Згідно з дослідженням, найкращий час для надсилання електронних листів — неділя вдень, пише Business Insider. Ось як це пояснюється.
Компанія Axios HQ, яка створює програмне забезпечення на базі ШІ для корпоративних комунікацій, проаналізувала 8,7 мільйона електронних листів, надісланих через її платформу в період з січня 2022 року по березень 2023 року.
Виявилося, що з листів, які відправили в неділю між 15:00 та 18:00, в середньому були прочитані 94%, а між 18:00 та 21:00 — 86% листів. В компанії пояснюють це тим, що в неділю приходить менше пошти загалом, і якщо написати людині саме в ці години, вона ймовірніше відкриє листа.
Однак експерти попереджають, що це може сприйматися адресатами як «вторгнення в особисте життя».
«Це відчуття, що робочі технології проникають у ваше життя, — пояснює доктор Метью Девіс, доцент бізнес-школи Університету Лідса. — Через це люди відчувають більший стрес, менш задоволені своєю роботою та відсутністю балансу між професійним та особистим».
Тому попри те, що хтось може побачити в цих даних можливість та частіше надсилатиме листи у вихідні, Девіс радить подумати спершу про тих, хто їх отримає. Адже багато людей все ж планують у неділю відпочити, а не працювати.
Читайте також: Як писати так, щоб вам відповідали: правила ділового листування
Шукаєте роботу?
Реєструйтесь на Happy Monday і налаштовуйте персоналізований пошук вакансій саме для вас!
Вакансії
Додати коментар
Цікаве на Happy Monday
Зарікалася бути вчителькою: викладачка української про професію, учнів та зарплату
Українські компанії на онлайн-конференції поділяться досвідом використання ШІ: як долучитися
10 вакансій з гібридним форматом роботи: до Vodafone, Uklon, ОККО і не тільки
15 кар’єрних консультанток, на яких варто підписатися у соцмережах
Схожі статті, які можуть сподобатись
Запустили інтерактивну мапу ветеранських бізнесів з усіх регіонів України
Підприємців запрошують на практичне навчання, що допоможе відкрити або відновити бізнес
Українці стали більше читати, проте друковані книжки купують рідше: опитування