Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Як війна вплинула на українську рекламну індустрію: дослідження

01.08.22 Новини 3 хв читання

У липні 2022 року Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) провела дослідження «Пульс рекламної індустрії», щоб визначити та оцінити вплив війни на рекламний ринок України. В опитуванні взяло участь 112 компаній різної спеціалізації. Розповідаємо, які тенденції виявило дослідження.


Більшість компаній продовжують працювати


94% компаній, що взяли участь в опитуванні, не зупинили свою діяльність через війну. Серед них комунікаційні агенції, медіаагенції та медіакомпанії. Найбільша частка компаній, що майже зупинили і зупинили роботу, припала на сегмент медіа.

yTUTImuxNEf iXkG5enh0QuuXXTxx7mpItSiCyySXThavB27j77S4OfzvfEsnhbphGOcbywtHwDO9rxB1IAm7CdK2gHvxNve AiQ50DU0YvLwpcU3tqIE0diE0LqH


Обсяг роботи зменшився


У 81% компаній всіх типів стало набагато менше роботи. 71% опитуваних зазначили, що мають низьку або середню завантаженість у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Дуже високу завантаженість мають лише 9% компаній. Здебільше це комунікаційні агенції (11%) та медіакомпанії (14%).

1dx9v BfuVVQpNlaBXl6sndRGEZis8kNHIT0DVNFLf4G74zZpyAdCEUoPeNaNe6XkoY6dVJQFrqJ86F 3jD deNKPN21 GxeybPmxwyobRIKXl9Elv1FmNHg0nmfHStbxMisrBHa78bHkWPN XRY3Us


Багатьом довелося скоротити штат


До війни загальна кількість усіх працівників опитаних компаній становила 6444 людини, на липень 2022 року ця цифра зменшилася до 4924 людей. Тобто 24% працівників втратили роботу. У третини компаній кількість працівників скоротилась в діапазоні 10-30% команди. Лише 7% опитаних були змушені попрощатися з-понад 71% своїх спеціалістів.

tWptNJzY3 48 ix1Q0JDMKqR6wFwpL


Українських клієнтів замінили закордонними


65% опитуваних частково або повністю призупинили співпрацю з клієнтами, з якими працювали до початку війни. Здебільшого це пов’язано зі значним скороченням активності клієнтів. У великої кількості компаній (74%) під час війни з’явились нові клієнти, зокрема закордонні. Найбільша кількість клієнтів на зовнішніх ринках — у комунікаційних агенцій (у 75% опитуваних).

EB9qFnjdhJO 9mLfT7VnCW34qVnYKRIyavEE shviuzIPJg1eEmSFoiT64hBZZf0Ap ebFqkVnD BszHbQW23b S3S1dtD bsKtGSw1Q1rp 3ptGuhUaC3I N3v5wZYb4iAkj

Детальніше ознайомитися з дослідженням «Пульс рекламної індустрії» можна за посиланням.

Шукаєте роботу?

У нас на сайті є вакансії для спеціалістів у різних сферах, зокрема в медіа, комунікаціях та рекламі.

вакансії
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Дякуємо!

Тепер редактори знають.