розробники, змінюються правила гри. Зараз моя компанія AB Games створює одну з топових ігор у жанрі f2p — Hidden City, а в нашій команді понад 120 професіоналів, які люблять розробляти та грати в ігри і, як і я, живуть тим, що роблять. Ми експериментуємо, шукаємо та не зупиняємося на досягнутому».
Gamedev-асоціація: бути чи не бути?
У рамках конференції відбувся мітап представників gamedev-компаній, де обговорювали створення gamedev-асоціації та план подальших активностей для розвитку індустрії. Проводила мітап Іванна Погребняк, СЕО AB Games — компанії, яка виступила діамантовим партнером конференції.
«Один IT-спеціаліст створює чотири робочих місця у інших суміжних сферах, але ІТ-напрямок і досі є незрозумілим для середньостатистичного українця. Індустрія має дорослішати. Про те, що в Україні роблять якісні IT-продукти, багато знають за кордоном, але дуже мало — у нас в країні. Саме тому ми маємо об’єднуватися задля розвитку індустрії. Сподіваємося, що цей мітап не останній і попереду у нас багато спільної роботи над іміджем та розвитком гейм-індустрії», — зазначила Іванна Погребняк.
Дуже круто, що таких івентів стає все більше — отже, гейм-індустрія в Україні розвивається, змінюється та росте. Так само, як і рівень майстерності її спеціалістів.
І поки організатори Games Gathering підбивають підсумки, компанії вже починають підготовку до майбутніх івентів, які у 2020 році стануть ще більшими і якіснішими.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.