У липні 2022 року Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) провела дослідження «Пульс рекламної індустрії», щоб визначити та оцінити вплив війни на рекламний ринок України. В опитуванні взяло участь 112 компаній різної спеціалізації. Розповідаємо, які тенденції виявило дослідження.
Більшість компаній продовжують працювати
94% компаній, що взяли участь в опитуванні, не зупинили свою діяльність через війну. Серед них комунікаційні агенції, медіаагенції та медіакомпанії. Найбільша частка компаній, що майже зупинили і зупинили роботу, припала на сегмент медіа.
Обсяг роботи зменшився
У 81% компаній всіх типів стало набагато менше роботи. 71% опитуваних зазначили, що мають низьку або середню завантаженість у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Дуже високу завантаженість мають лише 9% компаній. Здебільше це комунікаційні агенції (11%) та медіакомпанії (14%).
Багатьом довелося скоротити штат
До війни загальна кількість усіх працівників опитаних компаній становила 6444 людини, на липень 2022 року ця цифра зменшилася до 4924 людей. Тобто 24% працівників втратили роботу. У третини компаній кількість працівників скоротилась в діапазоні 10-30% команди. Лише 7% опитаних були змушені попрощатися з-понад 71% своїх спеціалістів.
Українських клієнтів замінили закордонними
65% опитуваних частково або повністю призупинили співпрацю з клієнтами, з якими працювали до початку війни. Здебільшого це пов’язано зі значним скороченням активності клієнтів. У великої кількості компаній (74%) під час війни з’явились нові клієнти, зокрема закордонні. Найбільша кількість клієнтів на зовнішніх ринках — у комунікаційних агенцій (у 75% опитуваних).
Детальніше ознайомитися з дослідженням «Пульс рекламної індустрії» можна за посиланням.
Шукаєте роботу?
У нас на сайті є вакансії для спеціалістів у різних сферах, зокрема в медіа, комунікаціях та рекламі.
вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.