Український культурний фонд та представництво Cannes Lions в Україні запрошують взяти участь у «Битві креаторів» ‒ найпрозорішому креативному тендері країни.
Конкурс оголошено для всіх, хто має відношення до рекламно-комунікаційної та креативної індустрій. Учасники мають розробити креативну стратегію для рекламної кампанії, що буде реалізована влітку 2019 року. Мета кампанії — промоція української культури та культурного дозвілля.
Організатори стверджують, що позбавили конкурс зайвої бюрократичної тяганини. Зате приз за розробку найбільш влучної креативної стратегії непоганий — 130 000 грн.
Деталі — у відеозверненні організаторів:
Зареєструватися для отримання брифу можна до 16 травня включно за посиланням.
Для реєстрації потрібно вказати лише прізвище, ім’я та адресу електронної пошти. Після отримання брифу в учасників є час до 24 травня для надання короткого опису своєї ідеї.
Проект реалізується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).