Зібрали пропозиції для SMM-ників та копірайтерів з різним рівнем досвіду — до креативних агенцій, IT-компаній, благодійних фондів. Можливостей багато — шукайте найцікавішу для вас.
1. SMM Team Lead до Comfy
Ритейлер Comfy шукає SMM Team Lead з досвідом роботи з великими брендами. Основні задачі: розробка та реалізація стратегії присутності в соцмережах; створення та реалізація контент-плану; ведення ключових соцмереж (Facebook, Instagram) та вплив на розвиток каналів в інших мережах/каналах (TikTok, X/Twitter, Telegram); створення і реалізація інфоприводів. Вимоги до кандидата: досвід роботи в SMM від 2 років, інтерес до трендів та новин. Перевагою буде наявність освіти за напрямом SMM, маркетинг (курси, програми, майстер-класи).
2. SMM-менеджер до креативної агенції AdShot Creative
Агенція повного циклу AdShot Creative шукає SMM-менеджера. Основні задачі: повноцінний SMM-супровід клієнтів; створення і втілення SMM-стратегії; складання і дотримання контент-плану, швидке реагування на позапланові ситуативи; повний цикл створення Reels та Stories, текстів для соцмереж і медіа. Очікування від кандидата: досвід роботи в SMM бодай рік, в ідеалі — в рекламній агенції або суміжній сфері; знання соцмереж, вміння цікаво та нешаблонно писати українською, увага до деталей.
3. SMM-менеджер/ка до «Промприлад.Реновація»
Платформа для розвитку спільнот «Промприлад.Реновація» шукає SMM-менеджера/ку з досвідом написання текстів різного формату. Обов’язки: розробити спільно з командою стратегію запуску соцмереж для нового проєкту Фонду з фокусом на освітні можливості для підприємців; вести акаунти 2 проєктів фонду в інстаграмі; писати короткі тексти (анонси подій, історії спільноти, промо медіапроєктів); створювати візуал; запускати таргет. Перевагою буде досвід роботи із Twitter та LinkedIn, базові знання Figma.
4. Creative Copywriter до благодійного фонду Rescue Now
Благодійний фонд Rescue Now шукає Creative Copywriter. Що потрібно робити: створювати концепти для проєктів фонду (позиціонування, назви, слогани, стейтменти, TOV, мерч, сценарії відео); адаптувати під два ринки — український та американський; створювати комунікації для наявних проєктів фонду та підтримувати їх; створювати рекламні креативи та ідеї колаборацій з інфлюєнсерами; редагувати статті, пресрелізи та інші публікації українською та англійською; розробляти розсилку для імейл-маркетингу англійською.
5. Middle SMM manager до GladPet
Ресурс із прилаштування та допомоги безхатнім тваринам GladPet шукає Middle SMM manager. Що потрібно робити: розвивати соцмережі GladPet; створювати й публікувати текстовий і візуальний контент, відеоконтент для TikTok; спостерігати за трендами. Необхідно мати навички написання текстів для соцмереж у різних форматах (аналітика, лонгрід, сторітелінг); вміти структурувати інформацію та виокремлювати головне відповідно до потреб аудиторії; знати графічні редактори, вміти працювати з інструментами Google.
6. SMM Manager до JatApp
Продуктова IT компанія JatApp шукає SMM Manager. Основні обов’язки: створювати контент і модерувати сторінки в соцмережах; формувати ефективні стратегії просування, адаптовані до потреб компанії; моніторити тренди й активності конкурентів у соцмережах. Необхідний досвід: 1+ рік роботи в ролі SMM-менеджера; робота із закордонними проєктами; навички роботи із Facebook Ads Manager і Google Analytics; розуміння SMM-метрик та вміння оцінювати результати.
7. SMM-менеджер (Middle) до Reborn.agency
Маркетингова агенція Reborn.agency шукає SMM-менеджера Middle-рівня. Обов’язки: координація команди копірайтерів та дизайнерів зі створення контенту згідно з медіапланом; створення нетривіальних контент-планів; організація колаборацій із селебріті та лідерами думки; пошук креативних рішень, створення рубрик та реалізації контент-стратегії. Необхідно мати досвід роботи в агенціях на схожій позиції від 1 року.
8. Creative Copywriter до креативної агенції Vivid
Креативна digital агенція Vivid шукає Creative Copywriter. Обов’язки: брати активну участь у брейнштормах щодо створення нових рекламних кампаній; вигадувати і втілювати ідеї для контенту; вигадувати яскравий контент для лендингів, що продають; створювати неймінг, слогани та інший креатив. Очікування від кандидата: 2 роки досвіду в копірайті, створенні роликів, ідей для рекламних кампаній; майстерність у написанні креативних текстів.
9. SMM-менеджер/ка до «Повернись живим»
Фонд компетентної допомоги армії «Повернись живим» шукає SMM-менеджера/ку. Він чи вона впливатиме на залученість аудиторії, кількість донатів, позиціювання фонду в соцмережах. Основні вимоги: від 1 року досвіду в SMM; вміння писати прості, зрозумілі та змістовні тексти; чітко і швидко формулювати ТЗ для інших контент-мейкерів; розуміти тенденції розвитку сторінок й алгоритми соцмереж. Перевагами буде: навички у фотографії, дизайні; володіння англійською на рівні upper-intermediate.
10. Креативний копірайтер до агенції «Киїфорнія»
Комунікаційна агенція «Киїфорнія» шукає креативного копірайтера. Що потрібно робити: придумувати креативні ідеї; створювати ефективні креативні рішення для соціальних кампаній; креативно, грамотно та логічно описувати креативні концепції, створювати сценарії для відео-/аудіороликів та ідеї для кей-віжуалів; працювати з інформацією (шукати, вивчати, аналізувати). Необхідно мати портфоліо та агентський досвід від 2 років; любити соціалку та змінотворчі проєкти; знати кейси українських та світових соціальних кампаній.
Не знайшли свою вакансію?
Маємо десятки інших пропозицій від топових компаній з різних сфер. Для зручного пошуку користуйтеся фільтрами
Читати
Це дуже добре! SMM як і SEO дуже важливе в нашому житті і воно допомагає бізнесам розвиватися на просторах інтернету.